Gå til innhold

Right On Street Finals 01-02 sept

Ranger emnet


lowrider

Anbefalte innlegg

Årets race for alle "street racere".

Prøv bilen/MC`n under trygge forhold på Europas beste dragstrip.

Kjør fra kompisen eller "drittsekken borti gata" på full kvartmil.

Dobbelt så langt !! og dobbelt så moro som street legal !

Engangslisenser kan løses på plass.

Husk hjelm og heldekkende klær.

Slutt og skryt, skaff deg et tidkort fra Street Finals -07 på Gardermoen Raceway.

 

NM finale MC og bil. Påmelding åpnet for NM klassene.

 

Portene åpner klokken 0900 lørdag og søndag. Pris: 200,- pr. dag.

Gratis tribune. Parkering inne på området: 30,-

 

Kiosk, handlegate, servering for voksne mm.

 

Helgen innebærer NM finale på bil og MC, og vi skal i løpet av helgen kåre 5 Norgesmestere.

 

Flere store team stiller til start og vi får bl.a. oppvisning av Terje Håkonsen som kjører Pro Mod.

 

Som nevnt kan "alle" delta i legal racing ("street legal" på 400 meter) Både på bil og MC.

 

Alle som skal løse engangslisens betaler først vanlig inngang

(200,- for 1 dag og 400,- for begge)

-og melder seg på når de ankommer depoet.

Den vanlige inngangsbilletten byttes så i team-armbånd.

Lisensen koster 350 for bil og 450 for MC. Begge lisensene varer i 2 dager.

 

For mere informasjon og om når teknisk og sekretariat åpner, les tilleggsreglene for bil eller MC på http://www.ndrg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist gang det var right on der så var det en samlet pris for ingang\kjøring\engangslisens og ingangen for 1 "mekker" også.. er det det denne gangen og?

 

 

og til dere andre... noen som stiller med en gatebil da? eller blir jeg den eneste som ikke har 8`r denne gang og!?:fucku:

 

 

Kommer... tysk nazi brakke med høy gatebil faktor og ingen 8`r her;)

Så alene blir du neppe:)

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist gang det var right on der så var det en samlet pris for ingang\kjøring\engangslisens og ingangen for 1 "mekker" også.. er det det denne gangen og?

 

Husker ikke prisene, men aner vel at "mekker`n var i bonus fordi vi kjørte legalracing på et dragrace, og valgte lik struktur på alle!

Nå blir det som nevnt inngang + lisens!

Å måtte betale på to forskjellige steder er kun for at billettsalget skal beholde adgangskontrollen på enklest mulig måte, håper ikke dette skaper for mye frustrasjon?

Litt av filosofien bak legalracing er jo at man impulsivt skal kunne løse en lisens å dra ei repe..... - Men først må men self innafor porten!

Nå blir også allt med inngangen forenklet slik at alle kan kjøre asfalten inn!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder vanlige regler for sikkerhet for biler som går under 12 sek, under 10 sek?

Fører og bil?

Eller får ikke Engangslisensbilene lov til å gå under 12 sek?:hide

 

Jeg er ikke noe guru på regler, men veit att bil/mc som går under en "viss" tid må ha vognlisens!

Om man kan kjøre en vognlisensiert bil på engangslisens veit jeg ikke!

Uansett så får man vel bare beskjed om å slakke opp neste gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe guru på regler, men veit att bil/mc som går under en "viss" tid må ha vognlisens!

Om man kan kjøre en vognlisensiert bil på engangslisens veit jeg ikke!

Uansett så får man vel bare beskjed om å slakke opp neste gang;)

 

niks... etter andre gangen får du ikke kjøre mere gitt... sjedde meg får 2 år siden... surt å måtte reise hjem :(

hadde vist fått kjøre hadde jeg hatt bur tror jeg det var

INGEN tingen er perfekt orginalt!

 

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

niks... etter andre gangen får du ikke kjøre mere gitt... sjedde meg får 2 år siden... surt å måtte reise hjem :(

hadde vist fått kjøre hadde jeg hatt bur tror jeg det var

 

Tja.... -Tolkningsspørsmål??

Du sier jo selv: "etter andre gangen"

Veit ikke hva du ble utsatt for men flere enn en sjans til å holde seg innenfor samme sikkerhetsregel får man nok ikke nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist gang det var right on der så var det en samlet pris for ingang\kjøring\engangslisens og ingangen for 1 "mekker" også.. er det det denne gangen og?

 

OKEY:) Etter en liten runde fant vi ut at "mekker`n" må få lov til å være med nå også;) :race :race

Er dere 2 stykker som betaler inngang, så vil det da koste ynkelige 150,- å få kjøre!!!!!

Trå til!!:partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble lørdagen litt amputert av en motorsyklisk som tok en backflip på startplata, og ca 1 times sanering, deretter kom regnet :(

 

god innsats av 2.7 turbo her på forumet som kjørte et 12 sek pass første gang på stripa for sjåfør og bil med corollaen!

 

ble det ikke 12.7 og 178km/t da?

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår