Yngvejos Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hvilken strekk? :P Eirik De 13mm strekk som skal til for at dekket skal gå klar av skjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drsollie Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Dekkstrekk er dritsygt synes jeg. Da er det bedre med litt smalere felger som går kant i kant med hjulbuen og dek som er brede nok til felgene... Kan kanskje til nød gå an med litt strekk på småe felger (dvs 13"-15". Men over det er nesten det samme som og tre en alt for trang kjole på en diger ne##r rumpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Nok off topic, BILDER! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 fy FAEN så stygt! skjønner ikke hva vag huer i grunn ser i dette altså! 10" breie felgermed 155 dekk ser ikke så jævli kult ut spørru meg! kjørte forbi en golf 2 her forleden på skedsmo. stygg som et helvete.! så ut som at bilen var en senka monstertruck med hvordan felga stakk på utsia av bredderne og dekka da strekt tilbake. sekke ut! kun vag huer som syns slikt er kult. som med ratlook.. yuck Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Jeg personlig synes at 225dekk på f.eks 8.5-9" felger er perfekt. du får dekket tli å sitte som faen. du får spent opp dekk vegga som gjør bilen stivere og lettere å kjøre og det ser pent ut! tenker nå i sammenheng med f.eks drifting/bane bruk men akkurat dey jeg nevnte lenger ovenfor er bare DAMN UGLY! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 fy FAEN så stygt! skjønner ikke hva vag huer i grunn ser i dette altså! 10" breie felgermed 155 dekk ser ikke så jævli kult ut spørru meg! kjørte forbi en golf 2 her forleden på skedsmo. stygg som et helvete.! så ut som at bilen var en senka monstertruck med hvordan felga stakk på utsia av bredderne og dekka da strekt tilbake. sekke ut! kun vag huer som syns slikt er kult. som med ratlook.. yuck Oi, dette er jo det samme vi vag folk mener om riskokere full i plastikk, aluvinger osv. Det er bare ufattelig stygt. Hver sin smak er det noe som heter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 tjah .. vel det er i grunn ikke bare vi som kjører med plastikk.. alu vinger er ut. hvor teit ser det ikke ut med alu vinger bak på en golf 3 stv foreksemepl?... eller på en polo classic?.. Bila våres kan man i det minste slædde med.. vi trenger ikke en hau instrumenter som forteller oss og varsler om Kommende understyringer ;) Men når du er inne på dette med plastikk må jeg desverre rete på deg. de fleste vag bila har faktisk PLASTIKK! riskokere kjøper glassfiber pga markedet. Japsebiler hiver gjerne på dette for å få et tøft utseende som da bygger om hele bilen fullstending. men på vag er det så jævla ensformig. der skal alle ha RS fangere. 90 fangere mono viskere og DTM potter. for all del.. alt dette var gromt tildlig på 1890 tallet. i dag må man bare leve med at japsene har tatt over motorsporten.:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 lol.. og dette skulle være hvor pent!?.. skriker jo "jeg er helt ubrukelig å kjøre med" lange veien! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 185 på 11" brei felg :D Og der snakker vi toppen av stygghet! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hadde mye strekk på en e28 bmw jeg hadde fær.. 225/40 på 17x10toms felg. Ganske idiotisk, med tanke på at når bilen tok nedi hjula så tok den borti felgen, ikke dekket :P Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Mye vel overdrevet her. "skulle-ønske-jeg-hadde-stor-nok-bil-til-å-få-plass-til-skikkelige-felger" look var det mye av her gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 haha! DERE SKULLE ØNSKET DERE HADDE EN SLIKEN! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sabaselfsit Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 i dag må man bare leve med at japsene har tatt over motorsporten.:) Off topic...men, Damn right! :spin Synes også sånne felger ser helt idiotisk ut...og etter at de har prøvd å lukeparkere og truffet fortauskanten med felgen og ikke dekket 1 par ganger er det ekstra pent. :wonder: Siter VW IV R32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC7 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Damn right! :spin Synes også sånne felger ser helt idiotisk ut...og etter at de har prøvd å lukeparkere og truffet fortauskanten med felgen og ikke dekket 1 par ganger er det ekstra pent. :wonder: Med riktige felger så er det ikke så farlig ;) http://www.felge.de/produkte/radinox/video2.php http://www.felge.de/produkte/radinox/video4.php http://www.felge.de/produkte/radinox/video.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 i dag må man bare leve med at japsene har tatt over motorsporten.:) Rettelse: Leve med at The Fast And The Furious har skapt en trend innen motorsport som mange har sluttet seg opp om. Men motorsport har ingenting med denne tråden å gjøre. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg