Gå til innhold

Min Audi A4 1.8T 1997 Avant er nå solgt

Ranger emnet


klyde2000

Anbefalte innlegg

  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjer lite med bilen for tiden utenom at

 

CLUTCHEN ER GÅTT TIL HELVETTE!! angry2

 

Fikk beskjed av verksted at dette vil koste mye, men de mente også at svinghjulet måtte byttes og dette koster jo faen meg 6000spenn!!!

Håper for all del at dette ikke må byttes.

 

Så der røyk min avtale med Svendsen Eksos, ny resirkventil og alt annet til bilen de nærmeste månedene :(

 

Farlig å kjøre med dårlig clutch serru :]

Kan jo like gjerne sette på ett letta svinghjul når du først må bytte da, koster jo like mye som ett orginalt ett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vist bilen til biltilsynet enda? Ang senkesettet? =)

 

Syntes jeg har hørt du skulle gjøre det den 4.sept ^^

 

Fikk ikke gjort det pga ødelagt clutch, men nå er firehjulskontrollen i boks. Så nå gjenstår det bare å bestille ny time. Tror det skal gå bra.

PS: hvordan viste du at jeg hadde time 4/9? :P huska det såvidt sjøl jo.:P

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kor kjipt med klutch'n... har du fått pris hos møller på alt med arbeid? skjedde det plutselig med clutch'n eller ble den gradvis dårligere?

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kor kjipt med klutch'n... har du fått pris hos møller på alt med arbeid? skjedde det plutselig med clutch'n eller ble den gradvis dårligere?

 

Har merket den var blitt dårlige noen uker nå, så jeg skulle la folka på verkstedet kikke på den når jeg hadde totalservice.

Men så gikk det skeis.......

 

EDIT: nei, Møller holder jeg meg langt unna.. Har den på et annet verksted, men jeg må også bytte svinghjul så bare deler kommer på 11000,- regner med ca 5timers arbeid.

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt seint spørsmål, men hvor kjøpte du de diodene du har i dørhåndtakene og hvordan festet du dem?

 

Her er en link hvor du kan kjøpe diodene i forskjellige farger:

http://www.dioder.no/catalog/index.php?cPath=22_58_191&osCsid=ca7bac3ef437310c6fb146f77037a8df

 

Du borer hull ett sted inni dørhåndtaket, diodene har en liten skive sak rundt pæra som er ment til å dekke over hullet.

Så du limer bare den lille saken fast og putter dioda inni, da henger den fast. Du kan jo evt lime dioda fast i plastskiva også for å være på den sikkre siden.

En enkel og grei jobb som gjør sinnsykt mye med bilen.

Håper det hjalp litt :)

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår