Gå til innhold

Det dummeste du har gjort i fylla?

Ranger emnet


liss18

Anbefalte innlegg

pfft ;)

huska det nå i helga og neste helg forsvinner hele bygda til Sunne, så da tviler jeg på at jeg sitter igjen her aleine å drekker :angelsmili:

Så det betyr at du får gjennomgå på nytt atter igjen... Ungdommen idag... ;)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, og så er det 60% med noe rart i, var totalforbudt i mange år pga. et opiat i innholdet. Anbefales ikkedamndamn

 

Hvis du drikker 4 liter med 80% absinth kan du KANSKJE få halliser. Det er ikke mye igjen av denne eldgamle malurtdrikken og i den norske versjonen er det bare kjip smak igjen. Hva den derimot HELT sikkert inneholder er den bitreste molekylen som er identifisert av medisin. Derfor smaker den hoppetau.

Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye morro her:) godt det ikke bare er jeg som gjør dumme ting i fylla :) et par ting jeg kommer på i farta:

 

1. ga bort bilen min til en kamerat hvis han låvet å vrake den(han gjorde jobben skikkelig ihvertfall :))

 

2. skulle røyke vannpipe på rommet men hadde ikke fått det til. våkna noen timer senere med et hull i gulvet etter den glo greia som ligger på toppen.. (kunne endt ganske dårlig, gulvet var glo varmt i flere timer etterpå)

 

3. våkna div steder jeg helst aldri skulle vært f.eks på en benk 45 min fra hotellet første dagen i egypt :/huska faen ikke navnet på hotellet heller så tok greit lang tid før jeg kom meg tilbake.

 

4. tatt med folk hjem på nasj når foreldra mine skal på jobb dagen etter (ikke så populært i ettertid:))

 

5. noe som skjer vær gang stort sett.. bruker altfor mye penger å penger jeg egentlig ikke har ...

 

6. pult verdens styggeste kjerring, som jeg egentlig hata skikkelig.. mens 2 kompiser og en veninne så på.. sies det da. selv tror jeg ikkeno på det :D :P

 

mer kommer jeg ikke på i farta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nakenbadet 4 helger på rad:P

 

Fått bank, uten å slå tilbake:P

 

Spenol griset utover hele meg, naken:P

 

 

sikkert mye mer, gjør mye dumt på fest:P

 

Skjønner man godt når man ser at du bor på Smøla! Hehehehe;)

 

Gjort så mye rart sjøl.. Mye som sikkert flere tidligere i tråden har gjort før også..

 

Men èn ting...:

 

Var på fest engang, på "bygda". Har slekt osv der, og gamle ekser.. Satt på en benk ute, møkka.. Sammens med noen jenter og kompiser av meg. (Vi kjente ikke jentene, men de var pene!).

 

Så sa ene kompisen min, ; Ta nå å ring hu M-sensur-.. Hu som er så kåt, som du pula i naustet borti på stranda, eksen din.... Faen sa jeg.. Nei, ikke hu der, er så lei hu megga der. (Dette var ca 3 år etter vi var sammen).

 

Plutselig ble allt stille på bordet, jentene såg bare på oss, reise seg opp, og dro..

 

Hvorfor? Eksen min satt rett på andre siden av benken, MOT meg.. Mao, ca 45cm unna.. Tror du jeg flira etterpå? hehehe.. Men var flaut også! Har ikke snakket med hun etter dette;D

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. kjekt og se at jeg ikkje er denn eneste som blir forr full :P

 

gidder ikkje fortelle alt dumt jeg har gjort men dem to verste!

 

1: var med en kompis på fest på Husnes. drakk 2 seksere med pils og shotta noe sprit greier.

satt meg ned i sofaen og hørte musikk. reiste meg opp og datt rett i gulvet. etter en stund på gulvet trodde jeg at jeg gjigg på dass. ble bort en stund og kompisen min kom for og se etter meg, da komm jeg ut fra kjøkkenet.

Han lurte på hvor jeg hadde vert, og jeg sa ganske surt: på dass og slått lens for faen! så komm spørsmålet: Hvorfor kommer du ut fra Kjøkkenet da? da viste det seg at jeg hadde brukt en kjøkken stol som dass.haha! så kubba jeg på stue gulvet og vokna 4 timer etter med farge over hele kroppen og grønne baller.

 

 

2: Skulle på julebord med jobben. hadde handla meg en halv flaske med absolutt. drog på vors hos en gamling på 45! ble servert "den svake spriten hans" kalt meisen stuper i tunet. tenkte ikkje mer over det! vi fikk transport til hotellet det va julebord på!

der hadde jeg dratt framm sprit flaska mi som fortsatt var full og begynt og drikke! så skulle vi spise middag og fikk beskjed fra folk som jobba der at denn fikk jeg ikkjeta med inn!

styrta halve flaska og pelma denn!

 

begynte og spise og hadde stjelt stoler for og sitte der jeg ville :P 20 minn etter ble jeg bært ut av en kolega. husker ikkje en dritt av det julebordet. blir mobbet for det fortsatt er jo faen meg 9 måneder siden :(hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

var å drakk på en lokal pub og fant ut atte de hadde "sinna shotter" (no sinnsykt sterke greier som de maks serverer 2stk pr person iløpet av kvelden.. den reglen kom etter denne kvelden her) så heiv i meg 5stk av de på 5min å da husker jeg ikke mer før jeg våkner dagen etter med masse blåveiser å vondt i hele kroppen... hadde vist tryna ut døra på puben, tryna baklengs ned en trapp på 7-8meter, tryna ned en trapp på 2meter, tryna opp trappa hjemme og så tryna ned i senga og slo hue i kanten på senga bare sånn for å gjøre det komplett.. så reise på jobb og være frekk i kjeften med de jeg jobba med som "bare ville lekesloss" :P

 

jeg å noen andre her inne var på biltreff i sverige og skulle ta taxi hjem fra byen å seff kom det kun en limo akuratt der og da.. så vi forklarte hvor han skulle kjøre men han tokk en annen vei som kosta jævli mye mer så da blei vi forbanna og reiv istykker intreniøret i limmoen hans.. jævla tette svenske taxi sjofør som ikke trudde vi kunne veien hjem til hotellet selv om vi var turister fra norge, amsterdam og en superfull svenske

 

men har alt for mange historier som kunne passa inn her men som ikke passer for offentligheten

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bumper denne da jeg har en artig historie som jeg vil dele. Var til et par kamerater å drakk i går, vi ble røyksyke og gikk til Shell for å handle røyk. Da vi kom fram handlet vi oss mat og sa vi skulle ha en 20 marlboro hver, og gutten bak disken sa vi måtte vise ID som selvsagt ingen av oss på 17år hadde med. Vi dro så tilbake til festen der jeg heiv meg over kalinkaen da en kamerat kom med saksa og begynte å klippe håret mitt. Etter en stund hadde de barbert en skikkeli måne og vi dro så tilbake til shell. Jeg hadde på meg skinnjakke og sånn hansker med små nagler over knoklene, en skikkelig stor pris i leppa og en måne så jeg lignet på en munk. Gutten bak kassa greide så vidt å holde seg serriøs da jeg ba om en 20 Marlboro, og han sa jeg måtte vise ID.

 

DSC00665.jpg

 

Bad hair day?:deng

2013 1.8D Lancer

1997 2.5T Skyline (banebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gitt bil nøkklene til ex kompiss.. endte med at han kjørte min bil inn i sin egen å skylte på meg pga den ikke sto i reverse :shake

 

Ellers må det være å komme litt tidlig hjem fra fest å logge meg inn på div forumet, sier alltids så mye rart da :(

 

Ellers må jeg si jeg er ganske fornuftig i fylla faktisk :D

 

vist man ser bortifra litt uskyldig "hærverk" som alltids er så veldig veldig morsomt i fylla.. innkjøringsforbudt skilt midt i veien osv osv hehe.. de store grønne søpplekassene fungerer utmerket som olabiler og :) de på 4 hjul..

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som jeg var ganske så mild selv om jeg var full, sammenlignet med mange av dere her :p

 

jeg drakk ei halv flaske med Absinth (ja, ikke ekte, men det var alikevel 78% da, skaffa meg ei flaske La Fee :p)

Husker ikke mere enn at jeg drakk flaska, så gikk jeg å fant meg et glass vann..

 

våkna dagen derpå hjemme i senga, med kuler i hue og buksene full av spy.. håper det bare var mitt eget...

 

ifølge kompiser, så hadde jeg vist prøvd a knuse flaska med hodet mitt, lekesloss på byn med folk, og merklig nok klart å gå rett på en lyktestolpe idet noen vinka til meg...

men som sagt, ganske så mildt sammenligna med mye av det andre her :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Tryna fra øverste etasjn i en køyeseng og rett oppå min 10 år gamle søster som sov nedenunder.. var helt sørpe møkka drita da ja.. kyssa en kompis (*frysninger* æsssj.....) Har også vært litt for ærli: ''hold kjeft din jævla fitte'' sa jeg til en utlending som var ca hundre kilo tyngre enn meg og rimli kriminell.. ahaha.

 

Men har vel gjort dummere ting når jeg var edru egentli^^

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår