Gå til innhold

einser rat look på gang

Ranger emnet


dopey

Anbefalte innlegg

Har bestillt en masse fra veng, men bestiller med telefon da det kanskje kan virke mere seriøst en en mail..

 

Par tre dager seinere, så har pakken kommet.. Tipptopp!! Ingenting og klage på

 

Mekonomen har frontleppe på webshoppen, men e ganske sikker på at dem bestiller via veng.. Så da kan du likesågodt kjøpe direkte derfra. Har dårlig erfaring med mekonomen og kjøp av varer dem ikke har på lager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt en masse fra veng, men bestiller med telefon da det kanskje kan virke mere seriøst en en mail..

 

Par tre dager seinere, så har pakken kommet.. Tipptopp!! Ingenting og klage på

 

Mekonomen har frontleppe på webshoppen, men e ganske sikker på at dem bestiller via veng.. Så da kan du likesågodt kjøpe direkte derfra. Har dårlig erfaring med mekonomen og kjøp av varer dem ikke har på lager..

 

har bestilt via en kompis som jobber på bil xtra på bardufoss. og si dæm deale med veng så ordan det sæj. får delan på frdag tippe æj.da blir d sikkert montering :happyhappy:

1976 Volkswagen Golf L 1,1

1977 Volkswagen Golf hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei en stund siden nå. men blir lite tid til einsern min for tiden. + at jeg venter på en masse deler enda. btw noen som har noen erfaringer med far out parts??

men noe blir jo gjort.

har sand blåst bruer foran og bak.

noen bilder tatt me mobil kamra.

20112007002.jpg

20112007003.jpg

20112007.jpg

20112007001.jpg

20112007006.jpg

20112007010.jpg

20112007008.jpg

fant denna i teoriboka til bil lappen

11102007002.jpg

11102007003.jpg

hadde vert bra!! :happyhappy:

20112007013.jpg

20112007011.jpg

20112007005.jpg

 

drar i forsen i januar så da triller jeg tralla på låven og løfter den fra bakken. så tar jeg det opp igjen når jeg kommer heim igjæn. men skal få gjort så mye som mulig før den tid!

1976 Volkswagen Golf L 1,1

1977 Volkswagen Golf hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handla mye hos Fareout Parts... Seriøst firma og aldri noe tull...

 

helt særiøst jeg har bestilt noen få deler dær i fra og di kom aldri! og di svarer ikke på mail og når jeg ringer så finner di aldri ut noe! men har ikke gitt opp enda. og i den sammenheng er det noen som har pene stone guards til einser??

1976 Volkswagen Golf L 1,1

1977 Volkswagen Golf hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt særiøst jeg har bestilt noen få deler dær i fra og di kom aldri! og di svarer ikke på mail og når jeg ringer så finner di aldri ut noe! men har ikke gitt opp enda. og i den sammenheng er det noen som har pene stone guards til einser??

 

Mener de har lagt ned jeg om jeg ikke leste feil på vortex?

Mange missfornøyde kunder der,er vel en stund siden du handlet med de cheron?

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener de har lagt ned jeg om jeg ikke leste feil på vortex?

Mange missfornøyde kunder der,er vel en stund siden du handlet med de cheron?

 

I fjor vinter... Ikke så lenge siden.. Bestilte 2 sett med sånne steinsprut beskyttere.. Men solgte alt jeg hadde nå i våres...

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår