Gå til innhold

Snut uten lys

Ranger emnet


habben

Anbefalte innlegg

Kjørte på Fetveien sånn ved 23 tiden (det var mørkt) i forrige uke, da jeg møtte en motorsykkel som jeg tipper lå i 20-30 km/t over fartsgrensa. 4-5 sekunder etter skvatt jeg litt da jeg møtte en uniformert politibil som kjørte fullstendig uten lys, ikke parklys engang.

Det er vel ganske innlysende hva onkel snuto var ute etter, men har de virkelig lov til å kjøre uten lys??

Makan!

 

Takk hei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel for å ikke bli sett så tydelig i speil antar jeg.

Har gjort det selv når har villet skremme noen.

Var en veninde som paserte meg når jeg sto i en busslomme en kveld det regnet og var mørkt.

la meg et godt stykke etter, og mata på bortjennom strekket og skrudde på full belysning 1 sekund før jeg passerte henne på en bakketopp..

Ble skremt ja for å si det sånn.

 

Gjorde det nåe jeg kjørte motorsykkel også...sto å børna, så kommer det en sint fyr i en toyota carina i brukbar hastighet mot meg...skrudde av lysa, og flata fjøla over en strekning på 1 kilometer kanskje.

Vrengte sykkeln inn på en sideveg,fyren passerte og jeg slapp unna.

Er ikke så farlig hvis det ikke er så mye trafikk da.

Men, hvis det er trafikk derimot, da blir man en ren trussel for andre!

 

Er vel overraskelsesmomentet politiet er ute etter tenker jeg.

Effektivt som få i allefall.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser dem ikke..enkelt og greit.

Sikter etter lysene til forrnakjørende.

Det blir jo aldri så mørkt at du ikke ser noe i det heletatt da..

 

Når man er 16 år og skal stikke av fra noen med en 125kubikker som har en maxfart på 160, så gjør man ganske mye for å slippe unna egentlig.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skurk: det du skriver er noe av det dummeste jeg noensinne har lest på et forum! smak litt på ordet konsekvenser.. har selv en nær venn som blei meid ned av en mc uten lys, sitter den dag i dag lam fra halsen og ned.. og mc føreren, vel han slipper å bekymre seg for å ha noe til særlig økonomi (eller førerkort)resten av livet..

FIBER-ART.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skurk: det du skriver er noe av det dummeste jeg noensinne har lest på et forum! smak litt på ordet konsekvenser.. har selv en nær venn som blei meid ned av en mc uten lys, sitter den dag i dag lam fra halsen og ned.. og mc føreren, vel han slipper å bekymre seg for å ha noe til særlig økonomi (eller førerkort)resten av livet..

 

det er ikke den første løgnen hans på forumet her. han lever opp til navnet sitt!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke den første løgnen hans på forumet her. han lever opp til navnet sitt!

 

Det er så sant som det er sagt.

 

Det er trist at det går an å være så uansvarlig og lite voksen. Det er slike som ham som gjør at Trygg Trafikk nå foreslår å gi 18-åringer lappen på prøve, med forbud mot kjøring på kvelder og i helger, og med forbud mot å kjøre med passasjer.

 

Vi får håpe at det meste av det han serverer bare er oppspinn og skryt, som han koker opp i et temmelig patetisk forsøk på å virke tøff, kul og erfaren, og at han ikke faktisk har utført alle disse krumspringene.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sant som det er sagt.

 

Det er trist at det går an å være så uansvarlig og lite voksen. Det er slike som ham som gjør at Trygg Trafikk nå foreslår å gi 18-åringer lappen på prøve, med forbud mot kjøring på kvelder og i helger, og med forbud mot å kjøre med passasjer.

 

Vi får håpe at det meste av det han serverer bare er oppspinn og skryt, som han serverer i et temmelig patetisk forsøk på å virke tøff, kul og erfaren, og at han ikke faktisk har utført alle disse krumspringene.

 

han får ikke noe "street creds" ifra meg ihvertfall.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

back to topic:

 

møtte en kveld en kassebil nedi her på vintern en gang, som kun kjørte med et parklys.. da setter jeg selvfølgelig på bøttelyktene jeg hadde bak grillen rett i fleisen på han, slik at han får et noe sterkt kupèlys, som et tegn fra meg at han bør se å få på no lys...!

 

...artig nok var det en politibil, og ja, han fikk på lysa sine :)

 

....liker ikke feilbruk av lys, og jeg sier i fra om det :)

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår