cryshTIC Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Heisann! Ja, nå har jeg gått til anskaffelse av en 2000 mod, Opel Vectra B, 1.8i 16V. Har ikke brydd meg nevneverdig om motorstørrelse, men går heller for pen styling og anlegg til show og db-drag:) Det er gjort følgende: Full irmscher styling 17" OZ felger sommer Gule Koni Senkesett K&N filter Bakrutesenker Øyelokk Irmscher Dørlåsknapper Veluer matter i dørken Effektanlegg fra katalysator Xenon kit Christoffer Siter Heeej :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Joki Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 pen bil ja! Diskret styling og litt anlegg e ofte nok. Stor motot fører bare til at man mister lappen. :P Siter 2007 Nissan Navara 35" 2009 BMW 320 XDRIVE 1983 Golf 1,5C X 2008 Polaris RMK Shift 600X 2006 Volvo S40X 1996 Ford MondeoX 1986 Toyota LandcruiserX 1996 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hei, har du Ford-merke i grillen? Det er litt harry da, i hvert fall på en Opel. Vær obs på oljeforbruk på denne motoren. Naboen kjører med en oljekanne i bilen hele tida, så hun kan etterfylle når oljelampa begynner å lyse. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Meget pen bil det der. Hva måtte du gi for den ?:D Har selv tenkt på en 97-99 mod :D Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Hei, har du Ford-merke i grillen? Det er litt harry da, i hvert fall på en Opel. Vær obs på oljeforbruk på denne motoren. Naboen kjører med en oljekanne i bilen hele tida, så hun kan etterfylle når oljelampa begynner å lyse. Er vel ett irmcher merke det du kaller ford merke ;) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humbug Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Gratulerer så mye! :cheers: Strøken bil det der, diskre styling og fett anlegg er tingen! kun et lite tips: plukk av det irmcher merket i grillen, du får mye mer clean look uten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Er dette en fuglekasse eller en postkasse? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 hehe for ett spørsmål da :op: Men tøff bil du har da :D Jeg har også den irmscher grillen, og tror jeg liker den best med Irmscher merket på :op: Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cryshTIC Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Er lenge siden jeg har vært på nå, beklager det! "Ford merket" er irmscher logo ja:) Har ikke bestemt meg enda om jeg skal ha det på eller ta det av, tiden får vise.. Å til deg som spurte om det er en fuglekasse eller en postkasse, så vet jeg ikke.. Gamle eier har tatt akkurat det bilde:P Har send mail til diverse butikker om pris på et høvelig fett anlegg, så jeg venter i spenning på pris osv;P Alt koster! Har også vurdert og kjøpe catkiller (heldekkende da) og plassere den 3 cm under fanger. Fikser 4 "stolper" i plast eller glassfiber som sørger for dette mellomrommet. Samtidig vil jeg ha cupwings, men jeg er veeldig usikker, da jeg tror at litt av "clean looken" forsvinner. Hva tror dere om det? Mvh Christoffer Siter Heeej :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vecta96 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hva koster den Irmscher grillen?:) Siter Opel Vectra 96 1,7TD Opel Vectra 96 2,5 V6 CDX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge1 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 gratulera:) finn bil Siter Volvo XC70 D5 - 2009 Golf TDI - 2014Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)http://www.garaget.org/?car=109396 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cryshTIC Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hva koster den Irmscher grillen?:) http://www.irmscher.de/uk/ Her finner du det meste. Ta delenr fra denne siden og lim det inn på denne siden: http://www.opel-deler.no/irmscher/ Da får du nøyaktig det du er ute etter:D Siter Heeej :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Fet bil! veldig lyst på Irmscher kittet selv på min, bare jeg vil ha hele fangeren foran og ikke leppa bare ;) (den som er i avataren min er forbildet mitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg