Gå til innhold

einser rat look på gang

Ranger emnet


dopey

Anbefalte innlegg

ok,ser ut som du har de listene i kantene da,mangler bare det midterste delen..Rart om ikke DAV har(dav.no) / John-Arne og Polerdego her på forumet,hør med de:)

 

(Selv har jeg en god del deler jeg skulle kvittet meg med)

 

har du tilfeldigvis venstre forskjerm?? i helt grei stand??

1976 Volkswagen Golf L 1,1

1977 Volkswagen Golf hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å bygge bil med rat-look tar tid det også, så om du skal gå få strøken til slutt, så ville jeg igrunn begynt med en gang :)

du sparer nok penger og tid på det..

 

hmm. mulig du har rett i det ja. men du såm har et par lignende prosjekter gående hvor mye burde man ha å starte me?

penger altså.

 

og da du fikset opp motor rommrt på brunella, hvilke lakk, polerrings utstyr og produkter brukte du??

1976 Volkswagen Golf L 1,1

1977 Volkswagen Golf hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. var ute å henta søskenbarnet mitt i dag,

og kjørte inn i gården dær han var. så plutserlig fikk jeg øye på nokk en einser. bak garasjen deres. di sa jeg skulle få den for 1500,-

så til uka skal jeg hente meg enda en einser.

1976 Volkswagen Golf L 1,1

1977 Volkswagen Golf hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. mulig du har rett i det ja. men du såm har et par lignende prosjekter gående hvor mye burde man ha å starte me?

penger altså.

 

og da du fikset opp motor rommrt på brunella, hvilke lakk, polerrings utstyr og produkter brukte du??

 

vel, kroner har jeg ikke snøring på, men slikt som felg og senk har jo kostet meg bortimot 10k.. det er på GTi'en..

man starter med det man har råd til ;)

 

i motor-rommet til Brunella så brukte jeg billig-lakk fra Bilextra, Comma eller hva den nå het..

til å polere med så brukte jeg først litt svint til å slipe ned litt med og så polerte jeg opp med autosol, for hånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. ja det hørtes jo rimelig ut da.

ja jeg har brukt autosol ne del i motor rommet da det blei ganske bra. men du driver med lakering gjør du ikke det??

må jeg pusse ned helebilen inni, motor rom og utvndig får å få en fin lakk finish?? det e akkurat dette jeg sliter med nå. får må jeg gjøre det så må dette prosjektet vente en stund. :knock:

1976 Volkswagen Golf L 1,1

1977 Volkswagen Golf hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike..må jo være idiot som tenkte å bruke en 76mod! som delebil for bilcross bilen sin.

Det florerer ikke akkurat av så gamle som er såpass fast i stålet. Så er det jo veteran også som har div økonomiske fordeler.

 

Hva er det slags modell den andre du har fått tak i?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår