Gå til innhold

Er det lov til å ha ape?

Ranger emnet


Dr_BASS

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøp en ilder hvis du ikke får tillatelse. De er ganske morsomme de også

 

Ildere lukter ganske vondt da, men morsomme det er de.. En lærer på skolen jeg gikk på før hadde ilder, pleide å gå tur med den:P

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herr nilson ble jo aldri stor...den er jo dritkul....hund er jo bare mas og bæsjing

 

Hund er ikke bare mas og bæsjing, blææ.. Hunden min er faktisk jævlig rå og kan masse triks.. Hu slår av lyset på rommet mitt om kvelden for eks:P Hunder kan lære masse de å: Som å rydde lekene sine, bære posten, slå av/på lys, hente ting i kjøleskapet, finne folk.. Det er bare fantasien som setter grenser, så det så:P Så tar det ikke akkurat 10 år å dressere en hund heller da xD

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant litt info her: http://www.petmonkey.info/articles.htm

 

Prøve å finne ut hva slags jeg skal søke om. Får jeg tillatelse skaffer jeg en asap. I værstefall kan man bare slippe den fri å håpe det blir flere av dem etterhvert, det hadde vært genialt

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hund må luftes 3 ganger daglig.

 

kjøp deg ei katt. ingen forpliktelser, skaffer egen mat og drikke(greit om du kjøper kattemat og setter fra) og utrolig morro å leke med:)

 

når det gjelder ape, så er det desverre ikke lov i norge, men drar du til "syden" over en lengere periode. kan du kjøpe deg en å ha der:)

O 87 Bmw 320i

x 90 Opel Calibra 16v 4x4

x 90 Opel Calibra 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hund må luftes 3 ganger daglig.

 

kjøp deg ei katt. ingen forpliktelser, skaffer egen mat og drikke(greit om du kjøper kattemat og setter fra) og utrolig morro å leke med:)

 

når det gjelder ape, så er det desverre ikke lov i norge, men drar du til "syden" over en lengere periode. kan du kjøpe deg en å ha der:)

 

en hund lufta seg sjøl om den er skjikkelig. kan den gå fritt ute...

katta er uduglige og dumme dyr... leke med? med lazer ja, lyse på golvet og få dei til og springe i veggen.. :)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er allergisk mot hund, katt og hest. Dessuten skal jeg like å se en hund fyre en røyk og shotte litt rom. Det som er kult med aper, de er så like mennesker på så mange måter+ at det ikke er så vanlig å ha som kjæledegger

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant litt info her: http://www.petmonkey.info/articles.htm

 

Prøve å finne ut hva slags jeg skal søke om. Får jeg tillatelse skaffer jeg en asap. I værstefall kan man bare slippe den fri å håpe det blir flere av dem etterhvert, det hadde vært genialt

 

Kanskje en ide å lese dette og?

http://www.petmonkey.info/testimonials.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår