Gå til innhold

Min Golf V R-TSI Oettinger

Ranger emnet


Hyttis

Anbefalte innlegg

Nei, synes ikke d er flaut!

D er den nye TSI motoren da, med turbo-kompressor, som funker meget bra! Bra drag i dem! Tror ikke du hadde tippa på at d er en 1,4 hvis du hadde prøvd den!

Omprogrammering og chip så har jeg 210 gamp, og da begynner d å hjelpe på.

 

Det er uansett ganske imponerende og så enkelt få 210 hk ut av en 1,4 liter:) Hærlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir off topic!!

Lag en egen tråd for å diskutere d :)

 

Vel nå har man laget en tråd om Golf TSI, men det virker som at vi bare skal "forgude" din bil! Greit nok men spør du meg blir det for dumt! Er da ikke så forbanna mange av de her bilene så hvis vi skal ha 150 egne tråder så vet ikke jeg.....

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive under på at Golf 1,4TSI er en bil som går langt bedre enn man skulle tro!

 

Jeg har ikke en TSI selv, men en VW Touran (som du kan se bilder av ved å klikke i signaturen min under) 2.0TDI 170HKæer med chip. Blir vel rundt 210HK'er tenker jeg... MEN... jeg kan skilte med 410NM. da :)

 

Hadde jeg ikke hatt behov for plass... så hadde jeg nok kjøpt meg en Golf GT TDI 170HK'er og chippet den. TDI'en er sterk som en bjørn og hadde dratt golfen sidelengs..

 

Men uansett.. For dere som ikke har prøvd en TSI bør gjøre det før dere henger dere opp i motorvolumet. Denne bilen går faktisk ganske bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel nå har man laget en tråd om Golf TSI, men det virker som at vi bare skal "forgude" din bil! Greit nok men spør du meg blir det for dumt! Er da ikke så forbanna mange av de her bilene så hvis vi skal ha 150 egne tråder så vet ikke jeg.....

 

M

 

Hvis du hadde lest navnet på tråden en gang til, så hadde du kanskje fått med deg at tråden faktisk heter MIN Golf R-TSI! D er ikke fordi jeg vil at folk skal forgude bilen min, men for å få positive/negative tilbakemeldinger på den!

Da blir tråden ødelagt hvis alle skal begynne som deg, og komme med off topic innlegg angry2

Hadde du sett litt på de andre trådene, så hadde du sett du at d faktisk ligger en tråd om eksos til R-TSI under Golf V forumet!!:

 

http://www.bilforumet.no/golf-v/161105-eksosanlegg-til-golf-rtsi.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde lest navnet på tråden en gang til, så hadde du kanskje fått med deg at tråden faktisk heter MIN Golf R-TSI! D er ikke fordi jeg vil at folk skal forgude bilen min, men for å få positive/negative tilbakemeldinger på den!

Da blir tråden ødelagt hvis alle skal begynne som deg, og komme med off topic innlegg angry2

Hadde du sett litt på de andre trådene, så hadde du sett du at d faktisk ligger en tråd om eksos til R-TSI under Golf V tråden!!:

 

http://www.bilforumet.no/golf-v/161105-eksosanlegg-til-golf-rtsi.html

Lukter det litt sjalusi her kanskje...? hehe..

 

Jeg synes trådstarter fortjener all den honør han kan få for denne bilen! En knakande flott bil!!

 

Skal vi kjøre om kapp.....? :kiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk GigaFlow :partyon:

Tror vi drøyer den kappkjøringa litt kanskje.. :driving :race

Hehe..

 

Jeg må si helt seriøst, at det hadde blitt en golf på meg også... hvis jeg ikke trengte plassen.

Men jeg villa da kjøpt meg GT 170HK'ers diesel.

 

Uansett... utseende på bilen din er helt fantastisk... ikke for mye og ikke for lite. Veldig bra!

 

140HKæeren er en ytrolig fornuftig motor... samtidig som den går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

 

Jeg må si helt seriøst, at det hadde blitt en golf på meg også... hvis jeg ikke trengte plassen.

Men jeg villa da kjøpt meg GT 170HK'ers diesel.

 

Uansett... utseende på bilen din er helt fantastisk... ikke for mye og ikke for lite. Veldig bra!

 

140HKæeren er en ytrolig fornuftig motor... samtidig som den går bra!

 

Ja, d er noe med den plassen da vettu..hehe.

Kjempefornøyd med bilen jeg, har endelig fått på gøftelysa og nå, så skal slenge ut noen bilder etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter det litt sjalusi her kanskje...? hehe..

 

Jeg synes trådstarter fortjener all den honør han kan få for denne bilen! En knakande flott bil!!

 

Skal vi kjøre om kapp.....? :kiss

 

Sjalusi!! Har da samme bilen som ham så jeg forstår ikke hvor du vil hen! Personlig syns jeg bilen har gått over grensen når det gjelder styling. En Golf R-Tsi er i utgangspunktet en unik bil. Siden det ikke er produsert alt for mange biler så vil jeg personlig holde meg innenfor grensene til orginal. Hvorfor ødelegge ett perfekt utgangspunkt! Har man ikke misset litt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusi!! Har da samme bilen som ham så jeg forstår ikke hvor du vil hen! Personlig syns jeg bilen har gått over grensen når det gjelder styling. En Golf R-Tsi er i utgangspunktet en unik bil. Siden det ikke er produsert alt for mange biler så vil jeg personlig holde meg innenfor grensene til orginal. Hvorfor ødelegge ett perfekt utgangspunkt! Har man ikke misset litt da!

Pynter man på noe som i utgangspunktet er unikt.. så vil man i de fleste tillfeller komme meget bra ut. Så sant man da ikke overdriver.

 

Jeg synes ikke trådstarter har passert denne grensen. Men jeg har også sagt at mer styling nå, vil fort få bilen til å se "styggere" ut.

 

Personlig synes jeg trådstartes bil er kanontøff!

 

Ja... det virker faktisk som om du er litt missunelig... Selv om du har en lik bil selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynter man på noe som i utgangspunktet er unikt.. så vil man i de fleste tillfeller komme meget bra ut. Så sant man da ikke overdriver.

 

Jeg synes ikke trådstarter har passert denne grensen. Men jeg har også sagt at mer styling nå, vil fort få bilen til å se "styggere" ut.

 

Personlig synes jeg trådstartes bil er kanontøff!

 

Ja... det virker faktisk som om du er litt missunelig... Selv om du har en lik bil selv.

 

Som en nyfødt eier av en R-TSI eller ikke, egentlig ingen betydning, men jeg må si meg delvis enig i begge to.

 

Jeg synes stylingen som er gjort her er smakfull og fin, men smaken er som baken, delt i to. Så for min del har tråd starter gjort en god jobb.

 

Men det er ikke den R-TSI original bilen som kan bli et samleobjekt i framtida. Den ligner mer GTi enn R-TSI. Det er ingenting galt i det, men det bryter planene for de som ønsker å ha bilen original (i mitt tilfelle, mer eller mindre, men kanskje ikke så mye som trådstarter) fordi det er en nummerert utgave, derav med spesielle modifikasjoner.

 

Hvor vidt bilen er perfekt i utgangspunktet er opp til hver enkelt hva de synes om bilen.

 

Til tråd starter: Fin bil, min personlige mening er at du har gjort en god jobb og at du selv er fornøyd ut ifra hvordan bilen var originalt. Kjipt om du har gjort alt dette for å synes at den originalt ser bedre ut,hehe. Om jeg synes den er blitt finere enn originalt klarer jeg ikke bestemme meg for selv egentlig,hehe.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en nyfødt eier av en R-TSI eller ikke, egentlig ingen betydning, men jeg må si meg delvis enig i begge to.

 

Jeg synes stylingen som er gjort her er smakfull og fin, men smaken er som baken, delt i to. Så for min del har tråd starter gjort en god jobb.

 

Men det er ikke den R-TSI original bilen som kan bli et samleobjekt i framtida. Den ligner mer GTi enn R-TSI. Det er ingenting galt i det, men det bryter planene for de som ønsker å ha bilen original (i mitt tilfelle, mer eller mindre, men kanskje ikke så mye som trådstarter) fordi det er en nummerert utgave, derav med spesielle modifikasjoner.

 

Hvor vidt bilen er perfekt i utgangspunktet er opp til hver enkelt hva de synes om bilen.

 

Til tråd starter: Fin bil, min personlige mening er at du har gjort en god jobb og at du selv er fornøyd ut ifra hvordan bilen var originalt. Kjipt om du har gjort alt dette for å synes at den originalt ser bedre ut,hehe. Om jeg synes den er blitt finere enn originalt klarer jeg ikke bestemme meg for selv egentlig,hehe.

 

Kan si meg litt enig i d du sier, men nå har jeg jo en bil INGEN andre har, foreløpig i alle fall.

Får høre d hvis Oettinger selger d samme kitet til flere så :)

Og ja, jeg synes den ser bedre ut n den var orginal, hvis ikke hadde jeg aldri "kastet" bort penger på d!

Alle har forskjellig smak, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår