DaButcher Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Kjøpte min hos Km technics i levanger. 24k ferdig montert. Kan anbefale dem. Chall Skal fikse bilder når jeg kommer fra havet. har det ikke med meg på hardisken min. 24k, er det inkl custom tilpassninger og slikt? eller bare for kasse? du må jo ha clutchhus++? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Jeg har modifisert T6 grenrør med turboer og div for 6cyl. kan selges for en fornuftig pris. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Kjøpte min hos Km technics i levanger. 24k ferdig montert. Kan anbefale dem. 24k, er det inkl custom tilpassninger og slikt? eller bare for kasse? du må jo ha clutchhus++? Inkluder kasse om hydraulisk utløserlager. og arbeide. får litt god pris hos di. kommer vel på 26-27 egentlig. Bruker Cluchhuset som er på bilen. Jeg har modifisert T6 grenrør med turboer og div for 6cyl. kan selges for en fornuftig pris. Hei, stjeler du tråden min for og selge deler;) ;) Dette kittet er vel rimelig likt det som jeg hadde? Hva er fornuftig pris trond? Fått bestilt deg ny turbo til bilen din?? Misunte compomotive felgene dine på Acr. Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Jeg må vle ha grenrør og trykkrør, men jeg har de turboene med eksos som peker inn mot hverandre (kkk k04) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Inkluder kasse om hydraulisk utløserlager. og arbeide. får litt god pris hos di. kommer vel på 26-27 egentlig. Bruker Cluchhuset som er på bilen. Hei, stjeler du tråden min for og selge deler;) ;) Dette kittet er vel rimelig likt det som jeg hadde? Hva er fornuftig pris trond? Fått bestilt deg ny turbo til bilen din?? Misunte compomotive felgene dine på Acr. Stjeler tråden ja, Må passe på tremecen din å har mer lyst til å stjele den :) Vil ha en del for det ja, har gått kunn 700mil. Kan egentlig ikke måles i penger. Det er portet T6 grenrør med cnc freset addapter plater til T3 flens. Tok mange mange timer å lage. Var vel sveiset grenrør på din? Har bestilt turbo ja. skal bytte straks jeg får tid nå. Skal montere griffin alu radiator å så jeg kan ha full fjøl hele tiden på bane :) Blir vel tremec neste på meg å regner jeg med, men getragen skal brukes til den dør først. Må få høre hvordan det funker med tremec da! Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Stjeler tråden ja, Må passe på tremecen din å har mer lyst til å stjele den :) Vil ha en del for det ja, har gått kunn 700mil. Kan egentlig ikke måles i penger. Det er portet T6 grenrør med cnc freset addapter plater til T3 flens. Tok mange mange timer å lage. Var vel sveiset grenrør på din? Har bestilt turbo ja. skal bytte straks jeg får tid nå. Skal montere griffin alu radiator å så jeg kan ha full fjøl hele tiden på bane :) Blir vel tremec neste på meg å regner jeg med, men getragen skal brukes til den dør først. Må få høre hvordan det funker med tremec da! Bare og stjele du. kjøper bare ny jeg. hehe. Fant ut at jeg bare måtte fleske til med en skikkelig kasse, vil vel bli en del bedre og kjøre nå. skal bli godt og få akse skikkelig i 3 gir. kjørte mest i 4 gir rundt acr. var s60r grenrør trur jeg. som var noe moddet. fikk 10k for grenrør, trykkrør og ic. Hvilken turbo du har nå da? turbonetic eller garret? hva det koster for en slik kjøler? må ha bedre kjøling på min. sleit på lørdagen da det var som varmest, hjalp på å demontere lykten framme.. Synes det er rart at det er liv i den getragen din enda, særlig m alt det momentet du har.. blir artig å høre di nye bremsetallene dine. hvilket trykk skal du går for nå? Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Fy satan i hælvete!!! drømmebil.com!! Bare si ifra om du skal mot oslo-traktene og har ledig plass! Fyller den GJERNE opp! Hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Fy satan i hælvete!!! drømmebil.com!!Bare si ifra om du skal mot oslo-traktene og har ledig plass! Fyller den GJERNE opp! Hehe ;) Hehe. takk for det. må vel prøve og komme meg til rudskogen til neste år. er på jobb alle gatebil treffene i år. er bare og komme til acr til høsten så skal du få sitte på.. Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Bare og stjele du. kjøper bare ny jeg. hehe. Fant ut at jeg bare måtte fleske til med en skikkelig kasse, vil vel bli en del bedre og kjøre nå. skal bli godt og få akse skikkelig i 3 gir. kjørte mest i 4 gir rundt acr. var s60r grenrør trur jeg. som var noe moddet. fikk 10k for grenrør, trykkrør og ic. Hvilken turbo du har nå da? turbonetic eller garret? hva det koster for en slik kjøler? må ha bedre kjøling på min. sleit på lørdagen da det var som varmest, hjalp på å demontere lykten framme.. Synes det er rart at det er liv i den getragen din enda, særlig m alt det momentet du har.. blir artig å høre di nye bremsetallene dine. hvilket trykk skal du går for nå? Ja, blir vel bra med ny box. Blir garret i min nå. kostet 1800kr ferdig levert for kjøler. Lever enda getragen ja selv om den uler en del. Det som er fordelen med mye motor, har tid til å gire skikkelig. Men det spørs da for hvis den overlever ACR, så tenkte jeg dra på gardermoen 1 sept på 402m. da blir det vel en del stygge starter :) Er meget spent på den nye effekten ja. Blir vel mellom 1,5-1,7bar tenker jeg. spørs litt på hvor mye den vil ha. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Ja, blir vel bra med ny box. Blir garret i min nå. kostet 1800kr ferdig levert for kjøler. Lever enda getragen ja selv om den uler en del. Det som er fordelen med mye motor, har tid til å gire skikkelig. Men det spørs da for hvis den overlever ACR, så tenkte jeg dra på gardermoen 1 sept på 402m. da blir det vel en del stygge starter :) Er meget spent på den nye effekten ja. Blir vel mellom 1,5-1,7bar tenker jeg. spørs litt på hvor mye den vil ha. ok. var ikke ille pris det. en fordel og slippe å nappe giren i for å ikke møste for mye trykk. hehe. bare spørs om ikke gardemoen tar live av den:) litt klistrate dekk å godt feste, da fer kassa eller stikk akslingan. såpass med ladd ja. hadde tenkt å øke til 1,5bar på min. e redd for topp pakninga skal gå. e usikker på korr mye di tåle. men di ladde vel over 2bar på 5`eran m orginal pakning, å motoran e jo identisk bortsett fra en sylinder. Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 ok. var ikke ille pris det. en fordel og slippe å nappe giren i for å ikke møste for mye trykk. hehe. bare spørs om ikke gardemoen tar live av den:) litt klistrate dekk å godt feste, da fer kassa eller stikk akslingan. såpass med ladd ja. hadde tenkt å øke til 1,5bar på min. e redd for topp pakninga skal gå. e usikker på korr mye di tåle. men di ladde vel over 2bar på 5`eran m orginal pakning, å motoran e jo identisk bortsett fra en sylinder. Er ikke så fali om det ryker på gardermoen, har da vinteren og skru på da :) Håper den holder noen drag da hadde vært gøy å fått ei tid på bilen. Er da bare 700kr for toppakninga, så det er bare å prøve det. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Er ikke så fali om det ryker på gardermoen, har da vinteren og skru på da :) Håper den holder noen drag da hadde vært gøy å fått ei tid på bilen. Er da bare 700kr for toppakninga, så det er bare å prøve det. Sant det. skal ladde litt ekstra til ACR, blir siste treffet på meg i år, så da kan d rase. Er jo billig for en pakning ja. men er jo et helvette og skifte. er jo ikke enkelt og justere inn registret rett igjen. men man må bare prøve ja.. tenker det blit E85 til neste år, å bedre kammer. Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Litt jobb ja, men det går bra når man har vinteren på seg. funker sikkert med E85 ja, da blir den vel billig å kjøre med. Min bruker 3,5-4 liter på mila på blandet kjøring. hehe. Men tror ikke opplagringa til veiva tåler nå mye over 600hk. Blokka blir for ustabil. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Litt jobb ja, men det går bra når man har vinteren på seg. funker sikkert med E85 ja, da blir den vel billig å kjøre med. Min bruker 3,5-4 liter på mila på blandet kjøring. hehe.Men tror ikke opplagringa til veiva tåler nå mye over 600hk. Blokka blir for ustabil. Min er faktisk ganske billig og kjøre. kjørte fra levanger til ACR på ca 50 liter. går på 0,9-1 liter på langkjøring. kjørte vel en 40-50 runder på acr og brukte 3/4 tanke, så forbruket er ikke så ille. Er ikke så bekymret for opplagringen er verre med sylindrene hvist der ikke er gjort noen. min blokke er heldigvis forsterket med stålforinger. med E85 vil jeg bikke 600hjul hk med samme trykk som jeg har nå. så belastningen og temperaturen blir ikke så høy som med 98 bensin.. E85 er jo pumpe race fuel;) Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Bruker ikke så mye da. jeg brukte ca 50 liter på 30 runder. Belastningen blir vel høyere når det blir mere hester. men lavere tempratur er vel en stor fordel. Skal da gå å få over 600hk på hjulan med 98 oktan å tenker jeg. Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.