Gå til innhold

dalix

Bruker
  • Innholdsteller

    84
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om dalix

  • Bursdag 04/09/1985

core_pfieldgroups_99

  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    7,3 D v8

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Mo i Rana

dalix's Achievements

  1. den amerikanske åtteren med godt volum er jo det optimale når man skal ha EFFEKT!
  2. Hvis du ser på den delen som er gåen , så vil du sannsynligvis finne noen ohmske verdier. da kan du finne en erstatning hos alle som selger elektronikk komponenter! Men den kan jo være litt mer elektronisk avansert enn som så! Hadde vært en fordel å vite!
  3. Min er forøvrig til salgs... Har det ikke travelt med å selge den , men kan vel nevne det hær sånn i tilfellet noen er interessert
  4. Uten overladdning så er 16ventilsteknikk det beste... Northstar V8 er søppel.... må jage den på turtall for å hente noe effekt... Å det med støtstenger så skal en skikkeli 8'er ha det! amerikanerne lagde overliggende kam på 1930 tallet... men gikk tilbake til støtstenger... tilfeldigheter ? nei ;P
  5. Corvette LS1 eller LS2, veier ingenting å yter bra med effekt! Har vært det optimale ;P
  6. jeg har ingen andre biler forsikret enn min 164, å da måtte jeg forsikre den som vanlig personbil! om jeg skulle kun ha den forsikret måtte jeg ha vært medlem i LMK i et år å hatt takst på bilen å forsikret den i TENNANT forsikringsselskap... usikker på hva kjørelengden var, men 3000 holder ikke for min del ;P
  7. montert stab stag bak... :P trenger nå bare et kraftig forran ;P
  8. Slitt ut de nye bakdekka ;P å byttet dynamo ;P
  9. Wankel trenger stell... vanligste feil er vel tetninger... kjøleveske må helst byttes oftere enn olje. varmkjøring før den blir belastet veldig viktig.... hvis du er nøye med det vil den kanskje hyre 150000km, eller noe sånnt ;P morro lyd og det er morro å kjøre... men trenger stell ;P
  10. Vil ikke kalle det for vandalisering akkurat,.. man gjør jo akkurat hva man selv vil! Bilen er skjelden , å har sin sanne verdi i originalstand, men om du vil bygge den om så er jo det opp til deg! selvfølgelig blir det tøft... er jo morro når det går godt ;P
  11. Litt off topic, men diskusjonen om antall solgte 164 i 1974 vil jeg nå avklare... I brev fra volvo har jeg nå på papiret at det er solgt 14 164E i 1974, noen bruktimport biler er tilkommet i ettertid, å nå finnes det 28stk registrert i norge! 1975 modellen er det solgt 0 av nye i norge, men noen bruktimporterte finnes det! Så det er sagt! den ER skjelden!
  12. kan hende det var E det var snakk om også da! husker ikke helt... 164E er jo de råeste ;P
  13. kommer av at den egentli ikke var avsedd for det europeiske markedet..! Etter mine kilder er det solgt 14 -74 modeller nye i norge! nå finnes det et tyvetalls stykker etter endel import! om dette stemmer er jeg ikke helt sikker på men.. er i alle fall laget 29617 stk 1974 modeller.. lurer litt på hvor mange som er i live i dag !
  14. Dissa bila holder du i verdien noe bedre om de er originale å strøkne ;P 74 modellen er jo skjeldnere en de andre årsmodellene hær til lands... så hvorfor ødelegge bilen ?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår