200sx4ever Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 spørs nok om den blir like kul som din. driver med boligkjøp så økonomien sperrer en del hehe. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Er det facelift skjermer? Dvs. med avlange blinklys? Edit: Så nå at du skulle fjerne Audi emblemet. Bare glem det jeg spurte om da :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Er det facelift skjermer? Dvs. med avlange blinklys? Edit: Så nå at du skulle fjerne Audi emblemet. Bare glem det jeg spurte om da :P stemmer. Bestilte ikke faceliftskjermer fordi jeg ikke har bestemt om jeg skal ha faceliftlykter eller noe annet enda.. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 stemmer. Bestilte ikke faceliftskjermer fordi jeg ikke har bestemt om jeg skal ha faceliftlykter eller noe annet enda.. Skjønner skjønner, men det blir bra å bare fjerne Audi emblemet å. Jeg angrer ikke på at jeg gjorde det! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Hadde fjerna blinkers i samme slengen jeg. Og heller satt på noen med magnet på til EU. Uten tvil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Ta ett bilde fra undersiden så kan vi andre sikkert komme med noen gode ideer ;) okey da stikker jeg ut å gjør det nå jeg. har vært på jobben så blitt litt vanskelig å ta bildene før hehe:) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Hadde fjerna blinkers i samme slengen jeg. Og heller satt på noen med magnet på til EU. Uten tvil! Hmmm... tror nok ikke jeg gjør det. Rett og slett fordi jeg liker tanken på at jeg kan selge bilen uten noen gang å tenke på at den ikke skal komme gjennom eu-kontroll. Så sett liker jeg å ha en "feilfri" bil :) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Må slutte å være så prippen, ofre litt for skjønnheten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Skjønner skjønner, men det blir bra å bare fjerne Audi emblemet å. Jeg angrer ikke på at jeg gjorde det! vansklig å fjerne det uten å bytte skjermen? Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Er vel ikke verre enn å vippe av, sparkle, pusse og lakke? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Er vel ikke værre enn å vippe av, sparkle, pusse og lakke? Stemmer det ja :) Ideelt sett skal man vel sveise på litt metall i gropen. Men sparkel funker perfekt det å. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Stemmer det ja :) Ideelt sett skal man vel sveise på litt metall i gropen. Men sparkel funker perfekt det å. Eventuelt kan du bruke tinn og smelte inn. Men fordi gropen er så liten fungerer det bra med sparkel. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Pen bil det der ja :)Hvilke felger er det forresten? Skriv inn rundt linkene til bildene, så slipper man å åpne hvert bilde i eget vindu. Måtte berre så kan du lære det du og du setter så slepper ein å åpne dei i nytt vindu heile tida :cool: :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Måtte berre så kan du lære det du og du setter så slepper ein å åpne dei i nytt vindu heile tida :cool: :hailvw Det hjelper jo ingenting da (for meg ihvertfall), når jeg går inn i tråden etterpå må jeg fortsatt åpne bildene i et annet vindu. Gjelder det bare meg som har lagt ut bildene da eller? hmm...:hvaskjera Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Ja, når du skriver ett nytt innlegg som du skal ha bilder i så må du ha med taggene rundt linken til bildene :) DA skal de dukke opp her som bilder, og ikke linker. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg