Petruski Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Det lurer jeg og på. Har enda ikke fått noe. Travelt i garasjen nå altså. Skruing til kl 2 hver natt, å på jobb igjen kl 8! I tilegg er jeg skikkeli forkjøla :S Hva gjør man ikke for å være med på sommertreff :) Gleder meg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Ligger an til å bli hjemmehelg på meg gitt.. ES Tuning rekker ikke å mappe Audien, og frister lite å stå i regn hele helga og se på at andre kjører :P Kommer uansett, håper bare at Sierraen blir ferdig til vi reiser på torsdag. Blir det skiltet hvor de som har forhåndsbetalt og de som ikke har betalt skal stille seg i kø? Har ikke betalt siden jeg enda ikke vet hvilken bil jeg stiller med. Er det store sjangser for at man får banekjøringsplass dersom man står i kø tidlig på fredag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Vi er en liten gjeng som planlegger å kjøre i 1800-tia fra Bodø på torsdag, for så å møtes på humørsenteret (shell). Så kjører vi videre i samlet flokk. Har du lyst å kjøre i lamme oss er det bare å møte opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oivindo Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Får vi som har forhandsbetalt tilsendt armband osv.. slik som sist? Det er sendt ut arband og deltakerinfo til alle som har forhåndsbetalt, dette burde alle ha fått senest i morgen (onsdag). Beklageligvis ble noen utsendelser noe forsinket! Siter Volvo C30 Nissan 200SX - Team Sommertreff Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Heihei.. Ka det vil kost å kom in på partycampen??? og går det an å ha telt man kan søv i der inne elr må de va på en utav di andre campan?? Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slidern Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Da kom info og armband i posten idag:) Siter - Ford Sierra xr4x4i 2.9i (vinterbil) - Nissan 200sx s13(Prosjekt) * Audi s2 (borte) * Coupe quattro 10vt (bortevekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Det er sendt ut arband og deltakerinfo til alle som har forhåndsbetalt, dette burde alle ha fått senest i morgen (onsdag). Beklageligvis ble noen utsendelser noe forsinket! Nå ligger dette 50 mil unna meg, da jeg dro på langferie til nord-norge før jeg fikk dette i posten.. Hva gjør jeg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Kommer uansett, håper bare at Sierraen blir ferdig til vi reiser på torsdag. Blir det skiltet hvor de som har forhåndsbetalt og de som ikke har betalt skal stille seg i kø? Har ikke betalt siden jeg enda ikke vet hvilken bil jeg stiller med. Er det store sjangser for at man får banekjøringsplass dersom man står i kø tidlig på fredag? Da er Sierraen klar!! Wee!!! Vi er en liten gjeng som planlegger å kjøre i 1800-tia fra Bodø på torsdag, for så å møtes på humørsenteret (shell). Så kjører vi videre i samlet flokk. Har du lyst å kjøre i lamme oss er det bare å møte opp. Har nå hørt at vi blir å start kl 1800 fra shell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Joiner Kolonnen jeg:) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M3 Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Siden kroppen min har kommet på at den skal være litt vel kranglete, og jeg ikke kommer meg oppover, så har jeg plutselig ett, kanskje to rom på Meyergården som andre kan overta. Tenkte å høre her inne før jeg avbestilte dem.. Send pm eller ring/sms på 90788236 dersom noen har lyst på et dobbelrom på Meyergården. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atiliton Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Heihei.. Ka det vil kost å kom in på partycampen??? og går det an å ha telt man kan søv i der inne elr må de va på en utav di andre campan??HeiDet koster ikke noe ekstra å bo på partycampen, det er et område inne på campen der det vil foregå litt forskjellig, der vil det være egen inngang... Men du kan selfølgeli sette opp teltet ditt på området der inne, det er et grusområde så jeg vil anbefale deg å ha med godt underlag å ligge på da.. Det som er meningen med Partycampen, er å få splittet de som vil holde seg våken hele natten, og de som vil sover for å være uthvilt til dagen etter, for i området utenfor partycampen vil det være stille etter klokken 23.00 >Håper det var svar på ditt spm. Siter Espen http://www.sommertreff.no - Audi S4 - - Honda Civic - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atiliton Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Nå ligger dette 50 mil unna meg, da jeg dro på langferie til nord-norge før jeg fikk dette i posten.. Hva gjør jeg da? Bare henvend deg i porten, og si du har forhåndebetalt.. Vi har tatt høyde for at det kommer noen som ikke har fått dette i posten.. Siter Espen http://www.sommertreff.no - Audi S4 - - Honda Civic - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Det er dagen før dagen og vi gleder oss som unger på julaften! Håper at været blir bra og at humøret forblir på topp! Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slidern Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Skal kjøre nedover om få timer nå. Håper været blir bedre når vi kommer lenger ned. Her oppe er det vell straks orkan:( Siter - Ford Sierra xr4x4i 2.9i (vinterbil) - Nissan 200sx s13(Prosjekt) * Audi s2 (borte) * Coupe quattro 10vt (bortevekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Korsn e været på mo nu? Ikke den bæste værmeldinga som e meldt...men satse på oppholdsvær værtfall!:) Siter - AUDI 100 quattro x-BMW 320i m-tech -solgt x-MB 230E 2.3l -spiker x-MB 190E 2.0l -spiker x-Opel Ascona C luxus -spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg