Gå til innhold

Min corrado!

Ranger emnet


Bmw Mpower

Anbefalte innlegg

  • Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lurer på en ting ang. ladetrykket. Når jeg gir flatt jern på ca 2000omdr går målern med en gang opp til 0,6-0,7 bar. Etterhvert som turtallet siter øker trykket og ved ca 6000/6500omdr er det på 1,1bar. Er det ikke sånn at den egentlig skulle ladet 1,1 fra bånn av?

 

Oljetrykksmp:

Med en gang jeg starter bilen på morgen går trykket op til 6...etterhvert når bilen blir varm så synker det..når jeg kjører helt vanlig uten å gi på eller bremse på gira så ligger på alt fra 1-3..også stiger det når jeg gir på, faller til 0-1 når jeg clutcher..er det riktig eller? skal ikke det holde seg oppe på et høyt tall hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har fått byttet de fjærbens-lagerene dine. Visst ikke er det bare å spørre om å få LAG VKDC 35101T som er et sett à 2 stk lager foran. Du har sannsynligvis fått LAG VKDC 40101T??

 

Angående mellomrommet/lysåpningen du har i toppen av fjærtårnet, så kan det nevnes at min Golf III har det samme "problemet". Jeg fikk da høre at om bilen er senket og/eller er utstyrt med senkeskåler, så får du dette mellomrommet. Om dette også gjelder Corrado vet jeg ikke, men tenkte det kunne være verdt å nevne :)

 

Misunner deg bilen forresten.

Lykke til videre.

Retard Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har faktis ikke hatt tid til å bytte de! Skal prøve igjen imorgen.

Kjøpte bare på biltema, skal ha meg justerbart i løpet av vintern så gadd ikke bruke noe penger på det.

Har hatt fjbeinet ute og kan ikke si jeg har sett noe tegn til senkeskåler, men kan ta en ekstra titt imorra:)

 

Takk:) Syns ikke bilen er noe særlig slik som den er nå. Har nettopp fått den. Utbedringene er i gang hvertfall! Trenger sårt noen felger..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta hjullager forrige helg, etterstamma etter et par dager ( da var muttern på begge sider jævli løs)

Idag hørte jeg noe piping og skapring når jeg svinga..og nå var mutterne løse igjen!

Har sett etter men finner ikke at det skal være noe låsesplint foran? Har sett det er bak men...noen som har noen tips? Locktight?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår