SpeedWell Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Formotstanden står på vifta, og jeg kan GARANTERE deg at det er formotstanden siden den funker kun på et og siste hakket. 1, hvorfor skal stille EN og TO klikke samtidig på bryteren? 2. Vifta går jo rundt, mao den funker! 3. Jeg har bytta to formotstander, og Projekt Rust en, så disse er helt klart det svakeste leddet. Ved vannlekkasje så samler vann seg i dekslet under vifta og regelrett drukner formotstanden. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Har ny vifte liggende her, er ikke formostanden en del av vifta? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by SpeedWell Formotstanden står på vifta, og jeg kan GARANTERE deg at det er formotstanden siden den funker kun på et og siste hakket. 1, hvorfor skal stille EN og TO klikke samtidig på bryteren? 2. Vifta går jo rundt, mao den funker! 3. Jeg har bytta to formotstander, og Projekt Rust en, så disse er helt klart det svakeste leddet. Ved vannlekkasje så samler vann seg i dekslet under vifta og regelrett drukner formotstanden. Vet selvsagt alt dette, men formotstanden drar du med deg når du stjeler ei vifte på høggern, og da er det jo lettest å swappe hele uniten, sælig når du ikke er så dreven... Er ikke dere rustgutta enige i det da.....? Jeb: Bytt vifta...... Formotstanden henger med..... Du kan teste den nye med å plugge i kontakten og kjøre den på alle hakkene før du monterer den..... OG: Prøv å få det tett oppi der som vifta tar inn luft, hvis ikke varer den til neste regnværsdag..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Pappa hadde kjøpt vifte idag, og det var formostanden som hadde ryki... men nå har jeg ihvertfall ekstra vifte, skal ta med meg den gamle vifta på skolen og reparere den der... Men nå funker vifta :) Thx alle ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Vet selvsagt alt dette, men formotstanden drar du med deg når du stjeler ei vifte på høggern, og da er det jo lettest å swappe hele uniten, sælig når du ikke er så dreven... Er ikke dere rustgutta enige i det da.....? Jeb: Bytt vifta...... Formotstanden henger med..... Du kan teste den nye med å plugge i kontakten og kjøre den på alle hakkene før du monterer den..... OG: Prøv å få det tett oppi der som vifta tar inn luft, hvis ikke varer den til neste regnværsdag..... vi vet at du vet det også :-) men det virket bare veldig dødfødt på meg å bytte hele møkka, når det åpenlyst kun er formotstanden som er dau. Formotstanden er jo så enkel å ta av vifta at selv lillebroren min skal klare det uten å måtte fortelles hvordan det skal gjøres! Om det er noen tvil, så er selve stikket (dvs kontakten) på vifta en del av formotstanden, og klarer du å lokalisere denne så skal du jammen klare å ta den ut også! og rundt der luftinnsuget til kupeen er, sjekk at det ikke er fullt i dritt i dreneringshølene der ledningene til blinklysene dine går, samt vipp av det svarte plast "dekselet" og rengjør og smør opp med silikon el.likn så det holder. :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Øyh! Jeg er ikke en del av rust-gutta. Det er en sak Projekt-Rust tar seg av alene. Formotstanden vippes ut med et skrujern, og spør du meg er det lettere å bytte kun denne enn hele vifta. Men, problemet er ute av verden, ikke noe mer å krangle om! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2004 Elsker dere.....;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalix Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by ThaBoZZ 1.6CL ;) CL står for ComfortLine Siter x1990 Ford F-250 XLT Lariat (solgt og savnet) -1974 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Originally posted by dalix CL står for ComfortLine hva er da forskjellen på en CL og C ? greit nok at det betyr ComfortLine..men hva legger de i det? noen med peiling? :d Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 og hva står da GL for? GayLine? GolfLine? hmmm.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Noe for FGL!! :D Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 GL står for Grand Lux eller noe sånt :D siden CL står for Comfort line så rekner eg med at C står for comfort ? :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Grand Lux, Comfort Line og Classic? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Jeb,du kan titte her for og se hvordan det blir. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=28977 Har nettop satt i nytt speedometer og hvite skiver... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Der var jeg endelig ferdig med og mekke alt.. Nå har jeg instrumentpanel med hvite skiver og røde nåler :) Digg :) Da er det bare ut i morra og montere det ;) Slenger opp ett bilde, ble egentlig veldig fornøyd selv... Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg