Gå til innhold

Spotting av strøken golf 1 :)

Ranger emnet


Tazzen

Anbefalte innlegg

Som sagt, jeg så en strøken golf 1 som kjørte forbi huset her om dagen.

Å heldigvis hadde jeg kamera der å da å knipset noen bilder.

Kvaliteten på bildene er så som så, da jeg hadde 300mm'ern på hånd å håndholdt!

Vil gjerne vite litt mer om denne bilen da den så meget strøken ut. Her er noen bilder! Beklager hvis du som eier bilen ikke vil ha bildene her, send pm så kan jeg fjerne de!

 

 

pen som fy!

 

 

 

7.jpg

 

6.jpg

 

5.jpg

 

4.jpg

 

1.jpg

 

2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligner grådig på ekkoj si einser

 

Nei, det er mange små detaljer som Tazzen sier, som ikke ligner.

 

Dessuten står vel Joachim sin uten motor hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Ekstremt pen bil dette, riktignok.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griserå bil!!! DIGGER den type felger på gammal golf... :)

Geniale felger til bruksbil, da dem e tøffest når dem e litt under biln og ikke helt ute med felgkanten.. Slepp og være redd for subbing og slepp og false/valse skjermbuer, bolt on, plug and play.. Billig for dekk også.. :)

 

Ble litt inspirert nu ja!

 

Kom gjerne med flere bilder hvis det e noen som har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griserå bil!!! DIGGER den type felger på gammal golf... :)

Geniale felger til bruksbil, da dem e tøffest når dem e litt under biln og ikke helt ute med felgkanten.. Slepp og være redd for subbing og slepp og false/valse skjermbuer, bolt on, plug and play.. Billig for dekk også.. :)

 

Ble litt inspirert nu ja!

 

Kom gjerne med flere bilder hvis det e noen som har

 

 

hva heter de felgene da? likte de jeg også! likte hele bilen for så vidt;)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griserå bil!!! DIGGER den type felger på gammal golf... :)

Geniale felger til bruksbil, da dem e tøffest når dem e litt under biln og ikke helt ute med felgkanten.. Slepp og være redd for subbing og slepp og false/valse skjermbuer, bolt on, plug and play.. Billig for dekk også.. :)

 

Ble litt inspirert nu ja!

 

Kom gjerne med flere bilder hvis det e noen som har

 

 

Er da ikke tøffest, men kanskje mest brukervennlig:) :jackinbox:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tilhører en kamerat av meg. Det er en 1976 Golf L. Han har bytta ut speilene for å få den til å se ut som en 75-modell (ettersom 1976-modellene har svarte plastspeil).

 

Felgene er Le Castellet i 6,5X15 ET 33. Dette er originalfelg til en eller annen Corrado-modell. Golf Cabrio hadde også felger i likt design (bl.a. Classic-Line og Etienne Aigner), men disse var 6X15.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke tøffest, men kanskje mest brukervennlig:) :jackinbox:

 

Allt for en hver smak :blah:

 

hva heter de felgene da? likte de jeg også! likte hele bilen for så vidt;)

 

Ikke sikker på ka dem hete, men vet at det e mange som bruke og polere dem opp og montere "strekkdekk".. E visst ganske pop i DK og DE.. De felga der, og nokka porshe felger (2typer?) Fittipaldi, pirelli p slots osv... lista e lang..

 

Min favoritt e pirelli p slots i 15" med 165/45r15.. :yodude:

 

894691.jpg?09-09-2007 22:05:03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tilhører en kamerat av meg. Det er en 1976 Golf L. Han har bytta ut speilene for å få den til å se ut som en 75-modell (ettersom 1976-modellene har svarte plastspeil).

 

Felgene er Le Castellet i 6,5X15 ET 33. Dette er originalfelg til en eller annen Corrado-modell. Golf Cabrio hadde også felger i likt design (bl.a. Classic-Line og Etienne Aigner), men disse var 6X15.

 

Og felgene er ikke lenger å oppdrive nye... så hils han og be han kjøre pent ;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår