Gå til innhold

Politi Leken ( Var på tide med ny lek )

Ranger emnet


Nabbi

Anbefalte innlegg

En kammerat av en i klassen min kjørte på fest, drakk seg full, og satte nesa hjemover (i bilen) med 2 jenter baki.. Hvorfor det ikke satt noen forran vet jeg sannelig ikke..

Men det går sånn tålelig bra, helt til blålysa blinker bak.. Typen slenger bilen til sida av veien, drar på brekket og hopper baki mellom de 2 jentene...

Politimannen får somla seg bort til bilen og blir mildt sagt overraska når det ikke sitter noen forran... Han får de til å sveive ned ruta bak og spør hvorfor det ikke sitter noen i forsetet... "Sitter det ingen der? Hvor i hælvete er sjofføren min blitt av da?" svarer eier av bilen! Litt frem og tilbake, men ingen av de har kjørt bilen for de er jo fulle =P

Når politimannen merker at han ikke kommer noen vei og er på vei til å sier eier av bilen: "Men hvis jeg ikke har sjoffør, hvordan skal jeg da kunne komme meg til jobben imorra!?" litt morsk (og veldig raskt) svarer polti "jobb imorra? Klokka 8??" får til svar at han starter ikke på jobb før 4, så da går det bra. :)

Hele ender med at ene politimannen kjører politibilen og han andre kjører bilen med de 3 fulle menneskene inni hjem til eier av bilen! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde sjåfør på 240in til en kammerat å dreiv å drakk å herja litt, så møtte vi politi i sladd, sjåførn slang inn til siden å stoppa, samma gjorde politiet, de første han kammeraten min sier før politiet får åpna kjeften er: vi sladda ikke hvis det er de du trur:)

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ska vi ælsk?"

sagt av meg til kvinnelig politidame i fylla, etter at hun påpekte at jeg hadde på meg bilbeltet etter at sjåføren hadde stanset bilen.(det hele endte med at jeg sprang ut av bilen og omfavnet henne, og sjåføren ble bedt om å få meg inn i bilen og frakte meg bort derifra før han løper ut i vegen og skader seg)

snakka me dama mange ganger etter det, og et par dager senere var det hu som sa "ska vi ælsk" på en veeldig sarkastisk måte

 

"får æ ji dæ em klæmm?"

sagt av meg etter å bli tatt i laser og såvidt beholdt kortet.

 

BTW:FOR ALL DEL IKKE PRØV Å TENN EN RØYK INNE I POLITIBILEN!!(de blir plutselig veldig interessert i å finne feil ved bilen din da, selv etter at bota er utskrevet)

 

ikke si: "du ligner på brynjar meling, du har jo verken hår eller hake"

 

"du ligner på en kjempedildo"(skalla politimenn)

 

"æ klare å kjør fra dæ vess æ vil"

 

har sagt alt dette til politifolk selv, og tro meg du bli IKKE populær!

 

 

Gjør da ikke noe å tenne opp en røyk i politibilen...

Har gjort det selv jeg... måtte bare rulle ned vinduet så jeg kunne kakke ut aska...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å bli tatt av UP.

Politi: Hei, vi er fra politiet.

Sivilist: Ja, hva vil du?

......

 

Eller en historie jeg har hørt (usikker på om den er sand)

 

En fyr spør en kompis om han kan låne bilen. Det får han jo selvfølgelig ikke lov til fordi han er stup dritings. Til slutt stjeler personen kompissen sin bil og vraker den totalt.

Politiet kommer til stedet og sier: "Du må nok bli med oss ned på stasjon". Fyllekjøreren svarer "Ja, men det blir ikke lenge for jeg skal drekka mer..".

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er noe du kan kan gjøre. vist du blir stoppet av politiet og du har kjørt inn til siden og politiet har gått ut av biln sin. så akkuratt når han er ca 1meter i fra deg.har i 1.gir så trøkke du gasspedalen i bånn å slepp clutchen å kjøre til helvete vekk derfra. hehe kanskje ikke så lurt når eg tenke meg om........:wonder:........ :jail

Vw Golf GTI16v kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår