EspenRs Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Lilla metallic, ganske fin til å være Omega ;) Noe futt i denne? Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Tøffe de! Omtrent alle kom med 3.0 24v på 230hk. Noen få kom med 4 liter 272hk. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Den er registrert som 90mod Omega 2,6i CD Må være helt ombygd da. Ser bra ut med Evolution styling. Runde hjulbuer er ikke dumt. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 spotta den jeg også.. tok noen bilder med mobilen Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 den skriker etter noen skikkelige hjul og senk vingen bak er ikke direkte lekker heller. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercat Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 hjulene på den bilen er ikke org, men vingen er helt orginal.... Siter What goes around comes around Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Er vell en klipp og lim bil. Er vell bare 2stk org evo 500 her i landet. vingen er elektronisk, men på bildet er den parkert på topp. EVO'n er levert på ATS 18" Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 inbiller meg at evo 500 er bredda jeg. tror dette er en replika dårlig sådann. den vingen som sitter på der er ikke elektrisk. sitter 377 i en orginal lotus omega. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 inbiller meg at evo 500 er bredda jeg.tror dette er en replika dårlig sådann. den vingen som sitter på der er ikke elektrisk. sitter 377 i en orginal lotus omega. Nå er da bilen på bildet bredda med evo 500 skjermer og tilbehør. Den vingen som sitter på evo 500 er elektrisk. Ikke bland lotus opp i denne bilen, to helt forskjellige biler. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 er det ikke lotus som har lagd en feit utgave av omegan da? er lotusen breiere da? da tok jeg feil my bad..... Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 er det ikke lotus som har lagd en feit utgave av omegan da?er lotusen breiere da? da tok jeg feil my bad..... som sagt ovenfor,ikke bland lotus og evo !! Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 er det ikke lotus som har lagd en feit utgave av omegan da?er lotusen breiere da? da tok jeg feil my bad..... Lotus har skjermbygger i plast, evo har alle skjermer i stål. mulig lotusen er en tanke breiere, den har også helt annen front og bakfanger. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Tror jeg kjenner den karn som eier denne. En liten fyr som går under klengenavnet Litj Lars. Og er det den så er det 4.0 motor i denne. Og sist jeg prata med han så fortalte han at det var noe som manglet for at den elektriske vingen skulle fungere.. Han er trønder, men bor visst i nærheten av Mo nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 skal vist være 4 liter i denne ja etter det jeg har fådd for øret :) grom omega men er jo fortsatt opel ;) hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 haha. fæle saker Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg