Gå til innhold

Toyota Corolla 95` Prosjekt

Ranger emnet


Turbodevil

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor selge, tintin??

bilen din er jo drit kul...

hadde planer om samme styling selv:)

 

Vet, jeg kommer til å savne den noe så skrekkelig. Innerst inne vil jeg nok aldri la ny eier få kjøre avgårde med den. Det har seg nå slik at jeg ikke har økonomien eller tiden til denne bilen lenger, jeg satte den for salg i våres, men ville ikke selge den likevel, prøvde litt videre med den. Men jeg klarer dessverre ikke :( Noe dritt å vokse opp her i livet :P

Audi V8 3.6 '89

Audi 200tq 10v '88

Audi 80 '73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, tanken har slått meg. Men jeg velger å selge den til noen som vil ta vare på den, og bygge den videre. Som har tid og ikke minst bedre økonomi til å gjøre det.

 

Blir å ligge lavt i bilbygginga mi en stund, så får vi se hva som skjer når jeg får tilbake tida mi.. hehe.. Har vanvittig lyst på noe artig med 4x4.. Men det måå være sedan! hehe.

Audi V8 3.6 '89

Audi 200tq 10v '88

Audi 80 '73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki..

Jeg har sykt lyst til å bygge corollaen om til 4x4..

Har såvidt begynt å finne ut om det er mulig og om det går ann å få godkjent.

Har då tenk å bruke motor å drivverk fra en corolla e10 stasjonsvogn 1,8l 4x4 og håper dette passer rett på sedanen..

Men det gjør det jo sikkert ikke.. Og Toyota norge har sagt at de ikke er villig til å gi noe godkjenning på det..

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

uuuuu! har du blitt no venn med 88rs spilleren?

Har den deling av diskant og mellombass innebygd sånn at du kan kjøre en forsterker utgang på diskanten og en til midbasen? Eller MÅ du bruke delefiltere som følger med frontsettet.

Og har du reikki å spille inn frontsettet, sånn at det lissom låter som det skal? Er det no kult?:pray

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uuuuu! har du blitt no venn med 88rs spilleren?

Har den deling av diskant og mellombass innebygd sånn at du kan kjøre en forsterker utgang på diskanten og en til midbasen? Eller MÅ du bruke delefiltere som følger med frontsettet.

Og har du reikki å spille inn frontsettet, sånn at det lissom låter som det skal? Er det no kult?:pray

 

Nei, er ikke blitt venn med spilleren da displayet røk etter en måned...

Den har ikke deling av diskant og bass ut fra spilleren men hvis du kobler diskant på front og bass på rear så går det.

Og jeg må isolere dørene før jeg får skikkelig lyd av bassene.

The One And Only

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så displayet ditt gikk til h også ... hmm nytt problem med pioneer spillere eller ?? ja hadde en p9800bt etter et par ganger for mye på servic solgte jeg den . men jeg skal ha en sånn en tilbake !! btw ett av feila var kontakta mellom spillern og displayet . enekretsen svidd . ( dvs display funka ikke. )

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår