Gå til innhold

Mest mulig plass i sedan i 30-50' kr. klassen?

Ranger emnet


AndreasK

Anbefalte innlegg

Hvilken sedan/kombi har størst mulig plass for passasjerer i baksetet i 30/50 000 kroners klassen? Jeg har god bruk for stor bakseteplass da guttegjengen er ganske store av oss. Leter også etter bil som er brei mellom forsetene da jeg liker litt albueplass.

 

Kanskje litt uvanlig/dumt spørsmål, men takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sedan/kombi har størst mulig plass for passasjerer i baksetet i 30/50 000 kroners klassen? Jeg har god bruk for stor bakseteplass da guttegjengen er ganske store av oss. Leter også etter bil som er brei mellom forsetene da jeg liker litt albueplass.

 

Kanskje litt uvanlig/dumt spørsmål, men takker for svar :)

 

Saab 9000. for 50 lakser bør du få en rimelig sprek turboutgave også.. saab 9000 er faktisk større enn 9-5 også, og det er jo kjent for å være en bil med grei plass!

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-klassen er trang iallefall.

 

Takker for svar alle sammen. Ville nok aldri gått for fransk/gammel ford eller Opel. Må jo ha en bil som holder også vettu :D

 

Noen som vet om noen japanske biler med stor plass?

 

Accord og Mazda 626 plasserer seg i denne prisklassen, men syns de er litt trange..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha skikkelig plass i bilen, hadde jeg aldri valgt japansk! Ta en titt på noen amerikanere. Det er biler som er bygget for store folk! Du finner garantert flere. Fx. så er benplassen i baksetet på min Chrysler sedan så stor at jeg fint kan ha en kasse øl liggende på gulvet der, samtidig som setet mitt er godt dratt tilbake!

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår