sharpmind Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hei! Lurte på hvordan en Audi A4 Turbo Quattro ligger på når det gjelder forbruk av drivstoff? Bilen har vært en tur innom ES-Tuning og fått ny chip, justert turbotrykk og 3' downpipe. Hva vil dere tro denne vil ligge på? Og, hva regnes som "høyt" km tall på en A4? Er 223000 veldig mye? På en Volvo så regnes jo dette nesten som fabrikkny :spin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hvis du bruker søkefunksjonen så finner du svar.. F.eks http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/179762-spm-ang-turbotrykkmaler.html Står litt om forbruk litt lenger ned på sia. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hei! Lurte på hvordan en Audi A4 Turbo Quattro ligger på når det gjelder forbruk av drivstoff? Bilen har vært en tur innom ES-Tuning og fått ny chip, justert turbotrykk og 3' downpipe. Hva vil dere tro denne vil ligge på? Og, hva regnes som "høyt" km tall på en A4? Er 223000 veldig mye? På en Volvo så regnes jo dette nesten som fabrikkny :spin :) for meg er 223000 VELDIG mye da, fytterakkern. men er det kanskje vedlikeholdt og passet godt på såer det litt bedre da;P Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Mange mil igjen=) tenkte på å kjøpe en som var rullet 200. vanskelig å finne som har rullet 200 egentlig! lette et halvt år etter min audi=) min var gått 150 når jeg kjøpte den.. Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hei! Lurte på hvordan en Audi A4 Turbo Quattro ligger på når det gjelder forbruk av drivstoff?:) Tror din bruker ihvertfall 1 liter på bykjøring, hvis du putter ut rundt 210gamp eller noe. Med min kjøring hadde det sikkert liggi på 1.4, men uansett. Jeg tror det er veldig høyt slik som A4ene er generelt sett. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpmind Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Hmmm.. Og dette skal jeg liksom gi 100.000 for :P Skeptisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 220 000km på en 11år gammel bile er vel ganske normalt, og det er heller ikke noe problem så sant at bilen har fulgt servicene og fått litt stell... jeg hadde ikke vært bekymret for og kjøpe en bil som hadde gått 220 000km. ta en naf-test på bilen vis du er usikker... men ja, en bil som har gått 220km burde være en del billigere enn en som har gått 150km. Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg