Gå til innhold

Noen flere som...

Ranger emnet


Demo7k

Anbefalte innlegg

noen andre en meg i norge som kjører off-road med sitte-gressklippere?:coplight

er ensomt og litt kjedelig å være den eneste...

hadde vært fett å fått opp en organisjasjon og startet med race innen dette. slikt som dem gjør i statene.

jeg bruker en husquarna LH120 med ca 12hk.

john deere kassa jeg brukte gikk føyken idag pga en stein :P

borra no hull bakpå så i morgen kan jeg heve hele greia bak 1-2 cm. plass til knaste dekk :D

her er noen bilder av den lille hjemmelagde banen min. kjører ellers på en gammel traktor vei som er litt gjengrodd oppi skauen.

DSC00518.jpg

 

DSC00519.jpg

 

DSC00525.jpg

 

DSC00517.jpg

 

Hele banen:

DSC00526.jpg

 

selve dingsen:

DSC00523.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aggeregatet :P

mer trengs ikke. knaste dekk er jo alltids bra, kappa bilkjetting... dritmoro å kjøre på vintern om det går fort nok.

jeg dro av panseret siden det ikke kjølte en drit. men det er vanskelig å kjøre med ageregatet. du burde også dra av løfte/senke spaken til ageregatet også. og skru fast rattstamma skikkelig xD

men det er ganske moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drev med noe lignende før i tida jeg også.

Var noe hjemmelaga crosskartgreier, med 250ccm. honda agregatmotor på.

 

Bilhjul bak å spærre.

Det var gøy...

Tok seg frem over alt, pløyde gjennom potetåkere med en fart på 55km/h. i følge speedometeret på volvon.

Velta sikkert 30 ganger med den.

Har arr enda.

Full fart på en tursti uten lys midt på natta, og skulle legge skrens gjennom en sving og traff en stein.

Tror jeg rulla 3-4 ganger og slo meg sanseløs.

Arr i panna og knokene enda 4 år etter. (tror jeg har en film av den også et sted)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satte på den borra plata slik at maskinen min ble hevet med ca 2 cm. var litt moro å kjøre slik:P

får se om jeg får tak i traktor-spor dekk eller noe med store knaster snart.

bilder:

100_0138.jpg

100_0139.jpg

100_0142.jpg

 

Og du som lurte på det med gass, her er ne liten filmsnutt av slik type. funker fett å feste en liten tråd bit i den og dra :)

th_100_0141.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og en kompis har hatt mye moro med hannes gamle skrap. kanskje ikke så mye offroad men mye bakhjulskjøring:D et par eks:

er filmet med mobil, derfor de hakker sånn.

 

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-4601437983283380653&q=gressklipper&total=34&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=5

http://video.google.com/videoplay?docid=9030464630616234864

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår