Gå til innhold

Hvorfor er norsk politi så sure?

Ranger emnet


Mondeo

Anbefalte innlegg

Holder fortsatt fast på at jeg ikke liker snuten noe særlig, og det med go grunn.

 

har vært en stund uten førerkort nå, og nå når jeg har begynt å kjøre igjen, så føler jeg at de er ute etter meg på ett vis.

Traff en politibil på et langt strekk i går, og blikket til han som kjørte politibilen var nesten uebtalelig.

Var netsten mord i det blikket.

Hadde ikke spesiellt høy fart heller, men allikavel kom bremselysa på politibilen på ganske fort...jeg girte ned og forsvant ganske fort rundt noen svinger og inn på gården jeg skulle for å hente broren min.

Gadd ikke noen konfrontasjon..ferdig med den biten nå!

Like etterpå fikk jeg melding om at det var kontroll nede i snetrumen ikke så langt unna der jeg bor.

Tilfeldig?

 

Et par dager etter at jeg mistet lappen, var det ei jente jeg var mye sammen med før som kjørte bilen min.

Vi sto parkert utenfor et gatekjøkken, og der kommer det en politibil oppover gata.

Når politiet så bilen min, så vrengte de politibilen, og kom i vill fart i mot bilen min MED blålys faktisk og to karer spratt ut av politibilen og flasha oss med lommelyta si..

Det var bare en standard rutinekontroll i følge dem...med blålys i mot parkert bil?

Den var ny!

Tilfeldig?

 

Nei, de hater meg..jeg hater dem..ferdig med det!

 

Du har selvfølgelig aldri tenkt tanken at de kanskje mener du er en fare i trafikken slik du kjører?

 

Jeg har også lest endel av trådene dine her inne og jeg må si at du legger jo opp til at de er ute etter deg selv med oppførselen din...

 

Hva med å begynne å oppføre seg i trafikken?

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holder fortsatt fast på at jeg ikke liker snuten noe særlig, og det med go grunn.

 

har vært en stund uten førerkort nå, og nå når jeg har begynt å kjøre igjen, så føler jeg at de er ute etter meg på ett vis.

Traff en politibil på et langt strekk i går, og blikket til han som kjørte politibilen var nesten uebtalelig.

Var netsten mord i det blikket.

Hadde ikke spesiellt høy fart heller, men allikavel kom bremselysa på politibilen på ganske fort...jeg girte ned og forsvant ganske fort rundt noen svinger og inn på gården jeg skulle for å hente broren min.

Gadd ikke noen konfrontasjon..ferdig med den biten nå!

Like etterpå fikk jeg melding om at det var kontroll nede i snetrumen ikke så langt unna der jeg bor.

Tilfeldig?

 

Et par dager etter at jeg mistet lappen, var det ei jente jeg var mye sammen med før som kjørte bilen min.

Vi sto parkert utenfor et gatekjøkken, og der kommer det en politibil oppover gata.

Når politiet så bilen min, så vrengte de politibilen, og kom i vill fart i mot bilen min MED blålys faktisk og to karer spratt ut av politibilen og flasha oss med lommelyta si..

Det var bare en standard rutinekontroll i følge dem...med blålys i mot parkert bil?

Den var ny!

Tilfeldig?

 

Nei, de hater meg..jeg hater dem..ferdig med det!

 

Hjelp, for en skikkelig tragisk skikkelse du nødvendigvis må være. Jeg orker ikke å argumentere for hvorfor jeg mener det, og tror heller ikke at det er nødvendig, siden jeg trolig har 99 % av de andre på forumet her i ryggen når jeg sier: Vær så snill å holde skryte- og sutrehistoriene dine for deg selv.

 

Alle er drittlei av å høre på sytinga og maset ditt. Oppfør deg som folk, så skal du plutselig se at politiet er hyggelige mot deg også. Det er sånne som deg som gjør at politiet til tider blir negativt innstilt mot andre.

 

Hvor gammel er du egentlig? Jeg synes det er fornuftig å spørre, fordi jeg nødig vil gå i konfrontasjon med mindreårige...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, for en skikkelig tragisk skikkelse du nødvendigvis må være. Jeg orker ikke å argumentere for hvorfor jeg mener det, og tror heller ikke at det er nødvendig, siden jeg trolig har 99 % av de andre på forumet her i ryggen når jeg sier: Vær så snill å holde skryte- og sutrehistoriene dine for deg selv.

 

Alle er drittlei av å høre på sytinga og maset ditt. Oppfør deg som folk, så skal du plutselig se at politiet er hyggelige mot deg også. Det er sånne som deg som gjør at politiet til tider blir negativt innstilt mot andre.

 

Hvor gammel er du egentlig? Jeg synes det er fornuftig å spørre, fordi jeg nødig vil gå i konfrontasjon med mindreårige...

 

Nå kommer Morten79 og kjefter på deg også snart..

 

Takk Ealoken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nettopp stoppet i fartskontroll, da jeg kjørte 70 i 60 sonen. Grunnen til det var at jeg hadde fått nye felger og dekk med mye større rulleomkrets enn de gamle. Dette sa jeg til politimannen idet han utstedte boten, og selv om jeg fikk bot på 1600kr sa han iallefall at felgene var fine :)

 

Har derimot dårlig erfaring med politi på patrulje. Jobbet som dørvakt i mange herrens år, og det er faen ikke ofte man får hjelp når hellvette bryter løs. Ikke engang når det skjer på utsiden av diskoet, altså utenfor vårt ansvarsområde.

 

En gang det brøt ut masseslagsmål mellom en innvandrergjeng og en gjeng med lokale gutter måtte vi gå mellom. 5 vakter, derav en som var ute på byen og måtte slenge på seg vaktjakka, skulle stoppe 15 illsinte og ikke minst fulle mennesker. Vi ringte politiet med en gang vi så hva som var i ferd med å skje. En halv time etterpå var det fortsatt full krig, og det endte med at en vakt ble slått ned med kølle, slik at vi måtte trekke oss tilbake. Mens alt dette foregikk på gata utenfor utestedet hadde politiet kjørt forbi, på vei til en privatfest som spilte for høy musikk...

 

Det kommer vel ann på hvem som er på jobb regner jeg med.

Dont worry, I'm an expert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, for en skikkelig tragisk skikkelse du nødvendigvis må være. Jeg orker ikke å argumentere for hvorfor jeg mener det, og tror heller ikke at det er nødvendig, siden jeg trolig har 99 % av de andre på forumet her i ryggen når jeg sier: Vær så snill å holde skryte- og sutrehistoriene dine for deg selv.

 

Alle er drittlei av å høre på sytinga og maset ditt. Oppfør deg som folk, så skal du plutselig se at politiet er hyggelige mot deg også. Det er sånne som deg som gjør at politiet til tider blir negativt innstilt mot andre.

 

Hvor gammel er du egentlig? Jeg synes det er fornuftig å spørre, fordi jeg nødig vil gå i konfrontasjon med mindreårige...

 

Da vet jeg i allefall hva du mener om meg.

Skal drite i å si hva jeg mener om deg, for jeg kjenner deg ikke.

Men, hvis du vil forhåndsdømme folk ut i fra deres meninger på et forum som legger opp til å yte sine meninger, så er det HELT i orden for meg.

Posten var om hva JEG syntes om politiet!

Ikke det alle andre VIl jeg skal synes om dem.(eller 99% om du vil)

Til opplysning så fyller jeg 19år neste uke, har hatt deltidsjobb siden jeg begynte på skolen.

Har nå fast jobb, og reiser antaglivis på sjøen for å tjene penger noen år, så begyner jeg videre høyskoleutdanning.

Har plettfri vandel, bortsett fra MINDRE trafikkforseelser, som innebærer en haug med fartsbøter og et førerkort som var inndratt i 4 måneder.

 

Synes bare det er forjævlig at skattepengene mine skal gå til en haug med tullinger som ikke gjør jobben sin.

Har ett problem jeg, og det er at jeg liker å kjøre bil litt fort av og til.

 

Holder meg alt for god til å forhåndsdømme folk jeg ikke kjenner, men hvis du vil ha forhåndsdømming så skal du få det.

Tviler på at du klarer å sette meg fast verbalt i en eventuell krangel for å si det sånn...veldig god til å krnagle for å si det mildt!

 

Hvor gammel er du egentlig?

Bare spør av ren nyskjerrighet.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har selvfølgelig aldri tenkt tanken at de kanskje mener du er en fare i trafikken slik du kjører?

 

Jeg har også lest endel av trådene dine her inne og jeg må si at du legger jo opp til at de er ute etter deg selv med oppførselen din...

 

Hva med å begynne å oppføre seg i trafikken?

 

Litt uskyldig sladding og litt pådrag er vel ikke akkurat direkte farlig da men.

Mener det er et resultat av at de har for lite å gjøre jeg da men.

 

Er ikke bare meg de er ute etter for å si det sånn.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei..hvordan det?

 

Blir i allefall overrasket hvis jeg ikke blir stoppet på en lørdagskveld eller fredagskveld.

Kommer til og med bort til meg når jeg fyller bensin, eller spiser burger eller hva faan jeg gjør.

 

Har sittet i bilen med motoren av på en avsides parkeringsplass med dame og greier, og det har kommet to...TO politimenn og behynner å banke på ruta mi å flashe meg lommelykta...

Det er serriøst nazioppførsel på de folka der!

 

Hehe... ja. Jeg har også en tendens til å bli stoppa, men har kun blitt tatt for litt slitte dekk engang. Jeg kom utav tellingen den 67'ende gangen jeg ble stoppet for noen år siden, det er ikke verre ennå å kjøre ute litt sent på kvelden så blir man vanligvis stoppet. Iallefall visst det feks ikke er mange andre bilister ute...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"enga" er jo helt tallentløs da, snakker om tulling.

Har jo sett hvordan han hærselerer med biler, sykler og mopeder.

 

Han har kommet bort til meg mens jeg har sitti på bagasjelokket og spist middag med låst bil.

da skulle han se førerkort og vognkort, da svarte jeg at han pent måtte vente til jeg var ferdig og spise og hadde satt meg i bilen. Da snakket han om diverse lover og regler jeg aldri hadde hørt om, så jeg spurte hvilke paragrafer det var, det ressulterte i at han ble drit sur og ventet i bilen sin i nesten 2 timer for og vente på at jeg skulle kjøre. Og selvfølgelig ble jeg stoppet etter 300 meter av "enga" selv, han prøvde i 15 minutter og finne feil på bilen min, uten hell.

 

Har selvfølgelig levert inn en god og detaljert klage til Romerike politikammer, fikk bare til svar at klagen var blitt tatt til etterettning.

 

Nei, få bort rasshøla, resten av politiet er jo meget hyggelige.

 

 

Haha!

Dritbra.

Kjent situasjon for å si det sånn.

Gjorde nesten det samme jeg også en dag her.

 

Hehe, møtte samme politimannen i fylla en gang, når han kjørte privatbil.

var en hel gjeng om å ta teknisk kontroll på bilen hans:P

Virket litt pinlig berørt egentlig, men tok det med fatning.

har vært ganske enige etter det da.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hvis du vil forhåndsdømme folk ut i fra deres meninger på et forum som legger opp til å yte sine meninger, så er det HELT i orden for meg.

 

Unnskyld, men å forhåndsdømme betyr å dømme FØR man har sagt noe.

 

Hva i all verden er feil med å dømme folk utifra hva de faktisk har liret av seg? Trodde det var nettopp det alle ønsket jeg?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår