Gå til innhold

Gunn Meretes Golf 3

Ranger emnet


nuzzepuz

Anbefalte innlegg

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hele bilen er sett over.. å det er kun lakkrust.. eneste er at jeg skal kjøpe en ny framskjerm.. der lakken har flaset av å litt rust på hjulbuen..

 

men så dukket det opp ett større problem...........

(bilde)

 

ja ikke sant.. pent å enkelt.. not!!

her må vi skjære ut å sveise inn på nytt tror jeg.. eller har noen andre noe tips??

 

Jeg tror du ikke har noe valg annet enn å sveise der. bare sørge for å sjekke om det er mer rust der. er det litt er det ofte mer..

Bmw " The Ultimate Driving Machine"

E30Cosworth.no

Prosjekt: BMW E30 Cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om det er heltsveisa der orginalt eller ikke. Vi tok nettopp dette på en bil og der var det ikke helsveisa orginalt, så vi slipte og skar vekk det som var kjeks og fylte på med karroserikitt siden sveisene var fine.. smurte pent ut og lakket, så ut som nytt...

Om det er helsveist sliper du vekk all kjeksen eventuelt skjærer.. Og om det ikke blir svær gleppe kan du bare legge en fin sveisefug der...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du ikke har noe valg annet enn å sveise der. bare sørge for å sjekke om det er mer rust der. er det litt er det ofte mer..

 

 

takk for svar :)

har sjekket å var ikke mere der.. skummelt.. nå begynner d å knåse frammi der :P hehe.. skal ta den rusta der nå over helga, han som skal gjøre det mente vi måtte skjære ut å så sveise inn plater på en måte der.. hm.. skjønte du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om det er heltsveisa der orginalt eller ikke. Vi tok nettopp dette på en bil og der var det ikke helsveisa orginalt, så vi slipte og skar vekk det som var kjeks og fylte på med karroserikitt siden sveisene var fine.. smurte pent ut og lakket, så ut som nytt...

Om det er helsveist sliper du vekk all kjeksen eventuelt skjærer.. Og om det ikke blir svær gleppe kan du bare legge en fin sveisefug der...

 

jeg får ringe vag på mandag å høre..hehe..

sjekka om de hadde hele støtdempertårnet der.. men det fantes ikke sa dem.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er lagt en del arbeid i denne bilen, og kult med jenter som skrur. :p

 

Stylingen er ikke heeelt "my cup of tea" da. :p

 

 

takk :P

hehe.. nei feks fronten er jeg veldig usikker på.. men kommer vel muligens en cleanere en på nå snart :P

men jeg bygger jo bilen for at jeg skal like den å ikke for andre :P smaken er som baken! hihi ;)

 

planleggeingen er i full gang nå også.. blir vel muligens en a3 motor i den. den glir jo bare rett nedi :) med megasquirt å chip å full pakke.. men må ta litt etter litt.. lommeboka er ikke sååå stor.. eller jo. men ikke pengene som er i den :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår