Gå til innhold

'03 STi Impreza - 189.000,-

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jostein

 

Men den kan jo være pen selvom den er overpriset da...Mitt poeng var bare at den er fin,selvom den var dyr..

 

 

 

Ehhm ja kjempe harry,alle de baumene i vinduet..

 

Nok om det, du liker den, ikke jeg ;)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

Subaru Impreza er en råd bil syns jeg,men i den prisklassen hadde jeg nok funnet meg mye annet gitt...Skulle hvertfall ikke hatt den med runde lykter huff!

 

Der sier du det selv, bilen er rå den ja, men spessielt pen er den ikke.

 

Bil apellerer til to forskjellige folkegrupper, de som kjøper bil av fornuft, eller de som kjøper bil for følser. Subaru Impreza er i grunn og bunn en fornuftig bil i vanlig utgave. Men som versting utgave prøver den å selge seg til de som liker følser også, synes det blir feil, for det er og blir en middelmålig familiebil. Følser når man kjøper bil er for meg design, image teknikk og power. Meg bekjent har Impreza STi bare sistnevnte.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en middelmådig familiebil, hvorfor er den da på vei til å vinne Rally VM? Vil det si at alle de andre er DÅRLIGE familiebiler?

 

Du kan ikke kjøpe en bil etter hvordan den er der og da, du må kjøpe bilen med PLANER i bakhodet... at den faktisk kan bli et beist.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Hvis det er en middelmådig familiebil, hvorfor er den da på vei til å vinne Rally VM? Vil det si at alle de andre er DÅRLIGE familiebiler?

 

Du kan ikke kjøpe en bil etter hvordan den er der og da, du må kjøpe bilen med PLANER i bakhodet... at den faktisk kan bli et beist.

 

 

Hehe, du vet at pusjå 206 er med i WRC og sant? Håper ikke du forventer så mye er likt med gate og rally versjonen:)

 

 

Edit: ser du skal trimme. Klart, enhver tosk kan brue 25 millioner på trimming, men spiller det da noen rolle hva utgangspunktet er?

 

 

Lurer på om jeg misforstår noe her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Hvis det er en middelmådig familiebil, hvorfor er den da på vei til å vinne Rally VM? Vil det si at alle de andre er DÅRLIGE familiebiler?B]

 

Hvor mange av delene i en rally bil tror du er like av de som er på en vanlig masseprodusert familiebil?

 

Og ja, jeg vil tørre å påstå at en Impreza ikke er en spessielt bra bil, den har dårlig opplevd kvalitet, ikke spessielt pen å se på, slappe orginale motorere, men de tikker å går en god stund, helt til noe er ødelagt og du blir blakk på Subarus skyhøye delepriser

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, billig og billig - nå kan man jo diskutere hvilke biler man får for de pengene (250-300K) som er vesentlig raskere på vanlig vei og bedre skrudd sammen. Denne likte i alle fall jeg veldig godt, med Prodrive coilovers, 330mm skiver og 220hk på hjulene var den ekstremt lettkjørt, sjelfull og veldig sjarmerende :D

 

evotreff_04.jpg

 

Har også kjørt en 2002 STI med Simco trim, den har penere interiør og mer solid følelse i dører og luker, synes ikke den står så mye tilbake for konkurrentene lengre. Men var samtidig vikelig lei på dårlige veier - ikke vanskelig å forstå at den har rally-gener for vi fløy uberørt over vei jeg kansje hadde holdt 30 km/t på i senket Golf :D

 

Så på en måte er jeg gladt det ikke er meg som står og skal velge bil rundt 250-300K... vanskelig å komme utenom Impreza!

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår