Gå til innhold

Rånetreff, i samarbeide med Tyrigrava Kro!!!!!!!!!!!!! 2 august.

Ranger emnet


Miniburn

Anbefalte innlegg

2 august er det igjen RÅNETREFF på Tyrigrava Kro. Dette er I SAMARBEIDE MED PETTER`N OG GERD SOM DRIVER GRAVA!!! Fullstendig lovlig. Så er det avklart. Hilsen fra Elin, Råner`n. Møt opp fra 17:00 og utover. Dette foregår første torsdag hver måned, for RÅNERNE!:cab

 

Dette er et helt uformelt og rolig treff. Her kan rånerne treffes, om du kaller deg råner eller ikke får du selv bestemme... Men ikke bare Volvo som har møtt opp her i hvert fall! ;-) Vi møtes, titter på biler, ALLE typer, skravler og prater om en FELLES INTERESSE som er nettopp bil :-)

Elin B. Svendsen, redaktør Råner'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bra med ett treff nærme.. men WTF rånetreff!

Lykke til! En gjeng med tapere som ikke vet bedre!

 

hehe.. er dt noen som føler seg uten for kanskje.... :P

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være litt snill mot "rånern".

 

http://www.raanern.no

 

Syns navnet er helt på trynet jeg. For folk flest høres det ut som et treff for en gjeng ræggere med Volvoer av eldre generasjon (142, 240, 740) Sierra'er og slitne andre biler som burde vært levert på skroten, som bare skal burne, tulle og leke HARRY.

 

Lite tips til deg Elin. Prøv å fortell litt mere om treffet osv, så kanskje du ratt får noen interesserte, istedefor at alle ser på det som et skikkelig Harrytreff. (du skriver jo på en måte som får folk til å oppfatte det som om du er 18, nettopp fått lappen, og vil samle en haug med harry rånere (forklart ovenfor) Er du interessert i å lage et "biltreff" så markedsfør deg som om det er et biltreff, ellers kommer det bare "Harry Rånere"...

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være litt snill mot "rånern".

 

http://www.raanern.no

 

Syns navnet er helt på trynet jeg. For folk flest høres det ut som et treff for en gjeng ræggere med Volvoer av eldre generasjon (142, 240, 740) Sierra'er og slitne andre biler som burde vært levert på skroten, som bare skal burne, tulle og leke HARRY.

 

Lite tips til deg Elin. Prøv å fortell litt mere om treffet osv, så kanskje du ratt får noen interesserte, istedefor at alle ser på det som et skikkelig Harrytreff. (du skriver jo på en måte som får folk til å oppfatte det som om du er 18, nettopp fått lappen, og vil samle en haug med harry rånere (forklart ovenfor) Er du interessert i å lage et "biltreff" så markedsfør deg som om det er et biltreff, ellers kommer det bare "Harry Rånere"...

 

 

 

jeg må bare spørre: er det biltypen som avgjør om man er råner eller ikke?

jeg vet om flere GAMLE volvoer og Forder av de generasjonene du nevner som er i langt bedre og penere stand en nye BMW, mercher osv.

 

men er som du sier over, navnet er litt bom samt opplegget som nevnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den annen side, hva kalles det når man samler en liten gjeng ungdommer med biler på en kro/bensinstasjon/parkeringsplass, og bare står der og henger? Jo, nettopp, det er råning. Uavhengig av biltype spør du meg.

 

De som er litt fine på det må gjerne kalle det Streetmeet eller seriøst biltreff, men i bunn og grunn bygger det jo på det samme prinsippet. Råning har utviklet seg litt, så "rånere" har blitt en egen rase, men råning driver vi litt med alle sammen...

 

740-samling Ealoken?

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den annen side, hva kalles det når man samler en liten gjeng ungdommer med biler på en kro/bensinstasjon/parkeringsplass, og bare står der og henger? Jo, nettopp, det er råning. Uavhengig av biltype spør du meg.

 

De som er litt fine på det må gjerne kalle det Streetmeet eller seriøst biltreff, men i bunn og grunn bygger det jo på det samme prinsippet. Råning har utviklet seg litt, så "rånere" har blitt en egen rase, men råning driver vi litt med alle sammen...

 

740-samling Ealoken?

tja, råning forbinner jeg med og kjøre opp og ned en gate 40 ganger ila en kveld.

men men.

 

740 samling? jeg har da to stk :P en med skilt og en som trolig aldri får skilt :P

 

Råne = kjøring uten mening og kan i visse tilfeller slåes under ordensforstyrrelse paragrafen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, råning forbinner jeg med og kjøre opp og ned en gate 40 ganger ila en kveld.

men men.

 

740 samling? jeg har da to stk :P en med skilt og en som trolig aldri får skilt :P

 

Råne = kjøring uten mening og kan i visse tilfeller slåes under ordensforstyrrelse paragrafen.

 

Synes det er ganske rånete å stå side om side på bensinstasjonen en hel kveld og jeg:P

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skjønnte hva jeg mente med det. "rånern" snakker om harry tasser osv. Du forbinner ikke en strøken pen bil med harry? Sliten gammel volvo, bmw, opel, peugeot, audi, osv er HARRY. right?

 

Catch my drift, å ikke vær så fryktelig vanskelige.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Elin prøver og få til er faktisk no veldig positivt hvor ALT av bil merker og tilstand er velkommen.

 

Folk oppfører seg MYE bedre på dissa treffa en på et vanlig Street Meet så ingen bør være redd for og føle seg uttafor el få ødelagt bilen.

 

Råning tja definisjon på det kommer an på hvem du spørr...

I dag er det jo harry og dra på svenske shopping... for meg er det et nødvendig onde i verdens dyreste bil land.

 

Vi ses der.

 

Mvh

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår