Gå til innhold

'03 STi Impreza - 189.000,-

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by famir

 

Jeg har hørt at 555 reprepresenterer de 555 personene Subaru har tilsammen i WRC-mannskapet sitt.

 

det er feil, er reklame for et tobakksfirma...legg merke til at det kun er på bilene i visse land, altså kun de landa som tilater reklame for tobakk...

King

Of

StreetRacing

 

Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

 

Om han skulle hatt en mil for den..Hadde den fortsatt vært stilig...

 

Smak og behag, men jeg hadde aldri giddi å betalt så mye for en bil med elendig opplevd kvalitet, og jeg synes den absolutt ikke er noe fin heller. Med store spoilere, luftinntak på panseret og gullfelger heller den mer over til harry etter min mening.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Smak og behag, men jeg hadde aldri giddi å betalt så mye for en bil med elendig opplevd kvalitet,

 

Men den kan jo være pen selvom den er overpriset da...Mitt poeng var bare at den er fin,selvom den var dyr..

 

 

 

Ehhm ja kjempe harry,alle de baumene i vinduet..

post-2540-1380485245241_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Prisen i norge er likegyldig!

Du sa akkurat at Camaro er en dyr bil liksom, vi snakker om en billigbil av en komfortabel coupe lagd for at 18åringene skal ha et ok alternativ når de skal ha seg en førstebil..

Hva er det du snakker om?? Hvorfor er prisen i Norge likegyldig, når denne diskusjonen er basert på en bil som selges i Norge, på en Norsk side, der prisen er oppgitt i Norske kroner. Sammenlignet med en du kjøper i en NORSK butikk, for NORSKE penger, og skal kjøre i NORGE.... herregud.

 

Og hvor mange 18 åringer ser du kjører rundt i en splitter ny Subaru Impreza STi til 550.000,- ?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Norske priser kan ikke samenlignes med noe annet, det er fordi staten tar avgifter på alt som heter kg, kw og størrelse på motoren. Bare se på amerikankse biler i Norge feks, de koster altfor altfor mye i forhold til det de er verdt pga at staten tar masse penger fordi bilene ofte er tunge med stor motor og en del hk. Men hvis man ser på kvaliteten i de så får man ofte dårligere kvalitet i de enn i hva man feks gjør i en tysk bil til halvparten av prisen.

 

Jeg kom fram til at denne bilen ville koste ca. 512 000 med avgifter, det er 2,7 ganger så mye av bilens egentlig verdi. Det sier litt om norske avgifter og hva du egentlig betaler for når du kjøper en bil i Norge.

 

(Prisen på 512 000 kan variere litt da jeg tippet at vekten på bilen var ca. 1350 kg)

Hvis du ser linken jeg slang ut på 1. siden, så koster den 559.000 ny... så det var jo ikke så langt i fra! ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fcuk

Fakta er nå ennå at Subaru Impreza er en forholdsvis billig bil, ytelsen tatt i betraktning. Som dere selv sier, det er jo avgiftene som gjør den dyr. Sammenlign gjerne med prisen på en M3 eller S4, der betaler man både for ytelsen, og for "skinnet".

Jaaaa, men vi bor i Norge, vi må betale avgifter på en Impreza akkurat som med alle andre biler. Så priser KAN sammenlignes, og det vil si at Impreza er en forholdsvis dyr bil...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Jaaaa, men vi bor i Norge, vi må betale avgifter på en Impreza akkurat som med alle andre biler. Så priser KAN sammenlignes, og det vil si at Impreza er en forholdsvis dyr bil...

 

Bare for å si det: Hvis du sier at bilen er dyr, så sier du implisitt at bilen koster mere enn det den er verdt. Hvis du derimot sier at den er kostbar så sier du at den koster mye, men det er verdt det.

 

Lærte det av en selger engang i tida.

 

Men, ja jeg skal være enig, det er en kostbar bil i forhold til den norske middelbilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår