Gå til innhold

HJELP..!!..hvordan få krommen på listene som nye?

Ranger emnet


FriX-244TiC

Anbefalte innlegg

hei jeg har pussa en del krom oppigjennom.

autosol er og forblir vinneren her.

 

jeg pleier og gjøre sånn:

1. autosol

2. sølvpuss (slik som man bruker til og pusse sølvtøy med)

3. voks

 

blir skinnende vær gang.

og hvis det er mange rustbobler eller slikt pleier jeg og dynke stålull i gammal spill olje og pusse lett over med det, men det kan lage noen riper så hvis det går med autosol så hold deg til det.

 

shina opp en gammel cromma corvette tank ei gang i tida, den så ikke ut i halvmørket før jeg begynte med litt rust her og der som hadde glidd godt ut over crommen (stått på låve i mange år) så etter noen runder med autosol var den som ny igjenn :D

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer bildene jeg har lova.. altså.. nå har jeg faen me gnidd mye.. og må fortsatt ta å gå over noen flere ganger:angry:

 

Verste dere har sett kansje!?!

DSC01544.jpg

 

Bedre på andre sia etter en del syking me autoglymen:titties:

 

DSC01547.jpg

 

Men hva har skjedd me denne forskjermen? får dra til en lakkerer å høre..

 

DSC01546.jpg

 

Takk for svar igjenn folkens:)

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om det er noe som er "vanlig" mht BMW, hadde en X3 her og den hadde også missfargede lister under vinduen, sleit noe j.... med å få det av. brukte Aquawax og tørket over de, ble noe bedre men ikke helt bra.. Ikke min bil så jeg turte ikke å teste ut hva som kunne hjelpe. Mener også jeg leste om dette på AGol en gang mht samme problem, skal sjekke om jeg kjan finne igjen den posten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde vert fin for jeg får det ikke helt 100.. men rart om det skulle vere et "vanelig" problem på bmw..har hatt akkurat makan før bare stv og den var ikke sånn.. men klart mye har jo med åssen d har vert behandla da.. å denne hakke smakt på polering på en goo stund..

 

Nå blir det lakkering av noen deler til mandag og så får jeg kjøpe noe skikkeli polering middel til bilen

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår