Gå til innhold

Snut uten lys

Ranger emnet


habben

Anbefalte innlegg

Særiøst Skurk, du driter deg ut! Har selv plukket ut _skilt_lysene for å slippe notering, men å ta ut bremselysene fordi det "ser dumt ut" er bare idiotisk. Selvom jeg ikke mener at det burde skje, så håper jeg at det er en diger lastebil som måker igjennom bilen din og ikke en annen stakkar i en personbil.

 

(Kanskje like greit at du er uten førerkort ei stund.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Særiøst Skurk, du driter deg ut! Har selv plukket ut _skilt_lysene for å slippe notering, men å ta ut bremselysene fordi det "ser dumt ut" er bare idiotisk. Selvom jeg ikke mener at det burde skje, så håper jeg at det er en diger lastebil som måker igjennom bilen din og ikke en annen stakkar i en personbil.

 

(Kanskje like greit at du er uten førerkort ei stund.)

 

Bifalles.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremselys er viktig. Prøvde lett sykkelen for første gang, så var ikke så flink med speil og sånn. Stoppa pent for å snu så når jeg stopper så hører jeg bare en bil låse dekkene bak meg.

 

Så fant jeg ut at bremselysa ikke funka, kan tro det ble fiksa fort.

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Jeg kjører ALLTID naken for å spare vekt. Er det vanlig? Dessuten har jeg tatt ut vinduene og setene. Lurer på å ta ut motoren også, da vil jo bilen veie betraktelig mindre...

 

Du er normal.. alle gjør da det. du sparer littegranne bensin. også vist du barberer hodet, kroppen og snoppen så sparer du noen KG da og :)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, Noen som vet hvem som får skylda da om jeg finner han karen her å måker i han bakfra??
Jeg kan ta på meg skylda om du lover å gi på litt ekstra like før du treffer han (gjerne helt uten lys også).

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Aldri hatt motorsykkel med bremselys.

Plokka ut pæra på alle...synes det ser domt ut når det kommer på enda et lys når jeg bremser.

 

Plukker ut baklys og bremselys på bilen om vinteren også.

Lettere å ikke bli tatt for noe da.(har 2 tåkebaklys kobla på bryteren til tåkebaklysa)

 

Håper du får en bil hardt i ræva når du fiser rundt på FZ`n din uten bremselys å plutselig må stoppe....

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta som kjører gumball har (nesten) alle koblet baklysene over en bryter slik at de kan kutte dem når snuten legger seg på hjul. synes ikke d er så dumt d, skal man uannsett flate fjøla, er d høyst usannsynlig at noen faktisk tar deg igjen og kjører på deg bakfra! Så lenge man har lys fremme slik at man ikke kjører blindt så synes jeg det er en grei måte å spare seg for noen kroner.

Dont worry, I'm an expert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta som kjører gumball har (nesten) alle koblet baklysene over en bryter slik at de kan kutte dem når snuten legger seg på hjul. synes ikke d er så dumt d, skal man uannsett flate fjøla, er d høyst usannsynlig at noen faktisk tar deg igjen og kjører på deg bakfra!Så lenge man har lys fremme slik at man ikke kjører blindt så synes jeg det er en grei måte å spare seg for noen kroner.

 

Genialt svar...

Du er klar over at bota er justert etter hastigheten,

og ikke blir beregnet ut av hvor mye bremselysene er i bruk?

Eller trur du virkelig at de får mindre bot ved å koble ut lysene?

08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt svar...

Du er klar over at bota er justert etter hastigheten,

og ikke blir beregnet ut av hvor mye bremselysene er i bruk?

Eller trur du virkelig at de får mindre bot ved å koble ut lysene?

 

Poenget hans var vel kanskje at dersom man uansett har tenkt (å prøve) å stikke av, kan det være like greit å koble ut baklysa, slik at man slipper å bli sett - for da kan det fort bli litt enklere å komme seg unna...?

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget hans var vel kanskje at dersom man uansett har tenkt (å prøve) å stikke av, kan det være like greit å koble ut baklysa, slik at man slipper å bli sett - for da kan det fort bli litt enklere å komme seg unna...?

 

bra det enda er noen på dette forumet som leser det man faktisk skriver! :)

 

Anbefaler selvsagt ikke å prøve å stikke fra politiet, men har du allerede bestemt deg for å gjøre det så kan du jo liksågodt ta d helt ut.

Dont worry, I'm an expert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår