Gå til innhold

Min corrado!

Ranger emnet


Bmw Mpower

Anbefalte innlegg

  • Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da kommer første spm...kjøpte meg disse gummigreiene som skal være til tårnlagera..men jeg skjønner faen ikke hvor de skal site hen. De skal være til toppen av demperen.

Det som er at når jeg heiser opp bilen er toppen på dempern ganske løs..jeg får ikke strammet opp noe der heller..ser ut som om det mangler noe der??

 

DSC05645.jpg

 

DSC05644.jpg

 

DSC05643.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som ett fint ugangspunkt dette her! De setene der..du aner ikke hvor lyst jeg har på slike! lucky bastard! Du får si ifra hvis du vil bytte i 92mod interiør+penger ;) (strøkent) ikke at jeg regner med at det er aktuelt da.

 

lykke til med bilen. Godt å se det er fler corradoer i "nærområdet" ! Du får cruise deg en tur til larvik en kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de gummiforingene er til bak? Jeg som sa 10 ganger at jeg skulle ha til foran! Hva er det dere mener jeg må kjøpe da, kjempefint om noen har noe bilde el direkte link til delen?

 

Joda, blien er veldig greit utgangspunkt!

Har en del planer for den fremover nå.

-noen nye felger, 9x16 med en fin kant. Så fort det er i boks er de dotz og tsw felgene til salgs. Dotz felgene er 16" m 205/45 dekk og de andre er tsw hockenheim 17" med 215/40 men dem trenger retting.

-kanskje justerbart senkesett

-hel lakkering. Usikker på farge men har lyst på sort med lilla pærlemor

-nytt ratt og girkule

-nye instrumenter (ddi)

Blir nok en del overtid og slit på jobben for å få oppfylt drømmene:)

 

Ang interiøret er jeg veldig fornøyd selv så det vil jeg gjerne beholde litt, men kan si fra hvis jeg vil ha noe forandringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er et bilde av motorn, ikke så veldig shiny der enda men det kommer! Tenkte også å få meg et filter med ordentlig bend, og sette på et filter på andre siden av gladeren (noe jeg sikkert kommer til å spørre om hjelp fra dere:) )

 

DSC05646.jpg

 

 

Mangler forresten den nederste gummi/plast leppa som sitter nederst på fangern, hvis noen har så si fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å kikka i motorrommet nå..hvis dere ser på det bilde av dempertårnet..står ikke den øverste skåla feil vei????? Er det noen som hadde giddi å kikka åssen det ser ut på deres?

 

Nei, gud, det håper jeg da inderlig ikke!

Utifra bilde, så ser det ganske bra ut, bortsett fra litt slitt fjærbeinslager.

Bytta nemlig denne for 4 dager siden....

 

Utstyrsliste: Umbrako -nøkkel eller-kopp 7mm, ringnøkkel 22mm, kan muligens bruke en vanlig fastnøkkel, men da må denne formes med varme.

18mm og 19mm fastnøkkel.

Skaff også en 16mm kopp, men denne skal du arbeide litt med.

Når du har fått fram denne muttra, så ser du hvordan koppen skal formes.

 

Håper dette kan hjelpe deg....

 

Ikke sitèr meg...

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skjønner det garantert når du ser det.

Du har no litt å pjuske med når de er nede.

Bare gjør det ordentlig, ikke sett på deler som er ødelagte, det får du igjen for siden.

 

Fine seter du har, ser ut som Canada-originale seter, very NICE!

Og du sliter med et ABS lys ser jeg?

 

Finnes folk her inne som kan stort sett alle feilkodene som er å oppdrive på COrr..;)

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår