Olsen_nissan Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Har solgt senkeførene mine, så i dag måtte jeg få av den jeg satt på for en stund siden.. Fjør Fjør/demper av.. Coilover Coilover på Ats på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Og da er det bare å ønske lykke til med å oppnå tilsvarende senking foran, ettersom jeg ser du har justeringsmutterne i bunnen bak. Da kommer du til å ha null og niks fjæringsvei om jeg observerer rett i at du har Hiltrak-/VMaxx-gewinde. Om ikke annet har du mer enn nok plass foran til både felg og justeringsmutter/hjelpefjær foran. Jeg måtte ta ut mine foran på vinterbilen for å få plass til fornuftig camber og sommerfelgene (Revolution 8X15 ET 20 med 195/45-15) Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Får se hvordan det blir.. Ellers ryker hjelpefjæra.. Nå står bilen på 1 15" og 1 13" så blir jo ikke helt riktig helt enda.. Men lurte på noe også.. PÅ denne siden så kunne jeg bare jekke opp bilen og skr av mutteren bak i bagasjen.. uten at den gikk rundt sammen med den stanga mutteren sitter på.. Men på andre siden bak hjelper ikke det.. er det pga fjøra er delt i 2? Noen som har noen metode for å gjøre dette lettere? er jo umulig å holde stanga fast, mens man skrur mutteren rundt.. værtfall når det er så liten plass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Det er spor i toppen på stempelstanga slik at du kan feste en liten fastnøkkel eller skiftenøkkel der. Da får du holdt igjen stempelstanga og det er bare å skru i vei. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 0,5Liter flaske går ikke under :D Er 0 fjæring bak nå:D Så dette skal bli rart å prøve å kjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 det be fint:) men kan du svare på pm din å san...... har vente lengge på senkesette????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Er vel ikke så vanskelig å se at Øyvind er banna.. Han trenger navn og adresse. Hvis du har lyst til å få det snart kan du sende meg en PM med navn og adresse, så skal jeg videreføre den til ham :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Er vel ikke så vanskelig å se at Øyvind er banna.. Han trenger navn og adresse. Hvis du har lyst til å få det snart kan du sende meg en PM med navn og adresse, så skal jeg videreføre den til ham :) Eirik takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 nå begynner jeg snart bli drit lei av ventingen...så kan du få Reva i andre gir snart:)? M.v.h truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Han fikk iallfall navn og adresse av meg dagen etter jeg fikk det av deg :) Skal høre med ham når han sendte, og om det er mulig å få noe sporingsnummer. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Han fikk iallfall navn og adresse av meg dagen etter jeg fikk det av deg :) Skal høre med ham når han sendte, og om det er mulig å få noe sporingsnummer. Eirik syns det går lang tid her.. har betalt allt å de å skulle hat det for lenge siden å håper hen får gjort det snart eller så vil jeg gjerne ha pengen mine tilbake!!! m.v.h truls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 då er det nokk har vente drit lenge nå på en pakke å vil ha penge min med en gang å det kaller jeg svindel!!! sane fålk blir jeg drit forbanne på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 då er det nokk har vente drit lenge nå på en pakke å vil ha penge min med en gang å det kaller jeg svindel!!! sane fålk blir jeg drit forbanne på Hæh?? Hva skjer med einseren her?? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Er ikke snakk om bilen.. Men om noen senkefjører.. Tusis, de blir sendt i dag.. Sånn som du holder på, så har ikke det å få sendt de til deg vært 1pri.. Men de kommer ganske så snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Meg og bilen ;D Skal sies at jeg er 170!! høy^^, så bilen er lav! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg