Gå til innhold

Les denna og le RÅTT !!

Ranger emnet


LilleGud

Anbefalte innlegg

Sist jeg ble stoppet på KTM`n:

Pol10: Barnsli kjøring her, hvor gammel er du?

Meg: tle ål...

Pol10: Tørk av deg det fliret, få på deg hjelmen og ta det med ro hjem.

Noen barn er brune som et nystekt brø'

Noen barn er gule og noen barn er rø'

Noen barn er hvite, noen nesten blå.

Meget er forskjellig - men det er utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lå etter en Subaru Impreza i ei 50 sone, den holdt 40, var utpå natta engang og jeg gadd jo ikke ligge bak der i 40, kjørte forbi og kikka ut sideruta når jeg var oppa siden på subaruen, der satt det ei uniformert dame.

Kjørte forbi og holdt fartsgrensa, blei stoppa like etterpå og hu dama kommer bort og spør om jeg hadde det travelt, og jeg svarer: Ja, dama ligger hjemme og er skikkelig klar, så jeg må hjem og gi henne sitt ellers blir det et helvete.

 

Hu blei skikkelig rar, litt rød i toppen og viste ikke helt hva hu skulle si, hu fikk stotra fram, kjør pent og så gikk a. He He

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mye bra lesing her!

 

Var hjemme å henta gammel bmw'n dagen før jeg solgte den å skulle kjøre litt på natta da, på 4 felts veg i 70 sona lå jeg i ca 120 å kjørte, stoppa på rødt lys å så en helt ny RS4 legge seg helt på fangeren min, mørke ruter, tåkelys på osv, så tenkte han ville kjøre kapp med meg(med 2l :lol:) Så drar på ut av krysset helt til jeg ser blålysene kommer på på audien bak meg, svinger inn til siden og fikk høre mitt, de hadde film på kjøringa osv...

 

Fikk disp til å kjøre til bardufoss siden jeg skulle selge bilen her oppe. Han tok meg i hånda å sa at sånn er livet, jeg hadde ikke mista venen til å kjøre bil. Hadde bare motor effekt som var høyere enn hjernekapasiteten sa han!

 

Hrmpf... 150hk bare.. liten hjerne?!?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- På vei hjem fra ett seleskap, hadde på meg dress og slips.

- kl var 01.30 på en mandag

- Og ettersom jeg har mistet lappen hadde jeg ikke førerkort heller.

- Ser UP med lysa bak meg. Stopper MIDT i veien slik at de ikke skal ha mye tid på seg sammen med meg.

 

Politidama: førerkort?

- har ikke

Politidama: vognkort?

- *fomler litt med å finne det frem*

Politidama: Hva gjør du ute så sent?

- har vært i seleskap, besøk langveisfra.

Politidama: Du mangler det ene kjørelyset på venstre side.

- å? Det skal jeg få byttet med første anledning i morgen.

Politidama: fint, ha en fin natt.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mye bra lesing her!

 

Var hjemme å henta gammel bmw'n dagen før jeg solgte den å skulle kjøre litt på natta da, på 4 felts veg i 70 sona lå jeg i ca 120 å kjørte, stoppa på rødt lys å så en helt ny RS4 legge seg helt på fangeren min, mørke ruter, tåkelys på osv, så tenkte han ville kjøre kapp med meg(med 2l :lol:) Så drar på ut av krysset helt til jeg ser blålysene kommer på på audien bak meg, svinger inn til siden og fikk høre mitt, de hadde film på kjøringa osv...

 

Fikk disp til å kjøre til bardufoss siden jeg skulle selge bilen her oppe. Han tok meg i hånda å sa at sånn er livet, jeg hadde ikke mista venen til å kjøre bil. Hadde bare motor effekt som var høyere enn hjernekapasiteten sa han!

 

 

 

Hrmpf... 150hk bare.. liten hjerne?!?! :D

 

 

var nokk ikke en RS4.. sikkert kun en S-line..

RallyeGolf + mk2 2.0 16V

 

x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 2 morsome historier fra polisen,

jeg og en kompis som forøvrig har en 1000cbr fireblade, kjørte fra sandvika sentrum til drammen på runde 9min, og stoppet på torget, der kom det 2 politibiler en fra hver ende, den ene fra torget vest og den andre kom ned fra tinghuset og inn bak oss...

vi står på torget,

p=polis

K=kompis

M=meg

p: du, nå har vi fått 18 klager på grisekjøring fra sandvika til drammen med lik beskrivelse på sykkelen din,

K:det kan umulig være meg, sykkelen går ikke mer enn 90 har ødelagt tannhjulet forran

P:pøh, det trur jeg ikke noe på! det er bot for å juge til politiet

M: trur du ikke på oss? jeg hadde aldri turt å sitte på hvis han kjører over farts grensa,

P:trur dere jeg er dum? siden dere motiser meg, jeg ser at dekkene dine er slitt så det må være dere som har kjørt så fort.

K:hvorfor fikk dere ikke skilt nr da? om det var oss?

P:fordi dere kjørte for fort!

K:du kan jo bare sitte på en tur så kan du bekrefte om denne sykkelen går så bra som du sier den går.

P:ikke faen, kjør videre.. jeg gidder ikke bruke tid på dere!

M:den er god! vi har jo hjem;)

 

neste treff... kompis av meg:

kjørte en sierra cosworth med "lettere modifisert bil"

på veit til vikersund ligger det en sliten mondeo.. jaja kjøre forbi.. bånn gass! lett opp i 200 på lang sletta ved åmot!

babu bæææbuuuu,, faaaan.

der gikk lappen tenkte han,

driiit redd,

politimannen, det der gikk styggfort! hvordan bil er det? en sierrea svarer kompis`en min, polisen: det må være noe større motor enn en sierra 2.0l joda, det er en cosworth sier han, ahh skjønner.. har du trimmet den noe a?

nei ikke spessielt sier kompis`en min, kan jeg se på motor rommet?

joda svarer kompis`en min, den har jo byttet noen deler så den skal se litt bedre ut på show.

joda denne var jo strøken sier politimannen, men en ting.. hvor fort kjørte du forbi meg egentlig? du bare drooo og droo lengre og lengre unna meg.. og jeg hadde full gass!

tja. jeg hadde dårlig tid så jeg må hjem til asker igjen,

ja da skjønner jeg sier polisbetjenten, nei du skjønner at du hadde veldig flaks fordi jeg ikke har startet på jobb enda. så du får ha en fin dag.. bare ikke kjør sånn forbi meg neste gang!l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA HA...

 

Utrolig mye bra lesing her. har ledd mye en god stund nå. he he...

Synd det ikke er flere som har skrevet.

 

Får legge igjenn mine historier også da.

 

Ute en kveld og kjører sykkelen, og blir stoppet i rutinekontroll, politimannen begynner og prate litt med meg, hva jeg driver med og hvor jeg har vært osv. Jeg svarer pent og høffelig, han går litt bak på sykkelen, så sier han litt høyt, hvor er skiltet ditt?

Det var da 4 ting jeg gjorde, 8 tusen omdreininger, clustch ut, bakhjulet og flatt jern, hørte ikke noe mere fra det.

(ikke stjålet men bajaskjøring)

 

Lå på E6, og godt over grensa, ca 130-140 på speedo, så dukker blålysa opp bak meg. Faen tenker jeg, det var det førerkortet, stopper langs veien. En poli10 kommer opp mot bilen og lyser meg i tryne med lykta si, jeg ser ingen ting: Førerkort og vognkort. Jeg finner det fram og gir det til snuten. han ser på det, skrur av lykta og sier: HA HA, var du redd nå Anders. Ta det rolig a, det er mye kontroller ute for tiden. (var bestevennen til pappa)

 

Ellers er min erfaring, vær høffelig og ydmyk, du kommer lenger med det, med mindre du har sykkel, da kommer du enda lenger en poli10 klarer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

En kompis av meg ble stoppet på vei hjem fra andre siden av byen en natt i fjor eller no;

 

Politi: førekort, vognkort.

Han gir dem det.

Politi: Er det hasj du røyker der?

Han: Nei, det er en vanlig rullings gitt.

P: Hva er det for noen hansker? Er det slåsshansker? (han hadde på seg skinnhansker med små nagler på knokene)

H: Nei, jeg liker bare å kjøre med dem.

P: Jeg syns ikke å ha sett at Petter Solberg bruker sånne hansker når han kjører.

H: Så kjører jeg ikke som Petter Solberg heller da...

P: Grynt (ga tilbake fører-, og vognkort.) God kveld videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par stykker her.

 

Kom kjørende i 130 i 80 sonen, og kom rundt en sving. Der står 4 onkler og ei tante rundt laseren. Blir selvfølgelig vinka inn (hadde vel 80-90 når jeg svingte inn forbi side-rabatten og stoppa et godt stykke forbi der de stod)

 

Snutedama kommer bort og jeg sveiver ned vinduet og skrur av anlegget (som selvfølgelig spiller 2pac på full fyring. Ikke populært hos snuten;))

 

Tante: Har du førerkort?

Foreløpig tenker jeg og gir fra meg lappen noe motvillig.

Tante: Ser lenge på lappen og spør etter vognkort.

Meg: Har ikke.

Tante: Hvorfor ikke.

Meg: Nettopp kjøpt bilen. Vil du se det gamle vognkortet?:D

Tante: (Ser litt forvirra ut) øh, neida, bare kjør forsiktig videre.

Så så ho litt lur og streng ut samtidig da ho gav meg lappen igjen.

*Lettet*

 

En annen kar jeg hørte om skulle hjem fra fest, og var så full at han nesten ikke skulle hatt lov til å gå, men bestemte seg for å ta bilen.

Han kjørte veldig sakte og bomgira i en rundkjøring så bilen stoppa. Starta motoren igjen, smalt bilen i revers og rygga rett i fronten på bilen som kom bak.

Selvfølgelig kommer snuten, og han begynner å bli ganske stressa for de brukte veldig lang tid på bilen bak. Så kommer en av dem bort til han og sier at han egentlig bare kan fremvise gyldig leg og gi de et tlf-nummer, så kunne han kjøre hjem. De bak var vistnok rusa inn i en annen verden. De påstod jo faenmeg at han hadde rygga i dem:lol:

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettop fått lappen og jeg og en kamerat var ute å kjørte.

Muligens litt fort.... :)

Parkerte på en p-plass, så kom det en Ford Mondeo og rulla opp bak meg, en man kom ut og flasha politiskiltet

Politimann: Din bil?

Jeg: Ja

Politimann: Bruker du narkotika?

Jeg: Nei

Politimann: Kjør forsiktig, og ha en fortsatt fin kveld.

Jeg: ???

 

Var ikke høy i hatten da han kom bort, men etterpå satt jeg som et spørsmålstegn. Ikke skulle han se vognkort eller førerkort heller...

1998 Audi A6 2,4 V6 Avant

1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

------------------------

1970 Mustang Mach 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis ble stoppa i Sandvika etter å ha kjørt to kompiser på byen i Oslo. Vi sveiva ned rutene og blei møtt av to lommelykter. De lurte på hva vi gjorde her, og om vi hadde vært i kontakt med politiet før etc etc. Så lyste han ene rundt i hele bilen, og plutselig så han noe i baksetet, der lå det en bitte liten bit gjennomsiktig plastfolie. "Hva er det?" sa han. Vi sa "Det her?! vet ikke,kanskje noe fra en røyk pakke?"

Politi mannen tar den opp og studerer å lukter på den nøye, gir den over til kollegaen, han lukter og studerer også. "Det lukter tobakk! Bruker dere narkotika?!" Nei sier vi, vi sa jo at det er sikkert fra røykpakka til en av de vi kjørte på byen.."sikker på det?" sier de.Ja sier vi. Så gikk de litt vekk og diskuterte, kom så tilbake å sa "Det er greit, dere kan kjøre videre!"

 

Offameg Pollti er dumme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår