-cardudde- Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Fy faen å tøft dette blir! :D Hadde vært kult å lakke den i candy hvit eller no, blir skikkelig classy!! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 hehe.. takker:)gøy med litt respons:D kan bli bra om den får litt mer tid en jeg har gitt den i det siste :P Har selv tenkt på hvit.. Lagde denne ps modden i sommer.. høyden er ikke riktig da, for det var før den ble senket på orntlig.. Så det ser noe rart ut.. :viske: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Det der så jo drit kult ut! :D Kanskje droppa svarte panseret men heller noe av det du har gjort på panseret nå med tusj? :D Anyways, fortsett med det du gjør nå, for jeg kommer til å fortsette å følge med! :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Helt enig i forgjengeren min i at det er en god ide å droppe det svarte panseret (og ruteramma). Da blir bilen superstilrein - med kun svart og hvitt: Vakkert! Du får bare si i fra om du vil kvitte deg med fangerne med lyktespylere. Jeg får aldri får mange slike. Er jo flere enn en bil som trenger slikt i bilparken;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Takker for komentarer: Dusy, du ahr jo evig photoshop skills.. du har ikke lyst å prøve deg da? hehe:) hehe.. fangern kan du få billig.. da den ikke er i perfekt stand:P skal på hoggern å se etter nye asap.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 hehe.. fangern kan du få billig.. da den ikke er i perfekt stand:P skal på hoggern å se etter nye asap.. Så herlig. Da er det bare å ta med "rukkelet" til VACN-treffet på Våler i Juli. Regner med at også du ønsker å grisekjøre litt på banen. Det er jo det vi bygger slike biler for:D. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 hehe.. mye mulig jeg kommer å ser på.. men den slitene 1.5litern skal ikke på noen bane:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 knalltøft detta ! :D Harke rota meg inn på denne tråden før nå jeg :S Men cab'en er dritrå ! :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 knalltøft detta ! :D Harke rota meg inn på denne tråden før nå jeg :S Men cab'en er dritrå ! :) hehe.. takker for det:) Prøve på å få den litt mer strøken en den er nå da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 har en frontplate(nedre) og en gti leppe til salgs.. nytt og strøkent.. Send pm Ønsker å kjøpe nedre bakplate.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 jeg har nedre bakplata men den mangler et av hjørnene - usikker i farta på hvilket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 jeg har nedre bakplata men den mangler et av hjørnene - usikker i farta på hvilket! bilde? og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hva gir du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hmm, nei veit ikke... Hadde vel egentlig vært best med en hel en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 da kjøper du en på vreng :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg