Gå til innhold

'03 STi Impreza - 189.000,-

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

Snakk om håpløs diskusjon. Ascona vil frem til at camaro er en billigbil, som blir svimlende dyr når dette hitler regimet, ledet av bondevik og co, får satt de griske pengesyke avgiftene sine i den, mens alle andre vil frem til at det ikke har noe å si at det er en billigbil, når den er dyr i norge... :rolleyes:

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg tror det Ascona proever aa si er at hvis du sammenligner prisene paa biler i f.eks. USA saa ser du hva bilen egentlig er verdt. Her borte saa er bilene priset etter hva de kan faa solgt dem for, ikke hvor mye staten kan faa i avgifter pga hk, kg, og cc.

 

I USA saa er en Audi fortsatt finere inni enn en Subaru, men saa koster ogsaa en WRX 2/3 av det en Audi A4 1.8T koster.

 

Bilprisene i norge suger....

 

-anders som snart flytter til Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

Les topicen da mann, er det en vanlig Impreza type kjedelig det startes en diskusjon om? Nei! Der står det da vitterlig STi

 

Les litt igjenom hva de siste innlegga går ut på så ser du hva jeg prøver å få fram.

 

Og Ascona, jeg er enig i det du sier her, du får ikke hva du betaler for i Norge kontra et land med "realistiske" bilpriser.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Snakk om håpløs diskusjon. Ascona vil frem til at camaro er en billigbil, som blir svimlende dyr når dette hitler regimet, ledet av bondevik og co, får satt de griske pengesyke avgiftene sine i den, mens alle andre vil frem til at det ikke har noe å si at det er en billigbil, når den er dyr i norge... :rolleyes:

 

Stå på!

'

 

Tror nok heller at det er et "stalin regime" i dette håpløse landet hvor RV og annet rødt skitt regjerer. Det er ikke uten grunn at svenskene kaller dette landet for "den siste sovjetstat".

 

Det som er sykest av alt er at Norge ville vært et bilproduksjonsland hadde det ikke vært for komunistene i regjereingen. Norge hadde et bilmerke som het "Troll", men regjeringen nektet og støtte et slikt produkt fordi de heller ville kjøpe biler fra komunistene i øst-europa for dermed og holde kontakten med dem etter 2 verdenskrig. Hvis Norge hadde egen bilindustri, så ville det bli mindre handel med øst mente regjeringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Subaru Impreza er i grunn og bunn en fornuftig bil i vanlig utgave. Men som versting utgave prøver den å selge seg til de som liker følser også, synes det blir feil, for det er og blir en middelmålig familiebil..

Akkurat som Audi mener du?

Middelmådig ble kanskje feil, men uansett..

 

 

Originally posted by Evjen

Les litt igjenom hva de siste innlegga går ut på så ser du hva jeg prøver å få fram.

Når det var en eller annen som dro en parallell til Solbergs Rally-bil, så var nok STi med i beregningen, men så kommer du inn å nevner en Impreza 1,8 familiebil?

Men nok om det

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalan

Når det var en eller annen som dro en parallell til Solbergs Rally-bil, så var nok STi med i beregningen, men så kommer du inn å nevner en Impreza 1,8 familiebil?

Men nok om det

 

Poenget mitt var at man ikke kan samenligne en standar 1,8 med Solbergs Rally bil, noe som Lars antyda til. Det andre poenget mitt var også at man ikke får hva man betaler for i Norge.

 

Men som sagt, nok om det.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Alfa

'

 

Tror nok heller at det er et "stalin regime" i dette håpløse landet hvor RV og annet rødt skitt regjerer. Det er ikke uten grunn at svenskene kaller dette landet for "den siste sovjetstat".

 

Det som er sykest av alt er at Norge ville vært et bilproduksjonsland hadde det ikke vært for komunistene i regjereingen. Norge hadde et bilmerke som het "Troll", men regjeringen nektet og støtte et slikt produkt fordi de heller ville kjøpe biler fra komunistene i øst-europa for dermed og holde kontakten med dem etter 2 verdenskrig. Hvis Norge hadde egen bilindustri, så ville det bli mindre handel med øst mente regjeringen.

 

 

Ja, ops, hehe, var stalin jeg mente :) Skulle kanskje lest over det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

 

Poenget mitt var at man ikke kan samenligne en standar 1,8 med Solbergs Rally bil, noe som Lars antyda til. Det andre poenget mitt var også at man ikke får hva man betaler for i Norge.

 

Men som sagt, nok om det.

Jeg sa ikke at de to kunne sammenlignes, jeg sa at imprezaen blir brukt som rallybil, det må da bety at den har potensiale så lenge du gidder å gjøre noe med den...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår