evil-twim Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Skikkelig strøken Cressida. Forumet på toymods.net kan det lønne seg å skjekke ut. Regner med at det skal være mulig å finne dempere som passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Vil bare minne deg og andre på http://youngtimers.no/ treffet 2007. Kamikaze-geriljaen trenger mere skyts rettet mot der onde Einzer Armada. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 krasjer med innflytting i ny leilighet det der... beklager Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 bakaksling fikset, senket , og begynne å ligne på nåke. :) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Se der ja. Nå ble den jo snadder. Hva var feil med bakasklingen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 det var sikkert dårlig justert fra fabrikk , så gjennom åra ble det slitt litt rart , så eg måtte bytte drevsett og lagre .... men nå er jo alt nytt og alt topp Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 har nå fått registrert , men venter enda på aktivering... :( men nå er fjærer i boks , må bare bruke en hel lørdag på å tilpasse med rett høyde osv :) takk for skryt! satser på den er fikset , senket og polert til rudskogen :D Hvilke fjærer ble det? Noen modifiseringer som måtte gjøres med de? Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 det ble Volvo 460 framfjører (kappet 1 runde - skal bytte mot senkefjører til samme bil ) og vW passat bakfjører. og har mb c-klasse gassdempere bak - korte som F... og ska finne noen som kan passe foran og. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 bak kappet eg den siste halve ringen (den som er innsnevring på) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hvordan fant du ut at det var de som passet? Hvordan ble "handlingen" på bilen med så mye miks av deler? Leter etter fjærer til min Cressida (RX60). Trenger å være ca 30mm kortere og mye stivere, har du noen tips? Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 eg målte indre diameter på fjørene på bilen , og ca høyde... så tok eg måla , metermål, penn å papir og stakk ner t BilXtra , (kjenne di) og leita i hyllene deras etter fjører eg kunne tenke meg at passet, skjekket måla å tok di med meg for å prøve.. hehe Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Er det bare jeg som synes denne skulle ha hatt ett par helt andre felger? Liksom, små breie hjul? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 fant ingen "tidsriktige" 13-15" eg likte... så da gjekk eg for å få et nyere look på bilen heller... derav og xenon Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 eg målte indre diameter på fjørene på bilen , og ca høyde... så tok eg måla , metermål, penn å papir og stakk ner t BilXtra , (kjenne di) og leita i hyllene deras etter fjører eg kunne tenke meg at passet, skjekket måla å tok di med meg for å prøve.. hehe Kreativt!!:blunk: :respect Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 takker , hehe er nå på leit etter en vinterbil , har en gammel civic på hånd (sånn 81 mod , 1.3 autolat -- hondamatic) hehe men får se :):) Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg