Gå til innhold

Er det lov til å ha ape?

Ranger emnet


Dr_BASS

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har satt ut annonse på finn nå. Ønsker å kjøpe en ape, men jeg er litt i tvil om det er mulig å skaffe eller om det er lov. Er det noen som vet hvor man kan skaffe det eller om det i det hele tatt er lov?

 

Tviler på at jeg får så mye respons på den annonsen på finn

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dårlig ide Frank.

Jeg satt og pratet med en Spaniol i april om akuratt dette med ape. Han hadde sånn biteliten som satt på skulderen. Jobbet som gatesanger. Var vist sinnsykt mye å tenke på og det var som å ha en unge på 1 år konstant. Han hadde brukt over 10 år på å dresere den såppas som han hadde gjort og fremdeles så kunne den stikke av når som helst. Den konstant øderla ting. og trengte ettersyn 24/7. Dessuten NEI DET ER IKKE LOVLIG I NORGE.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å søke Seksjon for dyrehelse og dyrevern, for å få tillatelse. Ser ingen grunn til å ikke få det. Klart det blir mye arbeid, men hadde vært veldig artig. Lært den å drikke, ser jo på youtube at de røyker o.l

 

Men når jeg skal søke om tillatelse så må jeg nesten vite akkurat hvilken art jeg skal ha. Leiter fælt, men jeg kan ikke en dritt om aper, vet bare at jeg vil ha en sånn liten en ikke en gorilla

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell like lovlig som en slange.. :( kor kult hadde ikkje det vore å hatt.. :) en anaconda... tøffaste slangane som finst.. :)

 

Kult det, men blir ikke det samme som ape, kan liksom ikke trene en anaconda til å gjøre shit for deg.

 

Men sirkus o.l har jo aper, pippi hadde så det må jo gå ann å få til

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult det, men blir ikke det samme som ape, kan liksom ikke trene en anaconda til å gjøre shit for deg.

 

Men sirkus o.l har jo aper, pippi hadde så det må jo gå ann å få til

 

 

hehe, e i svergie de, for 20 år sia... å sirkus har jo elefanta med. hadde vore litt kult de og. slepe delebila, og løfte ut motora.. :P he sikkert andre regla dei...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår