Gå til innhold

Er det lov til å ha ape?

Ranger emnet


Dr_BASS

Anbefalte innlegg

Jeg liker apekatter.

 

Dyrebutikken solgte apekatter for 5 kroner stykket. Jeg syntes det var rart ettersom de vanligvis kostet flere tusen kroner stykket. Jeg så ingen vits i å krangle på prisen.

 

Jeg kjøpte 200.

 

Jeg liker apekatter.

 

Jeg tok med meg de 200 apekattene mine hjem.

 

Jeg måtte låne en minibuss.

 

Jeg lot en av apekattene kjøre minibussen. Han het Øystein.

 

Han var tilbakestående. Egentlig var vel ingen av dem særlig smarte. De slo seg selv i skrittet hele tiden.

 

Jeg lo.

 

Så slo de meg i skrittet.

 

Da sluttet jeg å le.

 

Jeg fikk gjetet dem inn i leiligheten min.

 

Det så ikke ut som de trivdes noe særlig.

 

De sprang hylende rundt i full fart, hoppa fra sofaen og smalt inn i veggen.

 

Det var veldig morsomt å se på til å begynne med men oppstyret mista nyhetens interesse etter omtrent tre timer.

 

To timer senere fant jeg ut hvorfor apekattene var så billige. Alle sammen døde.

 

Helt uten grunn.

 

De bare døde.

 

Pokkers billigaper.

 

Jeg ble ganske rådvill. Nå hadde jeg 200 døde apekatter liggende overalt i leiligheten. På senga, i klesskapet, oppå bokhylla.

 

Det så ut som om jeg hadde 200 parykker.

 

Jeg prøvde å spyle en av dem ned i do.

 

Det gikk ikke. Den satte seg fast.

 

Nå hadde jeg en død, våt apekatt og 199 døde, tørre apekatter.

 

Jeg prøvde å late som om de var teddybjørner.

 

Det gikk greit en stund.

 

Helt til de begynte å råtne.

 

Da lukta det skikkelig ille.

 

Jeg måtte på do men det satt fast en død apekatt der og jeg ville ikke ringe etter rørlegger.

 

Jeg syntes det var pinlig.

 

Jeg prøvde å forsinke forråtnelsen ved å fryse ned apekattene.

 

Uheldigvis var det bare plass til to apekatter om gangen i fryseren så de fikk bytte plass en gang i minuttet.

 

Jeg måtte også spise opp all maten i fryseren så den ikke gikk til spille.

 

Jeg prøvde å brenne apekattene.

 

Da fant jeg ut at senga mi var lettantennelig.

 

Jeg måtte slokke flammene.

 

Nå hadde jeg en død, våt apekatt i do, to døde, frosne apekatter i fryseren og 197 døde, svidde apekatter i en stabel på senga mi.

 

Lukta ble ikke noe bedre.

 

Jeg begynte å bli forbanna for at jeg ikke kunne bruke doen, og for at det skulle være så vanskelig å bli kvitt noen døde apekatter.

 

Jeg grisebanka en av apekattene.

 

Nå følte jeg meg litt bedre.

 

Jeg la dem i søppeldunken men søppelmannen sa at kommunen ikke hadde lov til å ta imot svidde pattedyr.

 

Jeg har en våt apekatt også sa jeg.

 

De hadde ikke lov til å ta imot den heller.

 

Jeg gadd ikke å si noe om de to frosne apekattene.

 

Til slutt kom jeg på løsningen på apekattproblemet.

 

Jeg ga dem bort som julegaver.

 

Vennene mine visste ikke helt hva de skulle si.

 

De lot som om de likte dem men jeg kunne se at de løy.

 

Smiskere.

 

Jeg slo dem i skrittet.

 

Jeg liker apekatter.

Audi A4 B6 E8 TQS

 

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror nok en ape har det litt bedre der den hører hjemme. Er vel grunn til at det IKKE er lov med sånne i privat eie. Hadde aldri hatt med meg en ape i en bil

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge forskrift av 20. november 1976 nr. 3 er det forbudt å innføre, omsette eller holde fremmedartede (eksotiske) dyr som husdyr, selskapsdyr eller i fangenskap på annen måte.

 

Har fått godkjent både slange og skillpadde jeg pga alergi. Så umulig er det ikke.

Men aper har jo også pels så vet ikke om du får den godkjent av den grund da.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virka konge å ha aper som kjeledyr! men di er helt umulige vist.

 

pappa hadde apekatt på båten da han seilte på sjøen for 25 år siden.. den drakk vist øl,røykte tobakk å spiste peanøtter :D hehe. men den ble så gal av og til å reiv ned masse gardiner osv, så måtte bli igjen på ei kai en plass i verden :P

 

 

 

 

liker best hund jeg da ;) har 2 katter nå da men..

cosworth powered

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med søknad nå, men må vite eksakt hva slags ape jeg skal ha og hvor jeg skal få den fra. Må visst også ha noe papirer på den. Men helt umulig virka det ikke. Skal undersøke mer, men det virker som jeg må ta inn en fra usa som har papirene i orden og da blir det dyrere enn om jeg kunne tatt en vill en.

 

Men kan ikke skjønne hvorfor ikke fler har lyst på apekatter, greit de kan være vanskelig å dressere og slikt, men de har jo ikke noe mer innstinkter enn feks tigere o.l og de kan jo bli dressert

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan mentaliteten til en ape er jeg men det sises hvertfall at hunder har mentaliteten til en 4 åring. Så alt en 4 åring kan kan også hunder dreseres til og skjønne. Og vil påstå uten å vite at en ape burde ha høyere iq enn en hund.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med søknad nå, men må vite eksakt hva slags ape jeg skal ha og hvor jeg skal få den fra. Må visst også ha noe papirer på den. Men helt umulig virka det ikke. Skal undersøke mer, men det virker som jeg må ta inn en fra usa som har papirene i orden og da blir det dyrere enn om jeg kunne tatt en vill en.

 

Men kan ikke skjønne hvorfor ikke fler har lyst på apekatter, greit de kan være vanskelig å dressere og slikt, men de har jo ikke noe mer innstinkter enn feks tigere o.l og de kan jo bli dressert

 

Gi meg gjerne adressen du sender søknaden til, så jeg kan ytterligere forsterke sjansene dine ved å sende link til denne tråden.

 

For the record håper jeg de avslår søknaden og gir deg karantene mot enhver form for dyrehold.

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår