Gå til innhold

Gunn Meretes Golf 3

Ranger emnet


nuzzepuz

Anbefalte innlegg

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

golfen blei sykkkt pen etterpå :O damn...

har du hel lakkert bilen etter kjøpet ? gjerne litt bilder under bygginga hadde vært fint og :) har forresten kjøpt meg en golf 3 selv nå :)

 

hakke fått hel lakka den enda :( men skal det i vinter forhåpentligvis.. hehe.. men i en annen farge blir d nok..

 

hele prosjektet ligger her :

 

http://www.pink-racing.com/forum/viewtopic.php?t=752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen farge har du tenkt til da ? rosa pga pink racing ?

synes du skal beholde blå fargen kanskje kjøre en mørkere blå farge med litt flakes i.. blir litt dyrt men men :P

uannsett så ser bilen sykt bra:)

 

nei.. vet ikke enda.. time will show :tannløs:

skal nok uansett ha i noe flakes ja.. har funnet ut hva alt.. men bare ikke grunnfargen på bilen.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var enda godt :)

Jeg syns absolutt du skal skifte fanger! Gå for noe litt mer diskre :)

 

tanken er der ja.. hehe.. men må uansett ha den av snart pga vintern.. har jo snøga her i dag så :angry: men er borte igjen nå da.. i morgen kommer d grus hit så jeg endelig kan parkere på gårdsplassen hjemme igjen..hehe.. nå står den hos naboen pga kom meg ikke ned på gårdsplassen her hjemme med ny fangeren :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tanken er der ja.. hehe.. men må uansett ha den av snart pga vintern.. har jo snøga her i dag så :angry: men er borte igjen nå da.. i morgen kommer d grus hit så jeg endelig kan parkere på gårdsplassen hjemme igjen..hehe.. nå står den hos naboen pga kom meg ikke ned på gårdsplassen her hjemme med ny fangeren :wonder:

 

Da ere bare å bytte :D

 

Men en ting skal du ha for, du har riktig antall dører!

Det er enda godt ;)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, gamle bilen min hadde jo vært midt i blinken for deg med tanke på fargevalget :hellothere:

 

DSC04614.jpg

 

DSC04610.jpg

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår