Gå til innhold

Min Audi A4 1.8T 1997 Avant er nå solgt

Ranger emnet


klyde2000

Anbefalte innlegg

  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ny modul koster 2480,- hos Mekonomen, men jeg skal høre med NBS i morra om det går ann og sette på en brukt eller om det er best å innvistere i en ny en.

Burde jo egentlig gå ann å sette på en brukt, det er vel minimalt med slitasje på en slik komponent.

Var varme som tok knekken på den gamle, den løsna fra der den hang og falt ned på varmeskjoldet til luftfilteret. Der ble det for varmt gitt :P

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville tatt en tur til hoggeren å sett etter en brukt. skal ikke være no spss slitasje på de så finner du en med orginal luftfilter boks funker den sikkert.

nbs skal nok kanksje ha litt mer en hoggeren, men har tatt feil der før så er jo vært et forsøk hehe.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger to i larvik. en ved foksrød motorhotell, bare andre siden av e18 så ligger det en på vei til horten. å så har du bilrepp i på vei til stavern. der tar du til v. ved rema1000 å så kjører du 200 m ca å så inn til venstre så får du det på venstre side.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de i larvik ligger ved volvo fohandleren på øya og den andre ved toll post. ta av e18 kjør rett frem i første rundkjøring å så sving rett til venstre da kommer du til tanberg som har en del deler, ha ikke han kjører du ut på samme veien tar til venstre å følger veien helt til du får volvo og rema100 på venstre side så tar du til venstre i rundkjøringen, så til venstre inn på området, da skal du få rema100 på v.side og byggmaker på h.side. kjør rett frem ca 200 meter ta til venstre rett før albertbø bygge slik at du kommer inn til volvo, da ligger hoggeren på h.side. jern og metall er bedrifta navnet hvis du vill ringe dem.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk N75J-ventilen igår, og den ble montert.

http://i166.photobucket.com/albums/u112/rolfchrblaa/04012008166.jpg

Bilen går faktisk bedre med den, jeg får trykket litt tidligere og det er mye mer stabilt på høye turtall.

:)

 

Bytte av ventilen tar ikke mer en snau time, så jeg bestemte meg for å gjøre litt mer, her er resultatet:

http://i166.photobucket.com/albums/u112/rolfchrblaa/05012008171.jpg

 

;)

 

hvor kjøpte du denne ventilen å hva kostet den? jeg føler også at jeg ikke ha så mye drag fra bunnen så kunne godt fått litt mer, har ikke fått chipp enn heller så de hjelper nok litt det å.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du anbedaler chipping?:-) Den steg 1 til ca 198hk? Har selv en rimelig standard 1.8TQ. Skal ha den EU godkjent nå til mai. Tenkte å se hva penger det blir igjen etter det.

 

Har satt inn steg 1 ja. Effekt ligger vel på rundt 195hk/290nm fra motor tenker jeg..

 

Cipping er vel den mest effektive måten å trimme på med tanke på pris, og du får utrolig mye morro igjen for det! Så dette annbefales på det sterkeste ja!

 

En bil kan godt være chippet på eu-kontroll, de måler/sjekker ikke noe rundt dette.

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår