WebSol Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 her i byen går det noen historie om en person som har gjort/sagt mye rart til politiet..gjor ikke saken noe mindre dum når han stammer;) første: han kjørte ned fra fjellet her, politiet vinket han inn til kontroll, men han bare vinket tilbake og kjørte videre. da kom jo politiet etter han. når de fikk stoppet han lenger nede i veien, spurte politiet: så du ikke at vi vinket deg inn oppi veien her?? han: å fa'an, t-t-t-trudde d-d-det var f-f-frelsesa-a-armen som sku h-h-hemat fra f-f-fest jeg.. hehe :hello: andre: han ble stoppet på vingnes brua her som går over mjøsa, og politiet så inn i bilen og så ett hull i bilens gulv, og spurte hva dette var? han svarte: d-d-det er v-v-vingnesbrua... hehe ;) Siter Mercedes Benz 190E 2.0 '89 x Golf II sport `88(rust sier du) x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Imponerende idiotisk kjøring betjent? så du ble litt imponert altså? ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Næmenn så greit da. Han andre UP-fyren gav meg også bare en advarsel. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Sakset fra et annet forum: Opningssetninga til meg var "Du køyrer som om du har stole både bil og bensin!". Då eg svarte at det var diesel vart han stram i maska. Eg vart fotgjengar ei god stund. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 skal låve deg at de tar deg uansett! Lurer på hva som skjer hvis man ikke åpner ruta og hverken gjør eller sier noe i det hele tatt...hvor lenge vil de stå der egentlig? hehe.. :P Eller bare begynner å herme etter dem.. Det stod om en kar i lokalavisa som ble stoppa i rutinekontroll. Han barakaderte seg inne i bilen, lukket ikke opp vinduene og låste dørene. Det endte med at politiet knuste :deng ruta og pågrep han Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Jeg og noen kompiser var ute i går kveld og slappet av etter en kebab og tok oss en røyk. Så legger vi merke til at det er en rød Mazda 323 som kjører litt gris i sentrum, brydde ikke noe oss mer enn det, patetisk hva en gjør for å imponere noen svette fjortissjenter her i bygda. Litt senere kommer det to blånisser i en uniformert bil og stopper ved oss. "Hallo gutter" lyder det fra den ene nissen. Svarer høflig og hilser tilbake. Så spør han: "Vet dere hvem som kjører rundt i den røde Toyotan her eller?" "Nei", svarer jeg. Og føyer til at det var en rød Mazda 323, bare for få det på plass. "Jaja. Så, dere vet ikke hvem det er?" Svarer nei en gang til, så kommer han med: "Neivel, tror ikke helt på dette men. " Litt irritert svarer jeg tilbake "Sier du jeg lyver?" Og da kommer nissen med dette: "Nei, jeg sier bare du ikke forteller sannheten." Så sier han hade og kjører videre. Makan, snakk om å ha et godt ordforråd! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravirep Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 vart stoppet av politiet her en dag hadde blåe nærlys på gammel biln mn det som var betjenten spurte vilke lys jeg kjørte med jeg sa blålys da vart han littegrane lang i masken og sa at vis det ikke hadde vert så kaldt så hadde han skrevet mangellapp men sån som det var så sa han dra heim og skift pærer og at han skulle melde inn på loggen at vis vart stoppet igjen fikk bot :blah: Siter Dum Vivimus, Vivamus (La Leve Livet Mens Man Lever) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 ska vi leik polit å tyv Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 P: Førekort og vognkort takk!!? D: Vognkort værså god.. P: Førekortet?? D: Ehm, trur kollegan din tok det i stad, ligna skikkelig, samma klær og bil.. Temmlig sikker på at det var kollegan din.. Hør me han! Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asconagirl Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 etter å ha kjørt i ca 18 timer fra sverige og hjem, så måtte vi jo bli stoppa 1,5 km fra døra..der blåste jeg selvfølgelig gult etter 20 lucky strike og en bollepose...men siden jeg heldigvis kjørte en skikkelig kvalitetsbil (66 fastback), så ble "onkel" så opptatt av den fine bilen at jeg fikk kjøre hjem:)det eneste jeg trengte å si var: hvis du vil så kan du godt få prøve den en runde:) (noe han høflig avslo) Siter 1979 opel asconaB 2.0s morrobilen!vrak:( 1973 buick lesabre skulle ikke solgt denne!! 1995 mitsubishi carisma fikk den gratis;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Politi: Vognkort og førekort Takk. Mæ: spør æ dæ om det da? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Genial tråd dette her:P Kan ikke skryte av at jeg har noe å tilføye her, men på tide med litt liv igjen kanskje? Noen som har flere geniale utsagn om hva man absolutt IKKE skal si hvis man blir stoppet av onkel blå? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 En kamerat ble stoppa i oblatsjekk og hade selvfølgelig ikke satt på oblata i rett tid. Politiet sier litt bråkjekkt "du har ikke betalt vegavgift nei ser jeg" Kameraten ser frem mot politimannen og sier "Ikke du heller nei ser jeg" mens han påpeker at Onkel Lakris har glemt å sette på nye oblater selv. Politimannen ble rimelig forfjamsa og sendte ham bare videre med beskjed om å sette på dem så fort som mulig :D En annen ting som ble sagt i rutinekontroll: Jeg hadde sjåfør på fest-tralla når politiet vinker oss pent inn, politiet spør høfflig om vognkort og førerkort hvorpå jeg, sørpe dritings bøyer meg over mot førersetet og sier til sjåføren "Nå er det bra du ikke har lappen, for da hadde du mista'n!" Politimannen blir meget stram i maska og spør sjåføren rimelig strengt om å få se førerkort og vognkort.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 En kamerat ble stoppa i oblatsjekk og hade selvfølgelig ikke satt på oblata i rett tid.Politiet sier litt bråkjekkt "du har ikke betalt vegavgift nei ser jeg" Kameraten ser frem mot politimannen og sier "Ikke du heller nei ser jeg" mens han påpeker at Onkel Lakris har glemt å sette på nye oblater selv. Politimannen ble rimelig forfjamsa og sendte ham bare videre med beskjed om å sette på dem så fort som mulig :D Grunnen til at politiet ikke hadde satt på piggdekkoblat er at utrykningskjøretøy er unntatt fra bestemmelsen. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Grunnen til at politiet ikke hadde satt på piggdekkoblat er at utrykningskjøretøy er unntatt fra bestemmelsen. Hvem snakka om piggdekk? Politiet kjørte med gamle årsavgiftoblat.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg