Gå til innhold

litt styling må til.... men hm...

Ranger emnet


infested

Anbefalte innlegg

jeg sliter litt.... jeg har da en marsielle rot vectra a med påsveiset panserforlenger.. også kommer det noen sorte angeleyes lykter nå snart.. men så lurer jeg på... åssen frontfanger skal jeg ta?.. noen av dere som vet om noen sjeldene frontfangere?...

jeg synes att lumma er for stygt.. liker ikke att bilen gliser eller att den har STORE åpninger i fangeren.. eller rare vinkler på siden av fangeren

vectra7.jpeg

BEO.Vectra-A.NEU.jpg

 

jeg vil ha bilen min sint. liker den vectra 2000 fangeren litt men synes den også er veldig firkantete... og kjedelig

schrngvorne.jpg

 

elsker rieger leppene.. men jeg vil ikke beholde listene... eller den gamle fangeren...

&velikost=3&max=300

hvorfor kan ikke rieger selge gtx til vectra også?.. og ikke bare til calibra..

 

mattig sin gfk er litt pen men henger så fælt med leppa... ser ut som den griner eller noe.... hadde den bare vært like firkantet som på mitden.. skulle jeg ha hatt denne hadde jeg kappet bort den buen på sidene.. så alt ble firkantet

imagine.aspx?i=8060202090.jpg&w=5000

imagine.aspx?i=8060202090_2.jpg&w=5000

 

synes det er ekstremt dårlig utvalg av bra styling til vectra a... noen som har noen bilder eller tips som kan friste meg litt?

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for Lumma GT/LR og Streetline. Synest de har de mest "fornuftige formene". Ser ikke ut som lego, ikke for spacet og ikke for orginal.

Ellers blir det fint av å montere list, lakkere lister og skjære vekk riller i orginalfanger og sette inn netting (etter min smak i hvertfall)

Jeg har gjort dette bortsett fra listen, noe jeg hadde montert om jeg hadde studentøkonomien min hadde hatt råd til styling.

 

383544424_cda9819438.jpg?v=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skulle ha front til vectraen så ville jeg egentlig ha Lotuslookfangeren:

vectraen.jpg

Syns den rigger godt til på vectra:)

men siden det var 3mnd ventetid når jeg skulle ha den, å bilen stod på verksted å venta på ny front så ble det lumma fronten. Var litt skeptisk til den når jeg såg det bilde du har av den her.. men når jeg fikk lakka den i rette fargen syns jeg faktisk den passa greit jeg!:) er ikke for ekstrem heller igrunn.

Slik såg min ut med lumma fronten:

1165716-bilde1-img_19092.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

HAn som eier den mørke Vectra A'n som er avbildet med Lotus fanger lenger opp her dreiv støpte sånne ei stund.

Mulig han kan skaffe fortsatt.

Raymond Dahlberg heter han.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår