Gå til innhold

Rockeren: Volvo 740 Diesel-D24 blir D24tic

Ranger emnet


Rockeren

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja,jeg får vel oppdatere litt,selv om det ikke har skjedd så mye...

Kommer forhåpentligvis en update i løpet av Februar...

Jeg tenkte å ta med bilen på Volvoforumtreffet på rudskogen,og gjøre et forsøk på å kjøre ihjel D24'n.. :P

Så blir det vel oppsparing til motor og datasprut...

Så må jeg få retta bilen skikkelig,det er vel noe som kommer til å skje snart håper jeg...Må bare få skikk på pengebruken min... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da er det nok en gang endring i planene...

 

Denne blir det nok til at jeg putter en D24tic maskin i,og bruker som bruksbil..Blir vel bruksbilprosjekt..

Ikke noen D5 i denne bilen med andre ord..

 

MEN så kommer jeg til å kjøpe meg en 760 med en del utstyr,og bygge D5 i den! Så nå kommer det til å bli 760 D5 istedet..

Gjelder bare å finne riktig bil til riktig pris :)

 

Til uka blir denne sendt på ny måling og retting så jeg får tilpasset framfanger og slike ting...

Så blir det å bytte motor så det blir litt fart i den,og lakkering..Så lenge pengene strekker til.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Halla fylla. løst te å væra sjåfør på skjærtorsda`n el?

hilsen mattsvart risig amazon fra eidsberg.:thumb

 

Hehe,nei dessverre...Skal kjøre nattevakt på taxien natt til skjærtorsdag,og begynner på igjen fredag formiddag,så må nok bruke mye av dagen til å sove på... :blah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo ikke kalle dette no prosjekt.. du har jo aldri begynt. enda ikke fått bestemt deg for hvordan motor du skal habullshit

 

Du har tydeligvis ikke fulgt med...

Hvis ikke dette er et prosjekt,hva kaller du da opprettinga?

Motor har jeg bestemt meg for,og det blir D24TIC,som jeg også har skrevet i topic.

 

Ting skjer plutselig,og det som når har skjedd,er at jeg har kjøpt meg en 88 volvo 760 med B6304FS og automat.

Det blir altså ikke noe D5 prosjekt med det første!

 

Kan hende jeg gidder å legge ut prosjekttråd om 760'n,men jeg tviler på at jeg gidder på et så useriøst forum som dette.

Får så mye dritt og piss fra bedrevitere og verdensmestere her,så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ha tråd her i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis ikke fulgt med...

Hvis ikke dette er et prosjekt,hva kaller du da opprettinga?

Motor har jeg bestemt meg for,og det blir D24TIC,som jeg også har skrevet i topic.

 

Ting skjer plutselig,og det som når har skjedd,er at jeg har kjøpt meg en 88 volvo 760 med B6304FS og automat.

Det blir altså ikke noe D5 prosjekt med det første!

 

Kan hende jeg gidder å legge ut prosjekttråd om 760'n,men jeg tviler på at jeg gidder på et så useriøst forum som dette.

Får så mye dritt og piss fra bedrevitere og verdensmestere her,så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ha tråd her i det hele tatt.

 

blir fort useriøst når det tar 3år å bestemme seg for hvilken motor en skal ha... en prosjekttråd skal være full av bilder og lite prat.

Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike! Har lest igjennom hele tråden nå, og ble helt satt ut:) Utrolig bra gjort at du sendte 740'n til oppretting:) Det er bra å se folk som tar vare på bilene sine:) Allti like koselig å se:) Greit, ja, jeg er ikke verdens største fan av dieselbiler, MEN er en utrolig stor fan av unike biler:) Så får håpe alt går etter planen:) Sjangs for å se bilder av 760'n??:);) Keep up the good work buddy;) nyyydelig stykke arbeid:);) Du har et enormt pågangsmot, og ingenting er bedre enn det når det kommer til bil:);) Som sagt, lykke til videre med både 740'n og 760'n;) Satser på at det blir fine greier:);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike! Har lest igjennom hele tråden nå' date=' og ble helt satt ut:) Utrolig bra gjort at du sendte 740'n til oppretting:) Det er bra å se folk som tar vare på bilene sine:) Allti like koselig å se:) Greit, ja, jeg er ikke verdens største fan av dieselbiler, MEN er en utrolig stor fan av unike biler:) Så får håpe alt går etter planen:) Sjangs for å se bilder av 760'n??:);) Keep up the good work buddy;) nyyydelig stykke arbeid:);) Du har et enormt pågangsmot, og ingenting er bedre enn det når det kommer til bil:);) Som sagt, lykke til videre med både 740'n og 760'n;) Satser på at det blir fine greier:);)[/quote']

 

Takker :)

 

Kan hende jeg legger ut litt info og bilder av 760'n en av dagene... :partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår