Gå til innhold

Er det lov til å ha ape?

Ranger emnet


Dr_BASS

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal du kjøpe dei en ape for å lære den å drikke sprit som den helst sikkert ikke vil like, og gjøre den avhengig av røyk så den ødelegger kroppen sin og blir dårlig? bare for å ha d morro med å se på den. (tror seriøst ikke en ape har d morro når den er full selv om vi har d)

 

hvor dum går d ann å bli!?!

 

du burde aldri få lov å ha et dyr!

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allergisk mot hund, katt og hest. Dessuten skal jeg like å se en hund fyre en røyk og shotte litt rom. Det som er kult med aper, de er så like mennesker på så mange måter+ at det ikke er så vanlig å ha som kjæledegger

 

Nå er det ikke alle som er så dumme at de gir dyra sine alkohol heller da!:knock: :fuckme2:

Tviler på at du får tak i en ape med mindre det skjer på ulovlig vis, og håper for apen sin del at det ikke skjer.

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge forskrift av 20. november 1976 nr. 3 er det forbudt å innføre, omsette eller holde fremmedartede (eksotiske) dyr som husdyr, selskapsdyr eller i fangenskap på annen måte.

 

 

Så, skal du ha deg en drikkekompis som røyker så stikk en tur i nærmeste parkområde og bli venn med en narkis.

Ikke ødelegg livet til en ape!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det sånn at mange ville aper lever av å gå og feks stjele drinker o.l

 

Vil jo selvfølgelig gi den den kjærlighet og slik, men føler meg liksom mest tilltrukket til aper i forhold til feks hund og andre ting.

 

Kan nok få tillatelse, evt ta inn på andre måter. Tror nok det er andre som ikke skulle hatt kjæledyr før meg

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg ei dame i steden, litt mindre mas, kan gjøre alt det samme som en ape, og litt til, men kanskje litt dyrere da. (med forbehold om at hun er godt dressert ;P )

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det sånn at mange ville aper lever av å gå og feks stjele drinker o.l

 

Vil jo selvfølgelig gi den den kjærlighet og slik, men føler meg liksom mest tilltrukket til aper i forhold til feks hund og andre ting.

 

Kan nok få tillatelse, evt ta inn på andre måter. Tror nok det er andre som ikke skulle hatt kjæledyr før meg

 

:lol: Er det mulig, og det er en god nok unnskyldning til å drive å gi en ape alkohol og røyk eller?! Har du ikke venner du kan drikke med?

 

Det er helt annet klima her i norge å, så en ape ville nok ikke trives her på samme måte som i sitt hjemland. Å før man bare skaffer seg ett dyr så bør man sette seg inn i hva dette innebærer og kunne litt om dyret. Det er ett levende individ, ikke noe leketøy. Menmen, tviler forsatt på at du får det til.

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis han ikke har noen kompiser å drikke med og vil betale i dyre dommer for å importere en ape for å drikke med den, og gi den røyk så sier vel d litt om personen!

 

tror du lever i din egen lille drømmeverden jeg...

 

men good luck anyway og stakkars lille dyr.

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis han ikke har noen kompiser å drikke med og vil betale i dyre dommer for å importere en ape for å drikke med den, og gi den røyk så sier vel d litt om personen!

 

tror du lever i din egen lille drømmeverden jeg...

 

men good luck anyway og stakkars lille dyr.

 

Hø, ja.. Sjukt..

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Hvem har ikke lyst på en slik en?

 

Hva kommer denne ideen av a Dr_BASS?? Er jo litt vanskelig å ta dette seriøst...

 

Du kan jo gjøre som 240råner foreslår.

 

Har inntrykk av at aper er masete og voldelige jeg. Mulig det er det du vil da..? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår