Gå til innhold

Min Golf V R-TSI Oettinger

Ranger emnet


Hyttis

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lager en liten tråd om bilen min jeg.

 

Har en 07 mod Golf V R-TSI, nr 68 av 150 produserte!

 

Litt fakta:

 

-1,4/140 hk TSI (twinchargermotor med turbo & kompressor)

-6-trinns manuell girkasse

-5 dører

-Frontspoiler og hekkskjørt lakkert i bilens farge

-18" Charlston felger med 225/40 R 18 dekk

-Senket sportsunderstell

-Spesiallakk Deep Blue Perleeffekt fra Golf R32

-Sportsseter i skinn/Alcantara

-Sportsratt i skinn med alubrikke "TSI og nr."

-Girkule og håndbrekk i skinn

-2-soners Climatronic

-Bi-xenon lykter

-Lys & siktpakke

-RCD 300+ m/8 høyttalere

-Tåkelys foran

-Midtarmlene foran og bak

-Kjørecomputer

-Fjernbetjent sentrallås

-El. vinduer foran og bak

-El. speil

-ASR-antispinnregulering

 

 

Ellers har jeg montert fullt Oettinger styling kit (front, grill, sideskjørt, hekkskjørt og takspoiler), Kamei øyelokk, komplett xenon, pluss xenon-look pærer i park og tåkelys, solfilm på rutene, Oettinger eksos, Oettinger 19" sommerfelger og Bilstein B16 PSS9 justerbart senkesett.

Innvendig har jeg satt inn Macrom dobbel din spiller og gummi-mattene er byttet ut med Oettinger stoffmatter.

 

Mulige planer: motoroppgradering, lakkere speil, fjerne bakrutevisker, Oettinger dørterskler.

 

Måtte ha nye tåkelys for at festebrakettene fra Oettinger skulle passe, og disse har ikke dukket opp enda. Monteres så fort dem kommer.

 

Noen bilder:

 

DSCN1657.jpg

 

DSCN1668.jpg

 

DSCN1663.jpg

 

DSCN1666.jpg

 

 

Sjekk vaskebøtta mi som matcher bilen..hehe :p

 

DSCN1669.jpg

 

DSCN1684.jpg

 

DSCN1607.jpg

 

DSCN1609.jpg

 

GolfRGTnummerertiratt-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig gjennomført og lekker bil! Ganske få 5-ere som skiller seg ut med stylingkit og lakk (de fleste jeg har sett er sølvfargede og utpreget kjedelige :/ ).

 

Takk for hyggelige tilbakemeldinger:)

Ja, skiller seg ut i denna. Er jo bare 150 produserte av dem, og jeg er den eneste med Oettinger styling så:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil, alltid kjekt med noe spesielt:) Men hvordan går disse 1,4 turbo+komp. motorene? 170 hk er det ikke? I oppoverbakker og sånn, duger det? Sett i forhold til min 1.8 turbo med 180 hk f.eks?

 

Joda, motorene funker bra dem, bra trøkk! Er samme motoren som i GT`n ja, men d er lagt inn annet program i styreenheten på disse bilene, så d er 140HK i dem. Billigere avgifter da vettu:)

Så hvis jeg legger inn annet program+chip, så har jeg 210HK :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den også ja.. mulig jeg husker feil, så iallefall en femmer med lignende sort grill, men kanskje den var rød?

 

Satt på med en kompis dit i en orginal R TSI.. Stilige biler :)

 

Ikke vet jeg, men min var d i alle fall ikke..hehe.

Ja, artige biler:) Åssen nr har han på sin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil. Har en sånn selv, nr 36:) Men hvor får man kjøpt styling til denne bilen. Tenker da først og fremst på sånn sort list forran som du har..Er det bare å bytte ut til GTI grill?Noen senkesett som anbefales til denne bilen?

 

Mvh

Nils

 

Takk:)

Jeg kjøpte stylinga mi av Art Racing. Jepp, den svarte fronten følger med hvis du kjøper GTI front vil jeg tro.

Gå inn på den linken over (i post 6), så ser du GTI-fronten.

Jeg har Bilstein senkesett, og er veldig fornøyd med d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår