v242tic Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Er egentlig ening med deg at det er alt for mange 242 som er "ødelagt" med alt for mye modifiseringer av karoseriet. Er jo nesten ikke noe 242 igjen siden d blir for ombygget. All respekt til alle som bygger om å får et bra resultat,d ligger mye tid å kunnskap bak arbeidet. Men som Larsen-Racing sier er d veldig få/ingen som resturerer en 242 til orginal stand. Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Det er det jeg kunne tenkt meg. Restaurert en 242 skikkelig. Tenkte en stund på å bygge en 242 som er dønn lik slik som 240en min ser ut nå. Er veldig fornøyd med utseende på bilen slik den er nå, men karosseriet er forferdelig slitt:( Så har jeg det prinsippet at man kvitter seg ikke med første bilen sin;) Får selge BMWen og bruke hver eneste krone på en 242...riiiiiight! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Får selge BMWen og bruke hver eneste krone på en 242...riiiiiight! Hehe, d syntes jeg hørtes veldig fornuftig ut;) selg bmw søppla å kjøp deg 242 og bruk hver eneste krone på den!:cheers: Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 greit det, men jeg kjøper gjerne e30n ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Bytte E30 i 242???:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 å fi det blei vanskeli!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 hehe, luksus problem:P Måtte nok hatt både 242en og Cossien mot E30'n ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hilmare Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Rådene har orginal lengde på 152 mm og stempla er venolia med lavere komp høyde. du må også modifisere blokka å diverse for å kjøre med så lang slaglegde Hva må du modifisere på blokka for å ha så stor slaglengde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Du må frese ut så du får frigang mellom blokka og rådene. oljepumpe må også slipes av litt for å få frigang mot veiva og underspyligsdysene må også modifiseres litt for å få nåkk frigang til stempla Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hilmare Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Er det du som har den 240 som er lagt ut på youtube, som går med e85 og har 475hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Er det du som har den 240 som er lagt ut på youtube, som går med e85 og har 475hk? Nei er ikke min 240 d næi, hvis du ser litt nøye på filmen på youtube så e d en 4dørs. Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 På tide me litt mere oppdateringer. Ny tilton 3 skive clutch er nå montert. Sellholm girspake med shortshift ble montert Holder på å lage nytt instrumentpanel i aluminium med VDO instrumenter. Blir 100 mm turteller og speedometer, og 52 mm bensinmåler, turbotrykk, olje trykk og temp, vanntemp, voltmeter og div lys som shiftligt feilkoder osv Bilde av interiør Bilen er nå kjørbar igjen etter mange timer med skruing og modufiseringer. Ny bremsing ble bestilt i dag, fikk time 17/4 og kommer tilbake med tall og video fra bremsing når den tid kommer. Blir spennede og se va maskinnisten er god for=) Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 blir bra ja jon åge.. merker lysten på og sitte på en runde i sommer! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hvordan funker den speedo'n der? Elektrisk eller wire? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v242tic Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 blir bra ja jon åge.. merker lysten på og sitte på en runde i sommer! Takk takk=) D skal vel la seg gjøre Siter B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg