Laaars Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Du sparer vel antakeligvis penger ja, men husk at det er få ting som er gratis når det gjelder bil. Tror jeg heller ville kosta på meg et nytt Corrado eller Golf 3 dash... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Lakkerte dashbordt i en gammal Mazda 323 jeg hadde for 10 år siden :) Brukte interiør lakk.. På sprayboks.. Ble faen så bra! Ikke flassa det heller..... Så tror nok å lakke går greit... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Har hørt litt rundt og de sier at det skal fungere dritbra ... Men fy faen så sliiiiiiiiiiit det er og få ut dashbordet... Drivd på litt ikveld og det er helvetes sliiit og helvetes kaldt! Noen ganger får jeg bare lyst til og : :ratatatat dragcar .... Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Jeb :D:D:D:D I løpet av denne uken her har jeg planer om og fixe short-shift gear, ingen andre her som har det ? :) Lyst til å ta bilder og dokumentere det? Tenkte på å gjøre det når jeg får kjøpt meg golf.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Jeb Har hørt litt rundt og de sier at det skal fungere dritbra ... Men fy faen så sliiiiiiiiiiit det er og få ut dashbordet... Drivd på litt ikveld og det er helvetes sliiit og helvetes kaldt! Noen ganger får jeg bare lyst til og : :ratatatat dragcar .... dashbordet er enkelt å få ut! bare ikke glem av de to mutterene som står fremme med viskermotoren, uten å ta vekk disse først så kommer du ja, ikke særlig langt! skru av alle deksel etc tar vel 10-20 min, ut med hele dash for første gang tar vel kanskje 40-60 min? om du holder tunga beint i munnen og roer ned så går det nok bra! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Ja detta var faen meg sliiiit :( Klikka noe jævlig på noe av delene :( Men fikk dashet tilslut ut da... Og da fikk jeg se et helvetes ledningsurr ... Gruer meg til og koble sammen igjen :( Men kanskje noen har ett koblingskjema til golfen min? :D Tok ikke noen bilder fra demonteringa, men tok noen etter ... Detta er etter jeg fikk ut dashbordet... Ledningsurr !! :( Diverse deler og verktøy i baksetet :) Midtkonsoll og hyller :) Speedometer og ratt.. Og tilslutt det "fine" dashbordet ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Min bil-dilla onkel ga meg en ny ide til dashbordet... Kjøpe skinn, tynt og trekke det over... Så nå er det planlagt :) Får legge opp bilder av hele prossesen siden det er nok ikke mange her som har sett det eller gjort det !? :) Trekker vel skinn i tak, hattehylle osv litt senere, men først konsentrerer jeg meg om dashbordet :D Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Jeb Min bil-dilla onkel ga meg en ny ide til dashbordet... Kjøpe skinn, tynt og trekke det over... Så nå er det planlagt :) Får legge opp bilder av hele prossesen siden det er nok ikke mange her som har sett det eller gjort det !? :) Trekker vel skinn i tak, hattehylle osv litt senere, men først konsentrerer jeg meg om dashbordet :D Har sett dash med skinn før og det ser skikkelig bra ut det, men jeg tror det er en helvetes jobb... Du får holde oss oppdatert så vi kan se hvor vanskelig det er ;) Ps. håper du har tatt vare på alle skruene ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 har kort girspak på jetta`en min, der bare sagde vi av stanga og gjenget opp nye gjenger... ser drit bra ut :D kan få heim bilder snart, mor kjøpte digitalt kamera i dag! :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Skinn kan bli tøft ! :) Hør med en proff hvor mye han skal ha for det.. Jeg ser for meg at det kan bli et sant helvette å få det PENT selv, er jo et helvettes liv :) Er vell "salmakere" som gjør slikt tror jeg. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by elanzer har kort girspak på jetta`en min, der bare sagde vi av stanga og gjenget opp nye gjenger... ser drit bra ut :D kan få heim bilder snart, mor kjøpte digitalt kamera i dag! :D Det er jo noe drit å kjøre med! Bygg heller om forann på girkassen, kort ned staget. og du reduserer slaglengen til det halve. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by elanzer har kort girspak på jetta`en min, der bare sagde vi av stanga og gjenget opp nye gjenger... ser drit bra ut :D Ser bra ut, men er det noe godt å kjøre med? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 jeg syns det er drit digg og kjøre med kappa girstang...og min er kappet mye... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by vwgolf2 jeg syns det er drit digg og kjøre med kappa girstang...og min er kappet mye... :) Bilde? Og er det noe problem å få lagd nye gjenger på girstanga? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Ikke hvis du har tilgang til gjengebakke. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg