SilvrBlue Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Noen som vet om det er mye og vanskelig arbeid? Fikk plutselig lyst på disse og disse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Er ikke spesiellt vanskelig i multifunksjonsdisplay og i instrumenthus. Noen få skruer rundt instrumentet, så kan du ta av to plugger bakpå og dra hele greia ut av bilen og bytte i ro og mak. Samme med multidisplayet i midtkonsollen, er ikke altfor vanskelig, men kommer an på åssen bil du har. I Astra F f.eks må du av med dekslet i midtkonsollen, husk at en av knotten for viftehastighet krever et skruhjern inn i selve bryteren nedenfra for å løsne. Ikke dra, da knekker du den! Forøvrig synes jeg det er harry med blått ;) Men kunne tenkt meg å bytte til hvitt... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Forøvrig synes jeg det er harry med blått ;) Men kunne tenkt meg å bytte til hvitt... Hvor får man tak i hvite pærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Har vel på dioder.no? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Nei..Kunne ikke se at de hadde hvite pærer der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Da blir det vel ebay eller noe slikt da. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 jo, de har hvite dioder på dioder.no. Bare å sende en mail så får du det. Jeg har bygget om til hvitt i bilen min Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg