Hyttis Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Nydelig bil Hyttis.... :cheers: Takker så meget :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Rå bil! Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hehe.. Jeg må si helt seriøst, at det hadde blitt en golf på meg også... hvis jeg ikke trengte plassen. Men jeg villa da kjøpt meg GT 170HK'ers diesel. Uansett... utseende på bilen din er helt fantastisk... ikke for mye og ikke for lite. Veldig bra! 140HKæeren er en ytrolig fornuftig motor... samtidig som den går bra! Plassen? Er da haugevis med plass i golfen :) Klart bagasjerommet kunne vært større, men i kupèen er det ikke akkurat en liten bil. Så med skiboks på taket og hengerfeste for de drøyeste turene er det en komplett bil :klovn: Får ca 180-190hk og ca 400nm ut av 140hk versjonen. Venter rakkurat nå på oppdatert program fra Superchips i England :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 skal menge meg her jeg og da å skryte bilen opp i skyene som det ser ut som eiern liker! hehe... veldig pen... men for å sette litt ned på jorda da så liker jeg den røde golfen som har vunnet endel i år bedre..og det mye pga et felgvalg som ikke er litt kjedelig...dvs 10x20 bak blandt annet! så til sommern er forslaget mitt å pimpe opp med litt rims! ;) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 fet golf! blit sint av slike latterlige komentarer som han ene her driver med.. dette er tråden om bilen din.. å etterhvert starte å prate dritt pga han er fjortiss i hode å tupp blir for dumt! bilen er fin, jeg syns nok personlig gti front med leppe er hakket penere, men alle har jo dt. å du har fullfurt oettinger stilen å dt er tøft! så der fikk du både litt + å litt - fra meg.. men smaken er som baken:) lykke til vidre å håper du fortsetter å poste fordet om noen drittunger alltid vil ødlegge på BF! Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonas Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Det var utrolig fet bil! Hva koster en sånn leketøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyttis Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Det var utrolig fet bil! Hva koster en sånn leketøy? Takk! Bilen betalte jeg 314 000,- for. Har brukt masse kronasjer på div stæsj da..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Ligger en på finn.no til 259k og en annen pen til 265k så bare å slå til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hyttis, digger denna golfen der.. din er utrolig pen ! Har ikke no peiling på de greiene der, men R-TSI står for? :p hilsen en nub når det kommer til nyere motorer.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyttis Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hyttis, digger denna golfen der.. din er utrolig pen ! Har ikke no peiling på de greiene der, men R-TSI står for? :p hilsen en nub når det kommer til nyere motorer.. hehe Takker! Ta en titt på disse to linkene: Polo (har ikke noe med Polo å gjøre) DinSide Motor - VIDEO: Volkswagens fantastiske TSI-motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Må bare si Fy faen så strøken og pent gjenomført bil :) kan jeg spørre om hvor mye den bruker på mila? med tanke på at det er en 1,4 L med turbo\kompressor :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyttis Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Thanks! Bruker rundt 0,55 på langkjøring, så d er ikke stort:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 digger bilen din.. nesten som jeg skulle ha bygget den selv.:P hehe.. lurte på om du ville dele lakkkoden med meg? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 utrolig strøken bil du har:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 digger bilen din.. nesten som jeg skulle ha bygget den selv.:P hehe.. lurte på om du ville dele lakkkoden med meg? Lakkkoden er samme som brukes på R32, og det er kun R32 og R-TSI som er levert med denne Deep Blue Pearl lakken. Trådstarter: Hørt noe mer angående trim fra England? Testet? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg