Gå til innhold

Gjenomsnitts måling - som endte med 10mnd u/lappen å 36t

Ranger emnet


Iversen88

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har samfunnsstraffen begynnt. Ikke fått noen oppdrag ennda. Har hatt et møte med han kriminalomsorg kar'n, som man skal passe på hva man sier til ellers får det konsekvenser. Ikke kom for seint til møter heller for da blir et muntlig advarsel.

 

Skal sammen med andre fartsglade gutter en tur på trafikk senteret på Øyer først kommende fredag da:drive2

 

Ikke lenge igjen nå da, sperrefristen går ut den 30. April. Gådt fort detta:)

 

Skal sende inn søknad om å få lappen før lell da.

Har biler

Har hatt biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har samfunnsstraffen begynnt. Ikke fått noen oppdrag ennda. Har hatt et møte med han kriminalomsorg kar'n, som man skal passe på hva man sier til ellers får det konsekvenser. Ikke kom for seint til møter heller for da blir et muntlig advarsel.

 

Skal sammen med andre fartsglade gutter en tur på trafikk senteret på Øyer først kommende fredag da:drive2

 

Ikke lenge igjen nå da, sperrefristen går ut den 30. April. Gådt fort detta:)

 

Skal sende inn søknad om å få lappen før lell da.

 

Hehe... Ja, på Øyer blir du vel fortalt at du ikke skal kjøre for fort osv.

 

Hvis sperrefristen går ut 30 april, burde du søke snart, hvis det skal være noe vits i å gjøre det. Regn med tre ukers saksbehandlingstid.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har han kriminalomsorgen kar'n enndelig fått somla seg til å skaffe meg jobb, hjelpe til på det lokale idrettsanlegget.

 

Foresten. Har da vært på detta ''seminaret'' på Øyer da. Blei delt inn i tre grupper for å gjøre noen oppgaver om hvordan vi vil gjøre veiene bedre å hvilken tiltak kan gjøres for å då ungdommen til å skjønne at man ikke skal råkjøre. Så kom det en fyr(farstglad prest faktisk) som samarbeider med råkjørere, sto å messa om hvorfor vi kjørte fort, selvbildet vårt å ene med det andre. Så kom det en nisse fra vegvesenet å messa om null(tull)visjons prosjektet, der var det noe lurt å noe sludder å pølsevev...

 

Om dagen gjorde inntrykk... Tjah, litt vertfall. Fikk meg på tanken hvorfor jeg ikke klarer å ligge bak biler kom jeg på.

 

:driving

Har biler

Har hatt biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mulig å få igjenn lappen hvis du trenger den i forbindelse med jobben..

 

 

Jeg jobbet som elektrikker i oslo for 1 år siden, han ene kjørte vel fort, var 115 i 70 sona.. han mista lappen i noen måneder, så skrev sjefen ett brev til dommeren i saken. (han skrev sånt som at hvis han mista lappen måtte han legge ned firmaet osv... )( da firmaet ikke er så stort, er 7 ansatte nå) så hvis du får sjefen din til å skrive ett brev så er det jo ett lite håp:)

 

 

Men er jo ikke akk sammen jobb, men er jo verdt å prøve?

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man ser på avitar-bildet til LaLinea' date=' så er det vel heller ikke så stor tvil om type holdning han/hun har..

 

Har du i det heletatt lært noe av dine dumheter, eller blir det full gass igjen så fort du får lov til å kjøre bil igjen?[/quote']

 

Håper jeg har lært, begynte å bli for tullete så beslaget var på sin plass egentlig.

 

Avataret er vel et lite bevis på det.

Har biler

Har hatt biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår